
Metro: Last Light jest grą, która przywróciła wiarę pecetowych graczy w produkcję tytułów, które wycisną z najbardziej wydajnych komputerów ostatnie poty.
Metro: Last Light - 1920 x 1080
[kl./s.]
Ustawienia GeForce Experience | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Optymalizacja za pomocą aplikacji GeForce Experience spowodowała wykorzystanie następujących ustawień: GPU PhysX - włączony, jakość - bardzo wysoka, wygładzanie krawędzi - SSAA x2, teselacja – bardzo wysoka, anizotropowe filtrowanie tekstur - x16. Nawet podczas gorącej akcji minimalne klatki na sekundę trzymały się poziomu powyżej 50 klatek na sekundę, a średnie przekraczały 70.
Wydajność komputera sprawdziliśmy również bez użycia aplikacji GeForce Experience, przy użyciu różnych ustawień graficznych.
Tomb Raider - 1920 x 1080
[kl./s.]
Wysokie FXAA | ![]() ![]() |
Ultra SSAA x2 | ![]() ![]() |
Najlepsza SSAA x4 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Przy ustawieniach wysokich i wygładzaniu krawędzi FXAA komputer zaczyna generować szaleńcze ilości klatek na sekunde i nie ma powodu, by dalej obniżać detale gry. Przy najlepszych ustawieniach (włączona technologia TressFX) i najwyższym wygładzaniu krawędzi, minimalne klatki na sekundę nie spadają poniżej 60 - pełen komfort.
Ostatnim tytułem na którym sprawdziliśmy wydajność tej mega maszyny był Hitman: Absolution.
Hitman: Absolution - 1920 x 1080
[kl./s.]
Niskie MSAA off | ![]() ![]() |
Średnia MSAA x2 | ![]() ![]() |
Wysokie MSAA x4 | ![]() ![]() |
Ultra MSAA x8 | ![]() ![]() |
Benchmark ostatniego Hitmana nie wykazuje wielkich różnic pomiędzy ustawieniami. Warto zauważyć, że benchmark wbudowany w grę jest wyjątkowo wymagający - szybkość działania w czasie rzeczywistej rozgrywki będzie na pewno większa.