
Max Payne 3

Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) |  83  60 | 
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) |  78  48 | 
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) |  75  53 | 
| Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) |  73  51 | 
| Radeon R9 270 2GB (925/1400) |  68  48 | 
| Sapphire R7 265 2GB (925/1400) |  62  43 | 
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) |  61  37 | 
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) |  61  37 | 
| Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) |  56  41 | 
| Zotac GTX 750 Ti 2GB OC (1046/1350) |  55  37 | 
| GeForce GTX 750 Ti 2GB (1020/1350) |  54  36 | 
| Radeon R7 260 1GB (1000/1500) |  53  39 | 
| Asus GTX 660 2GB (980/1502) |  51  32 | 
| MSI GTX 750 1GB TF (1085/1253) |  49  31 | 
| GeForce GTX 750 1GB (1020/1250) |  48  30 | 
| Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) |  46  28 | 
| GeForce GTX 650 Ti 1GB (915/1350) |  39  23 | 
|  średnia liczba kl./s  minimalna liczba kl./s | 
GeForce GTX 750 i GeForce GTX 750 Ti pozwalały w Max Payne 3 osiągać niezłą płynność obrazu. Ten pierwszy miał średnio 54 kl.s, drugi zaś - 48 kl./s. Jak na pełne detale i rozdzielczość Full HD jest naprawdę przyzwoicie. Konkurencja jednak znów jest silniejsza.

Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) |  52  45 | 
| Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) |  48  41 | 
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) |  40  35 | 
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) |  40  35 | 
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) |  37  32 | 
| Asus GTX 660 2GB (980/1502) |  34  29 | 
| Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) |  33  28 | 
| Radeon R9 270 2GB (925/1400) |  31  27 | 
| Sapphire R7 265 2GB (925/1400) |  28  24 | 
| Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) |  28  24 | 
| GeForce GTX 750 Ti 2GB (1020/1350) |  26  23 | 
| Zotac GTX 750 Ti 2GB OC (1046/1350) |  26  23 | 
| MSI GTX 750 1GB TF (1085/1253) |  23  20 | 
| GeForce GTX 750 1GB (1020/1250) |  22  19 | 
| GeForce GTX 650 Ti 1GB (915/1350) |  22  18 | 
| Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) |  21  17 | 
| Radeon R7 260 1GB (1000/1500) |  20  16 | 
|  średnia liczba kl./s  minimalna liczba kl./s | 
Kolejne porównanie mamy w Metro: Last Light wyciskającej wszystkie soki z kart graficznych. Choć żaden z nowych akceleratorów GeForce nie zdołał pokonać swoich rywali, to w końcu udało się do nich zbliżyć i osiągać bardzo podobną wydajność.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
| Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) |  53  46 | 
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) |  53  44 | 
| Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) |  44  40 | 
| Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) |  39  34 | 
| GeForce GTX 760 2GB (980/1502) |  38  33 | 
| Radeon R9 270 2GB (925/1400) |  35  31 | 
| GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) |  34  30 | 
| Asus GTX 660 2GB (980/1502) |  31  28 | 
| Sapphire R7 265 2GB (925/1400) |  30  27 | 
| GeForce GTX 750 Ti 2GB (1020/1350) |  26  24 | 
| Zotac GTX 750 Ti 2GB OC (1046/1350) |  26  24 | 
| Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) |  26  23 | 
| Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) |  24  18 | 
| Radeon R7 260 1GB (1000/1500) |  20  17 | 
| GeForce GTX 650 Ti 1GB (915/1350) |  17  15 | 
| MSI GTX 750 1GB TF (1085/1253) |  17  15 | 
| GeForce GTX 750 1GB (1020/1250) |  16  14 | 
|  średnia liczba kl./s  minimalna liczba kl./s | 
Ostatnia gra również okazała się bezlitosna wykazując, iż nowości "zielonych" nie są w stanie zagrozić kartom graficznym z serii Radeon.




