
Testy przeprowadziliśmy w dwóch ustawieniach:
- pamięć RAM 2133 MHz CL 15-15-15-36
- pamięć RAM 3200 MHz CL 18-19-19-39

3D Mark Firestrike
[punkty] wynik ogólny
| RAM 3200 MHz |  16518 | 
| RAM 2133 MHz |  15280 | 

VR Mark – Orange Room
[punkty] wynik ogólny
| RAM 3200 MHz |  9422 | 
| RAM 2133 MHz |  8813 | 

SuperPosition – Full HD, High
[punkty] 
| RAM 3200 MHz |  10846 | 
| RAM 2133 MHz |  10708 | 

Resident Evil 7: Biohazard 2560 x 1440, ultra
[kl./s.] 
| RAM 3200 MHz |  102  85 | 
| RAM 2133 MHz |  100  83 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 

Mass Effect: Andromeda - 2560 x 1440, ultra
[kl./s.] skalowanie rozdzielczości wyłączone
| RAM 3200 MHz |  56  50 | 
| RAM 2133 MHz |  55  49 | 
|  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Sytuacja z grami jest na tyle skomplikowana, że niektóry tytuły są znacznie bardziej czułe na wyższe taktowanie, a inne - na szybszy dostęp do pamięci (niższe timingi). Andromeda niespecjalnie przejmuje się szybszym RAM, również w rozdzielczości Full HD (RE 7 w Full HD wykazuje podobny wzrost co w QHD). Oczywiście wiele zależy też od miejsca - te bardziej wykorzystujące procesor mogą pokazać większy wzrost.



