Gry

Rainbow Six: Siege w 60 kl./s na wszystkich platformach

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
32 komentarze Dyskutuj z nami

Wirtualna walka terrorystów z policją wymagać będzie od graczy umiejętności bojowych, zmysłu taktycznego oraz dużej szybkości.

Rainbow Six: Siege wybuch

Gra Rainbow Six: Siege została po raz pierwszy zaprezentowana podczas tegorocznych targów E3. Wirtualna walka terrorystów z policją wymagać będzie od graczy umiejętności bojowych, zmysłu taktycznego oraz dużej szybkości. Nie bez znaczenie jest zatem płynność animacji. Studio Ubisoft postanowiło nas uspokoić.

Obecnie o grze Rainbow Six: Siege tak naprawdę wiadomo naprawdę niewiele. Wiemy, że gracze zostaną podzieleni na dwa zwalczające się obozy (terroryści i policjanci) oraz że możemy liczyć na zaawansowany system destrukcji. Wiemy też, że najnowsza strzelanka taktyczna Ubisoftu ukaże się w przyszłym roku i ma być ukłonem w stronę klasyków. Szczegółów wciąż brak, ale poznaliśmy odpowiedź na jedno z częstych ostatnio pytań – jakiej szybkości możemy się spodziewać.

Ubisoft wypowiadał się niedawno, że ponadprzeciętna płynność animacji nie służy niektórym gatunkom. Bez wątpienia jednak strzelanki się do tego grona nie zaliczają. Francuski producent postanowił więc uspokoić graczy – potwierdził, że Rainbow Six: Siege będzie działać z szybkością co najmniej 60 klatek na sekundę. Co więcej – dotyczy to wszystkich trzech platform docelowych – konsol PlayStation 4Xbox One oraz komputerów osobistych.

Premiera gry już w przyszłym roku.

Źródło: The Games Cabin, Ubisoft

Komentarze

32
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    17
    Przecież w przypadku AC:Unity mówili, że 60fps wygląda nierealistycznie i nie będzie celem w ich produkcjach, że 30fps to "filmic look" etc, etc.

    Albo sami się gubią w kłamstwach, albo po prostu uważają graczy za skończonych debili. Nie wiem jednak, czy nie jedno i drugie.
  • avatar
    Konto usunięte
    8
    Zamiast pitolic farmozony trzeba zdjac limit FPS, no ale przeciez konsole nie moga byc gorsze...i jak tu nie kochac konsol i ich niebotycznego wkladu w rozwoj rozrywki elektronicznej? :@ Nalezy miec na uwadze, ze wina tylko polowicznie lezy po stronie tworcow bo nic nie tlumaczy tej bandy lemingow kupujacych ich gry napompowane marketingiem. Gowno w blyszczacym opakowaniu tez by lykneli z podziekowaniem.
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    Co drugi news wszędzie to o ilości klatek... Nothing to do here
  • avatar
    hasati
    -1
    Ta jak by Ubisoft robił FPS`y to też by napisali że 30 fps jest super realistyczne. Piszą i mówią pod siebie. Są żałosną na obecną chwilę firmą i nigdy w życiu ich gry już nie kupie. Assassin's creed już się tak przejadł że nie mogę na tę serię patrzeć.. Więc dla mnie może chodzić w 20 klatkach nawet.
  • avatar
    Konto usunięte
    -1
    dlatego nie kupuję gier ubosoftu, ale w nie gram ;)
  • avatar
    Konto usunięte
    -1
    Nareszcie pojawi się jakaś gra warta jakiejkolwiek uwagi.
  • avatar
    eryk1310
    -8
    nie interesuje mnie ten tutuł a te 30 czy 60 fps mnie nie ochodzi gram na PC :D choc ps4 bym przygarną :D
  • avatar
    moorell
    0
    "ukłonem w stronę klasyków"

    Mam nadzieję, że nie oznacza to padnięcia na kolana przed nieosiągalnym bóstwem, czego na razie się obawiam, a faktycznie będzie nowym wcieleniem starszych ideałów.