Gry

Priorytet Codemasters: gry wyścigowe i rajdowe

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
6 komentarzy Dyskutuj z nami

Po kilku (niezbyt udanych, dodajmy) eksperymentach Mistrzowie Kodu wracają do tego, w czym czują się najlepiej.

DiRT Rally

Ostatnimi czasy studio Codemasters sporo eksperymentuje. Wystarczy wspomnieć o mobilnym Battle Decks czy Overlord: Fellowship of Evil (choć o tym naprawdę nie warto wspominać). 

Mistrzowie Kodu potrafią spojrzeć prawdzie w oczy i biją się w pierś, przyznając, że obydwa te tytuły nie spełniają oczekiwań. Dlatego też konieczne było przeanalizowanie sytuacji i podjęcie konkretnych decyzji. Studio na Malcie zostało zamknięte a podstawowym priorytetem ekipy ponownie (i być może już na stałe) zostają gry wyścigowe i rajdowe.

„Pomimo tego, że świetnie było zająć się projektami spoza sektora wyścigowego, wiemy, że nasze serca należą do niego, we wszystkich jego wspaniałych formach. Sukces gry DiRT Rally w programie Wczesnego dostępu jest niesamowity. Gra F1 2015 również była bardzo udana, o czym świadczyło uzyskanie pozycji lidera na wielu rynkach” – powiedział rzecznik firmy Codemasters w rozmowie z redakcją Eurogamer.

I trudno się nie zgodzić. To właśnie za gry wyścigowe i rajdowe kochamy studio Codemasters i to te tytuły wychodzą mu najlepiej. Race Driver, Colin McRae Rally, Micro Machines, DiRT, Grid, Fuel, F1… 

Obecnie firma Codemasters pracuje nad trzema grami (i dodajmy – wszystkie to samochodówki). Są to: Micro Machines na platformy mobilne oraz pełnowymiarowe DiRT Rally (które na rynku może pojawić się już naprawdę niedługo) oraz F1 2016.

Źródło: VG247, Eurogamer

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Bostonawy
    Micro Machines xD Teraz przynajmniej zasilacz się nie spali.
    3
  • avatar
    Tofer
    Bravo lepiej późno niż wcale szkoda tylko ze tyle trzeba było czekać na nowe scigalki od nich
    1
  • avatar
    Konto usunięte
    Micro Machines 2 Turbo Tournament (1995) na Sega Mega Drive w 4 graczy na jednym ekranie to było mistrzostwo świata! Wizualnie, dźwiękowo, świetne tempo gry i bajer podpięcia dodatkowych joysticków od razu w kartridżu (bez osobnego kupowania rozdzielacza portów). W wyścigu dla 4 graczy były dwa tryby: "każdy sobie" albo drużynowo (2 na 2). Aktualnie Dirt Rally robi wrażenie że będzie świetną ścigałką.
  • avatar
    michael85
    Niech lepiej przyłożą się do fizyki tych gier bo choć graficznie gry Codemasters byly niezłe to fizyka kulała.