
Platforma testowa oparta była na procesorze Intel Core i9 9900K i pamięci RAM 2 x 8 GB 3200 MHz. Kartę ASUSA przetestowaliśmy w predefiniowanym trybie OC, czyli 1680/1890/1938 MHz (Standard/Boost/VRAM). Kartę można jeszcze nieco podkręcić ręcznie (zwłaszcza VRAM), ale same podkręcanie rdzenia nie daje już jakichś niesamowitych wyników. Zrezygnowaliśmy z dodatkowych testów po ręcznym podkręcaniu, bo przynosiło to wyniki lepsze zaledwie o 1 do 3 klatek na sekundę.

World War Z – 3840 x 2160, ultra/ultra
[kl./s.] Vulkan
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 118 |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| Radeon RX 5700 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z – 2560 x 1440, ultra/ultra
[kl./s.] Vulkan
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 196 |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| Radeon RX 5700 | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z – 1920 x 1080, ultra/ultra
[kl./s.] Vulkan
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 219 |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| Radeon RX 5700 | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z po ostatniej aktualizacji zrobiła nam niemiłą niespodziankę - okazało się, że wyniki nie są zgodne z wcześniejszymi. W tym teście macie jeszcze wyniki w starszej wersji, a w kolejnym zaktualizujemy wyniki o najnowszą wersję gry.
118
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


