Gry

2560x1600

przeczytasz w 2 min.

Crysis 3
2560x1600, wysokie, SMAA 2TX, AF x16

POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 39
32
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) 35
27
EVGA GTX 670 SC 4GB (967/1502) 33
26
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) 32
25
Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (1000/1400) 32
24
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 27
21
Asus HD 7870 DCUII TOP 2GB (1100/1250) 26
21
  średnia liczba klatek/s
minimalna liczba klatek/s

 

Crysis 3
2560x1600, b. wysokie, SMAA 2TX, AF x16

GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 34
28
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 27
23
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) 25
20
Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (1000/1400) 21
17
  średnia liczba klatek/s
minimalna liczba klatek/s

 

Według nas, użyte do testów karty graficzne nadają się do grania w rozdzielczości maksymalnej 1920x1080. Niemniej jednak sprawdziliśmy, jak sobie poradzą w ekstremalnie trudnym trybie 2560x1600. Gdybyśmy ustawili parametry gry na wysoką szczegółowość grafiki, to w komputerze powinien znajdować się podkręcony układ graficzny GTX 680, np. użyty w teście POV GeForce GTX 680 Exo Edt. Całkiem nieźle wypadł w tym porównaniu Asus Radeon 7970 MP, który wyświetlał średnio 35 kl./s.

Włączenie bardzo wysokich detali praktycznie przekracza możliwości każdego wypróbowanego przez nas akceleratora. Jak widać nawet drogie modele kart nie dają nam odpowiedniego komfortu, a szkoda bo jakość grafiki w Crysis 3 jest wówczas oszałamiająca.