Gry

Wymagania sprzętowe Dark Souls III ujawnione

przeczytasz w 1 min.

Możecie sprawdzić już, czy wasze komputery podołają przygodzie z Dark Souls III.

Dark Souls III

Serii Dark Souls fanów nie brakuje. W związku z tym o zainteresowanie kolejną odsłoną martwić się nie trzeba. Być może niektórzy zastanawiają się jednak, jak duże będą jej wymagania sprzętowe? Znamy już odpowiedź na to pytanie.

Wymagania sprzętowe Dark Souls III opublikowane zostały właśnie na platformie Steam. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, jakiego komputera potrzeba będzie do zabawy zarówno na minimalnych, jak i maksymalnych ustawieniach graficznych.

Co powiedzieć o zaprezentowanych konfiguracjach? Chyba tylko tyle, że nie powinny stanowić dla nikogo większego zaskoczenia. Szczegóły sprawdzicie poniżej.

Minimalna konfiguracja sprzętowa:

  • System operacyjny: Windows 7 SP1 64-bit, Windows 8.1 64-bit Windows 10 64-bit
  • Procesor: AMD A8 3870 3,6 GHz / Intel Core i3 2100 3,1 GHz
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 465 / ATI Radeon TM HD 6870
  • Miejsce na dysku: 50 GB dostępnej przestrzeni

Zalecana konfiguracja sprzętowa:

  • System operacyjny: Windows 7 SP1 64-bit, Windows 8.1 64-bit Windows 10 64-bit
  • Procesor: AMD FX 8150 3,6 GHz / Intel Core i7 2600 3,4 GHz
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 750 / ATI Radeon HD 7850
  • Miejsce na dysku: 50 GB dostępnej przestrzeni

Przypomnijmy, że premiera Dark Souls 3 planowana jest na 12 kwietnia przyszłego roku. Gra pojawić ma się nie tylko na PC, ale również na konsolach PlayStation 4Xbox One.

Źródło: steam

Komentarze

16
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    SoulRak3r
    1
    Konsole moją podobną moc do podanej w zalecanych i Bloodborne nie utrzymywało 30 fps - a jest to graficznie bardzo podobna gra.
    Sądzę że na rekomendowanej konfiguracji pogramy w 30 fps a do większej płynności musimy uzbroić się w coś mocniejszego. Znając FromSoftware PC dostanie port z konsoli. Miejmy nadzieję że chociaż udany. Gdy puścili port 1 części to była masakra pod względem użycia zasobów sprzętowych - obciążenie gpu 10% i spadki fps :/ Na szczęście w przypadku 2 części już było znacznie lepiej.
    • avatar
      SoulRak3r
      1
      Anonim 20 - Brałem pod uwagę tylko moc GPU. Sama moc CPU rzeczywiście odbiega. Tak mi się jednak wydaje że ta gra nie konsumuje dużo mocy CPU więc skupiłem się na grafice.
      Wyczytałem gdzieś niedługo po premierze konsol że GPU PS4 to jak 7870 a XO to taki 7850.
      Umownie można z przymrużeniem oka powiedzieć że podobna :) na GTX 750 Digital Foundry uruchamia te same gry co na konsolach z podobnym poziomem detalach i ok 30fps więc praktycznie moc tej karty też jest podobna :) Oczywiście z technicznego punktu widzenia nie ale można się umówić że to ten sam segment wydajnościowy.
      Co do uruchomienia gry w 60 fps to chyba coś pokroju GTX 960/r9380 powinno chyba dać radę. Pożyjemy zobaczymy :)
      • avatar
        Anonim20
        0
        Konsole mają podobną moc do rekomendowanej konfiguracji?!
        W konsoli masz APU tutaj na PC kilka razy mocniejszy i7
        w konsoli masz 77507770 a tutaj 7850 znacznie wydajniejszy więc słowo podobna jest nie na miejscu.
        Jest o wiele słabsza :)

        Swoją drogą wymagania sporo patrząc na to ,że gra ma lock na 30fps. Czyli co do 60fps pewnie Titan X :D
        • avatar
          vincentlaw
          -2
          Pieknie. Wymagania jak sprzed 4 lat (grafa pewnie tez, ale co tam). Mam nadzieję, że 1080p@60fps na takim 7850.
          • avatar
            prime27pl
            -4
            Do mnie ta gierka nie przemawia , tak jak i Bloodborne .
            • avatar
              m4tekt
              0
              Zobaczymy jak poradzą sobie wersje na konsolę ;)