
Ustawienia testowe
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
1920x1080, Ustawienia crazy, MSAAx4
![]() ![]() |
|
GeForce GTX 1080 (1607/1250) |
![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) |
![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) |
![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) |
![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) |
![]() ![]() |
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
2560x1440, Ustawienia crazy, MSAAx4
![]() ![]() |
|
GeForce GTX 1080 (1607/1250) |
![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) |
![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) |
![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) |
![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) |
![]() ![]() |
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
3820x2160, Ustawienia crazy, MSAAx4
![]() ![]() |
|
GeForce GTX 1080 (1607/1250) |
![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) |
![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) |
![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) |
![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) |
![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 wygrywa i w teście, w któym do tej pory Fury X było niepokonane. Jednak rezultaty najnowszej karty Nvidii budzą pewne wątpliwości, szczególnie jeśli zestawimy je z tymi uzyskanymi w trybie DirectX 11. Okazuje się bowiem, że GTX 1080 uzyskuje prawie identyczne wyniki w DX 11 i DX 12. Widać jednak wyraźnie, że nowa architektura radzi sobie z asychnronicznymi obliczeniami całkiem dobrze.