• benchmark.pl
  • Gry
  • Sniper Ghost Warrior 2: gra wygląda coraz lepiej - zobacz nowe screeny
Gry

Sniper Ghost Warrior 2: gra wygląda coraz lepiej - zobacz nowe screeny

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
33 komentarze Dyskutuj z nami

Gra City Interactive na ukończeniu

Trzeba przyznać, że Sniper Ghost Warrior 2 z każdymi kolejnymi ujawnianymi materiałami zapowiada się coraz lepiej. City Interactive dobrze wie jak rozbudzić apetyty graczy i znów przypomina o swojej produkcji.

Ostatnio pisaliśmy o grze przy okazji jej prezentacji na targach E3, gdzie zaprezentowano jedną z misji. Już wtedy widać było, że silnik CryEngine 3, który wykorzystywany jest przy tworzeniu Sniper Ghost Warrior 2 robi swoje i o szatę graficzną nie trzeba będzie się w tym przypadku martwić.

Potwierdzają to ujawnione, jeszcze ciepłe obrazki z gry. Jeśli twórcy dotrzymają słowa i świat gry będzie rzeczywiście większy, bardziej różnorodny, a sama rozgrywka trudniejsza, to szykuje się naprawdę interesująca premiera.

Sniper Ghost Warrior 2 gra miasto

Sniper Ghost Warrior 2 gra czołg

Sniper Ghost Warrior 2 gra brutalna

Sniper Ghost Warrior 2 gra ostrzał

Sniper Ghost Warrior 2 gra przeciwnicy

Sniper Ghost Warrior 2 gra psy

Sniper Ghost Warrior 2 gra misje

Sniper Ghost Warrior 2 gra screen

Sniper Ghost Warrior 2 gra snajper

Sniper Ghost Warrior 2 gra świat gry

Sniper Ghost Warrior 2 gra w ukryciu

Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem City Interactive, to Sniper Ghost Warrior 2 pojawi się, w wersji na PC, PlayStation 3 i Xbox 360, już 21 sierpnia tego roku.
 

Więcej o grach:

Źródło: vg247

Komentarze

33
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Na screenach tej wielkości każda gra wygląda dobrze :)
    14
  • avatar
    mhmhm to tylko screeny :) Rzeczywistość jest brutalniejsza, każda gra z perspektywy 'screen' jest ładna ;) Ale i tak trzymam kciuki i liczę ,ze fabuła będzie wciągająca i długa - to konieczne, bo z tego co pamiętam SGHW jedyneczka wdg. mojego subiektywnego zdania prezentowała się pięknie ale fabuła za krótka tak ,że szału nie ma :)
  • avatar
    Moim zdaniem wszystko zależy od poziomu wolności jaką otrzyma gracz. Produkcja traktująca o snajperach powinna dawać olbrzymią otwartą mapę i jakieś zadanie + ... zupełnie nic. Pozostawić wszystko do decyzji gracza, wyciąć HUD do minimum, najlepiej zlikwidować. Bez samoleczenia (ogólnie system samo leczenia postaci w grach to... bzdurny i debilny pomysł), emulować balistykę. BALISTYKĘ, nie jedynie opad pocisku. Bez tych kilku cech będzie to kolejny shooter typu: idź po sznurku za strzałką i kiedy Ci powiemy zaklikaj padem/myszką.
  • avatar
    Zobaczymy jak będzie prezentował się tryb multi :-)
  • avatar
    I co z tego skoro po gameplayach widać że będzie to gra dla dzieci prowadząca po sznurku i za rączkę...
  • avatar
    Właśnie skończyłem Ghost Warrior i przyznam tylko że wystarczy ze dadzą większe mapy i swobodę w dwójce to mogą liczyć na o wiele większą sprzedaż
  • avatar
    Na necie można znaleźć cały gameplay z E3 gdzie pokazano mapkę z tych screenów



    Dla leniwych link poniżej :P

    http://www.youtube.com/watch?v=IH68PmjE6D8
  • avatar
    Jakoś tak, nie byłem w stanie (może zbyt wstawiony kiedy grałem) podskoczyć podczas rozgrywki pierwszej części, ale myślę że do drugiej nie podejdę ;/
  • avatar
    ...a ponieważ to polska gra to wiadomo że znów będzie tylko po angielsku. Dla mnie szkoda kasy.
  • avatar
    Rzeczywiście ładnie wygląda :)
  • avatar
    Czyżbym tam widział Czarnobyl. :)
  • avatar
    O grafikę nie musimy się martwić bo gry z City Interactive zawsze prezentowały pod tym względem bardzo wysoki poziom, nawet dobrych kilka lat temu wyglądały lepiej niż większość zachodnich gier.
  • avatar
    W sumie jest nieźle jak na city interactive, zapewne niektórzy kojarzą takie "perełki" jak mortyr i gry tego pokroju... chociaż trzeba tutaj wziąć pod uwagę różnicę między Polską a np. USA. W USA jest pełne wsparcie dla twórców gier, obszerne zaplecze technologiczne, znacznie większa ilość specjalistów, programistów, grafików i ogólnie ludzi zajmujących się tworzeniem gier, a przede wszystkim większe fundusze na grę.
  • avatar
    h t t p : / / w w w . v g 2 4 7 . c o m / 2 0 1 2 / 0 6 / 1 5 / q u i c k - s h o t s - s n i p e r - g h o s t - w a r r i o r - 2 /
  • avatar
    Obrazki to nie wszystko ja chcę zobaczyć tę grę u siebie w domu zobaczymy czy ta gra pokona swojego największego rywala sniper elite v2
  • avatar
    Wreszcie dali krew, a reszta to już CoD - psy, czołganie się pod pojazdami. Mimo wszystko trzymam kciuki.