Laptopy

Testy - Shadow Of The Tomb Raider

Shadow Of The Tomb Raider - 1920 x 1080, najwyższe, TAA
[kl./s.] DirectX 12

Bez RT 72
55
RT średni 62
42
RT wysoki 43
28
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

Shadow Of The Tomb Raider - 1920 x 1080, wysokie, TAA
[kl./s.] DirectX 12

Bez RT 82
63
RT średni 68
47
RT wysoki 47
29
  średnie klatki na sekundę
 minimalne klatki na sekundę

O ile średnie ustawienia ray-tracingu pozwalają na uzyskanie naprawdę przyzwoitych wyników, to trzeba pamiętać, że w przypadku tej gry jest duża różnica pomiędzy nimi, a ustawieniami wysokimi. Przy wysokich ustawieniach DXR trzeba się liczyć ze sporym spadkiem wydajności i nawet zmiana ogólnych ustawień graficznych z najwyższych na wysokie niewiele tu zmienia.