Sprzęt do gier

Max Payne 3, Metro 2033, Tomb Raider

przeczytasz w 1 min.

Max Payne 3

Max Payne 3

Max Payne 3 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16

HIS HD 7870 IceQ Turbo 2GB (1100/1200) 77
54
PNY GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 67
42
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16

HIS HD 7870 IceQ Turbo 2GB (1100/1200) 70
49
PNY GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 62
40
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Przewrót w Max Payne 3 – tańszy akcelerator korzystający z Radeona HD 7870 zdołał pokonać rywala. Różnice były odczuwalne gołym okiem w trybie 1920x1080.

Metro 2033

Metro 2033

Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16

HIS HD 7870 IceQ Turbo 2GB (1100/1200) 42
30
PNY GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 39
28
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16

HIS HD 7870 IceQ Turbo 2GB (1100/1200) 36
26
PNY GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 33
24
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Analogicznie w rosyjskim metrze, gdzie o włos wygrał HIS Radeon 7870 IceQ Turbo.

Tomb Raider

Tomb Raider

Tomb Raider
1680x1050, Ultra Detale, FXAA, AF x16

HIS HD 7870 IceQ Turbo 2GB (1100/1200) 53
48
PNY GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 49
39
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Tomb Raider
1920x1080, Ultra Detale, FXAA, AF x16

HIS HD 7870 IceQ Turbo 2GB (1100/1200) 48
43
PNY GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 44
34
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Gra, która wchodzi w skład kampanii AMD działa dużo lepiej na Radeonie 7870, co dało się odczuć nawet bez działania w tle aplikacji do liczenia klatek Fraps.