Karty graficzne

Resident Evil 0 HD Remaster na zintegrowanej grafice Intel Skylake

Marcin Jaskólski | Redaktor serwisu benchmark.pl
10 komentarzy Dyskutuj z nami

Crysis 4 to nie jest, więc nie trzeba bać się dużych wymagań sprzętowych - zagramy praktycznie na wszystkim z wyjątkiem kalkulatora

Powiadają, że Metallica skończyła się na "Black", a Resident Evil na części 4. Na szczęście Capcom postanowił wydawać odświeżone wersje dawnych części, w których jakość nikt nie wątpi.

Po znakomitej odświeżonej wersji części pierwszej, przyszła pora na część 0, której akcja dzieje się przed wydarzeniami w Raccon City.

Testy przeprowadziliśmy w rozdzielczości Full HD, ustawieniach wysokich i włączonym wygładzaniu krawędzi (najniższy poziom, ale zawsze). Grę przetestowaliśmy na zintegrowanej grafice Intel HD 530 (procesory Skylake) w modelu Core i7 6700K. W platformie testowej użyliśmy pamięci RAM 2666 MHz.

Szybkość działania gry możecie podziwiać na poniższym materiale wideo, licznik klatek na sekundę znajduje się w prawym górnym rogu. Materiał nagraliśmy za pomocą zewnętrznęgo urządzenia przechwytującego, a konkretnie Avermedia LiveGamer Extreme.

Integra Intela daje radę i praktycznie zawsze podczas rozgrywki trzyma stałe 30 klatek na sekundę. Jeśli chcesz więc zagrać w odświeżoną wersję hitu, możesz to śmiało odpalać nawet na niezbyt wydajnej grafice zintegrowanej z procesorami Skylake.

Źródło: informacja własna

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Dla mnie dobry Resident to taki w którym są zombie w "tradycyjnej" postaci a nie z chłopi z widłami czy mackami zamiast głowy. Ostatnią częścią z normalnymi zombiakami był RE. Codename Veronica i moim zdaniem to ostatni dobry Resident.
    9
  • avatar
    KENJI512
    Skończyło się na części 3 "Nemezis", stare sterowanie, stary klimat :)

    4, 5, 6 - fajne dla konsolowców jako sieciówka na 2 (coop) czy 4 (vs) osoby.

    Złe na pewno nie były, ale coś ze starego klimatu byłoby fajne + 1-3 towarzyszy kontrolowanych AI (chyba RE survival, czy cos takiego bylo, ze 2 czesci, ale tlyko na konsole..)
    4
  • avatar
    ziobrovski
    Na Code Veronica się skończyło nie licząc 0, widać że jakiś młokos tworzył ankietę.
    3
  • avatar
    Konto usunięte
    Zgadzam się.
    1
  • avatar
    Konto usunięte
    Ależ przepiękna reklama najnowszych bubli od Intela ;-)

    Szkoda że autor nie wspomniał o tym że Skylaki mają fabryczną wadę którą to pochwalił się swego czasu sam Intel:

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/intel-skylake-blad-w-architekturze-procesorow-nadchodzi-poprawka.html
  • avatar
    zeniu
    Praktycznie jedynymi obiektami 3D są postacie, cała reszta to tylko tło 2D. Więc wymagania nie mogą być duże (tak jak pierwszy RE na PC prawie 20 lat temu, który z tego samego powodu chodził płynnie nie tylko na kartach klasy Voodoo, ale nawet na powolnym S3 Virge, bo po prostu karta nie miała co robić).
    A seria RE skończyła się na części trzeciej, potem to już tylko strzelanka.