Kontrolery do gier

Valve i HTC łączą siły - efektem RE Vive

przeczytasz w 1 min.

Są to kolejne gogle rzeczywistości wirtualnej, ale wedle zapewnień będą one rozwinięciem wizji konkurentów.

RE Vive

Firmy HTCValve zdecydowały się połączyć siły i wspólnie pochylić się nad nowym projektem - RE Vive.

Są to kolejne gogle rzeczywistości wirtualnej, ale wedle zapewnień będą one rozwinięciem wizji konkurentów i tym samym mają okazać się propozycją najciekawszą. W głównej mierze powstają one z myślą o grach i właśnie dlatego HTC nie zdecydowało się na prace w pojedynkę, ale z kimś kto ma w tej sferze duże doświadczenie.

RE Vive oferować mają dwa ekrany o rozdzielczości 1200 x 1080 pikseli o odświeżaniu 90 Hz. Dzięki temu użytkownicy liczyć będą mogli na bardzo dobrą jakość wyświetlanego obrazu, a także kąty widzenia wynoszące 360 stopni. W planach jest także bezprzewodowy kontroler, dzięki któremu można będzie w pełni zagłębić się w wirtualny świat.


Wstępne zainteresowanie RE Vive wyraziło już kilka firm, wśród których znalazły się tak znane korporacje jak Google, HBO czy Lionsgate. RE Vive zadebiutować ma jeszcze w tym roku, ale najprawdopodobniej pod jego koniec. Wcześniej pojawi się natomiast wersja dla deweloperów.

Dość szybko poznaliśmy też pierwszą grę dla RE Vive. Ma być nią Job Simulator od OwlchemyLabs.


Źródło: eurogamer.net, youtube

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    stupidisco111
    2
    Powodzenia temu kto zje tego steka z taką ilością nawalonego sosu tabasco
    • avatar
      PROtossPlayerPL
      0
      "Szlki przecierać ma... "
      Pewnie miało być szlaki.
      Pozdrawiam
      • avatar
        Marek2704
        0
        Filmik świetny, gogle ładne, ale - poza ceną - najważniejsze są wymagania. Jaki komputer toto uciągnie...? Ile wytrzymam z takimi okularkami podczas gry...? Jak obsłużę klawiaturę...?
        • avatar
          Balrogos
          0
          Rozumiem ze to ma byc konkurencja dla oculusa tak?