Gry komputerowe

PlayerUnknown’s Battlegrounds ma już 2 miliony graczy

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
11 komentarzy Dyskutuj z nami

Gra PlayerUnknown’s Battlegrounds nie zdążyła mieć jeszcze nawet premiery pełnej wersji, a już znalazła 2 miliony nabywców. Mamy hit!

Nawet najświeższa historia zna wiele przypadków, w których gra zapowiadana jako murowany hit ostatecznie nie podołała. W PlayerUnknown’s Battlegrounds sytuacja jest wręcz przeciwna. W mediach głównego nurtu nie mówiło się o niej prawie w ogóle, a mimo to zdołała osiągnąć ogromny sukces.

PlayerUnknown’s Battlegrounds to hit

W pierwszej połowie kwietnia pisaliśmy, że grze wystarczyło 16 dni w programie wczesnego dostępu na Steamie, by na jej zakup (w nieukończonej przecież wersji) zdecydowało się milion graczy. Okazuje się, że wystarczyły trzy tygodnie, by podwoić tę liczbę.

PlayerUnknown’s Battlegrounds znalazło już 2 miliony nabywców i niewykluczone, że na osiągnięcie kolejnego miliona nie będzie trzeba długo czekać. Opinie graczy są bowiem „w większości pozytywne” – łapkę w górę na Steamie dało już ponad 28 tysięcy graczy, którzy stanowią 73 proc. wszystkich oceniających.

Jeśli nie śledzicie newsów, tytuł ten może być dla was nieznany. Wyjaśnijmy więc, że PlayerUnknown’s Battlegrounds to sieciowa strzelanina, której motywem przewodnim jest przetrwanie. Wśród plusów najczęściej wymieniane są: dynamika i mechanika zabawy oraz różnorodność broni i ulepszeń.

Co dalej z PlayerUnknown’s Battlegrounds?

Już jutro o godzinie 18.00 rozpocznie się specjalne wydarzenie, które będzie transmitowane na żywo. Będą to mianowicie pojedynki 64 zawodników z Europy i 64 zawodników z USA. Podczas nich zbierane będą pieniądze, które zostaną przekazane Gamers Outreach – organizacji zapewniającej sprzęt i oprogramowanie dzieciom w szpitalach.

A co dalej z samą grą? Ma być ona sukcesywnie rozwijana i – jak zapewniają twórcy – wyjdzie z programu wczesnego dostępu nie później niż za pół roku. Nie pozostaje nic innego, jak trzymać kciuki za to, by to się udało.

Źródło: VG247, Steam

marketplace

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Dudi4Fr
    Nic w tym zaskakującego, sprawdzili rynek battle royale. Zobaczyli co jest dobrego i konkurencji a czego gracze nie lubią. Zrobili z tego jeden produkt i voilà.

    Mimo wszystko trzeba przyznac że programiści siedzą na forum 24/7 i słuchają graczy. Co chwile patche z poprawkami, nowymi broniami, gadżetami, zmianach w mechanice samej gry. Zrobili w ciągu ostatnich 2 tygodnie wiecej niż h1z1 king of the kill w ostatnim roku.
  • avatar
    misiofazi
    Kupiłem zainstalowałem włączyłem 2 mecze odinstalowałem i zwrot kasy od Setam. Gram ma potencjał ale grafika optymalizacja jest okropna. Gra wiesza się nawet w menu. Zrobili Hype na Steam napędzili sprzedasz bo każdy był ciekawy.
  • avatar
    mutissj
    Zarobili pieniądze niech się wezmą za optymalizacje silnika gry, albo polecą w dół.
  • avatar
    Pioyer
    te 2mln ludzi to sama elita z GTX1080 na pokladzie :V
    -1
  • avatar
    Pogromca blacharni Pro
    To juz wszystko bylo za czasow CSa. Ilez mozna grac w to samo?

    Jakis czas temu odkrylem swiat Minecrafta i tam jest dopiero zabawa! Szczegolnie ze znajomymi po sieci. A wczesniej tak bardzo hejtowalem ta gre.
    -2