
Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
|  średnia liczba kl./s  minimalna liczba kl./s | |
| GeForce GTX 1060 6 GB (1506/2000) |  57  50 | 
| GeForce GTX 1060 3 GB (1506/2000) |  53  47 | 
| Maksymalna alokacja pamięci - 6,5 GB* | 
Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
|  średnia liczba kl./s  minimalna liczba kl./s | |
| GeForce GTX 1060 6 GB (1506/2000) |  46  41 | 
| GeForce GTX 1060 3 GB (1506/2000) |  40  36 | 
| Maksymalna alokacja pamięci - 7,8 GB* | 
Tomb Raider to idealny przykład tego, że maksymalna alokacja tesktur do pamięci karty wcale nie musi oznaczać drastycznego spadku wydajności w przypadku modelu z mniejszą ilością VRAM. Minimalny wpływ w przypadku GTX 1060 3 GB widzimy dopiero w rozdzielczości QHD, ale rozgrywka nadal jest możliwa.
* - sprawdzone na karcie GeForce GTX Titan X



