Gry komputerowe

War Thunder wkrótce będzie jeszcze ładniejsze

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
13 komentarzy Dyskutuj z nami

Gaijin Entertainment nie daje ekipie Wargaming za wygraną. Dzięki tej aktualizacji może zarobić dużego plusa.

War Thunder Dagor 4

Jedna z najbliższych aktualizacji do gry War Thunder przyniesie ze sobą zmianę, na którą czeka pewnie wielu graczy. No bo któż nie chciałby ładniejszej grafiki i bardziej realistycznej fizyki? A właśnie to mają być owoce zaimplementowania nowej wersji silnika Dagor Engine 4.0.

Usprawniony Dagor Engine 4.0 to przede wszystkich bardziej naturalny wygląd poszczególnych elementów krajobrazu – drzew, ziemi, metalu, szkła czy kamieni. Realistyczności nabiorą też same maszyny. Udało się to ponoć osiągnąć dzięki nowym algorytmom obliczającym odbicia światła od rożnych powierzchni.

Firma Gaijin Entertainment chce także wykorzystać technologię Nvidia Waveworks. Dzięki niej na ekranach naszych monitorów wyświetlać mają się bardziej realistycznie wyglądające fale i piany na powierzchniach oceanów, mórz, rzek i jezior. 

Silnik został też zintegrowany z technologią Nvidia GameWorks. Efekt? Wprowadzenie dużych obiektów możliwych do zniszczenia. Mowa tu o fragmentach murów, ścianach, a nawet całych budynkach. Po aktualizacji oddziaływać będzie na nie fizyka balistyczna. Dzięki temu podczas zabawy będziemy mogli zniszczyć osłonę przeciwnika albo stworzyć swoją własną. 

Źródło: Gaijin Entertainment

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    ściema z tą grafiką teraz obecnie jest taka ładna grafika .
    oczywiście nvidia ściemnia aż tak kiepska grafika nie jest
    a przez to że zieloni będą kombinować przy tej grze to nie pogram komfortowo na grafice r9 270 i moim phenomie
    obecnie gram bitwy powietrzne w 60 fps a bitwy naziemne
    60-24fps
    jedyna różnica to tylko te fale i burzenie
    ale to burzenie jest naprawdę fajne
    5
  • avatar
    tobexor
    efekt -10 do fps-ów
    5
  • avatar
    kombajn
    hehe War Thunder znacząco poprawia oprawę AV w chwili premiery Armored Warfere, a World of Tanks co? A tak mają zamiar w przyszłej łacie zmienić zasięg rysowania ze zbyt małego po kwadracie na zbyt mały po okręgu.
    P.S. Ta nowa woda w WT taka fajna aż by się chciało popływać po niej okrętami. Ktoś coś słyszał czy i kiedy wejdzie flota do WT?
    3
  • avatar
    Trekker666
    Hmm, jakby wprowadzili okręty podwodne to można by poszaleć, szkoda że czasy Silent Huntera już dawno przeminęły.
    3
  • avatar
    WEXEL
    "Silnik został też zintegrowany z technologią Nvidia GameWorks. Efekt? "
    I pozamiatane. Coś co wkurza nawet posiadaczy kart nVidii.
    2
  • avatar
    mati306
    Pewnie Nvidia użyje Hairworks dla głów kierowców czołgów siedzących w hełmach, żeby na AMD było gorzej.
    1
  • avatar
    Konto usunięte
    No i NV uda się spierdzielić płynność kolejnej fajnej gry. Powodzenia w rozszyfrowywaniu co NV miała na myśli pisząc to w taki sposób, a nie inny i dlaczego są takie spadki fps na kartach konkurencji. Hmmm... Panowie z GJ będą mieli zagwostkę czemu zamiast więcej ludzi grać w Warthundera to na serwach jest ich coraz mniej. No ciekawe.
    1
  • avatar
    Konto usunięte
    nie tylko nie nvidia bo ta gra nie będzie grywalna na full detalach obecnie mam w tej grze 315H nie mam zamiaru obniżyć detali dla lepszej płynności