Gry komputerowe

Pillars of Eternity: premiera pierwszego dodatku i aktualizacji 2.0

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
10 komentarzy Dyskutuj z nami

Jedna z najbardziej udanych produkcji tego roku właśnie stała się jeszcze lepsza.

Pillars of Eternity The White March

Jedna z najbardziej udanych produkcji tego roku właśnie stała się jeszcze lepsza. Gra Pillars of Eternity doczekała się bowiem aktualizacji 2.0, która wprowadza sporo ważnych zmian. Jakby tego było mało dziś miejsce ma premiera pierwszej części dodatku The White March. No, to świętujemy.

Zacznijmy od aktualizacji 2.0, która została udostępniona wszystkim nabywcom gry Pillars of Eternity. Poprawia ona wszystkie znalezione do tej pory błędy i niedociągnięcia. Ulepszone zostało między innymi zachowanie członków drużyny. Gracz otrzymuje także możliwość dostosowania sztucznej inteligencji bohaterów do własnych preferencji. Spore zmiany dotykają też systemu skradania – akcje mają teraz przebiegać znacznie sprawniej. Czymś co doceni wielu graczy jest też wprowadzenie oznaczenia na mapie maksymalnego zasięgu danej umiejętności oraz wskaźników prawdopodobieństwa powodzenia ataku.

Czas na najważniejsze – dziś premiera dodatku The White March Part 1. Został on osadzony w zimowych klimatach i wprowadza nowa kampanię fabularną na kilkanaście godzin, która może zostać rozegrana nawet wtedy, gdy nie ukończyliśmy jeszcze historii z podstawowej edycji. Rozszerzenie to także zupełnie nowa mapa, zwiększony maksymalny poziom rozwoju postaci (do 14), nowe umiejętności i elementy do zdobycia oraz nowi towarzysze podróży (mnich Zahua oraz łotrzyca Diabłem z Caroc). Do tego jeszcze dochodzi wiele nowych dodatkowych wyzwań. A wygląda to następująco:

Źródło: Obsidian, GryOnline, Steam

marketplace

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Zdecydowanie gra roku! Już 300h za mną, a teraz jeszcze te dodatki :). Wiedźmin 3 znudził mi się po 100h.
    2
  • avatar
    Konto usunięte
    Pillars, kiedyś Saga Baldurs Gate (teraz z modami spod znaku World of Baldur's Gate dalej rewelacja, polecam), Planescape Torment, Divine Divinity to są perły gier RPG w rzucie izometrycznym. Można wpaść w te gry jak w ruchome piaski.
    W nieizometrycznych też znajdziemy rodzynki, takie jak Wizardry 7 i 8, Eye of the Beholder, Morrowind. To są prawdziwe gry RPG z całym szacunkiem do Wieśka, Mass Effectów czy np. Dragon Age.
    1
  • avatar
    Foxy the Pirate
    Walt Kowalski za 3...2...1
    -2
  • avatar
    Insekt800
    Troche szkoda, ze nie ma czegos takiego jak w Wieśku - jaki level zalecany na, ktory quest. Na dosc wczesnym levelu wjechalem jak dzik w kasztany w te jaskinie przy warowni to potem musialem probowac oszukac gre, a w late game poboczne byly za latwe jak juz mialem za wysoki lvl.
    -2