
Kartę Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach:
- standardowym 1530/1500/1770 MHz (standard/VRAM/boost)
- po ręcznym OC 1597/1600/1837 MHz (standard/VRAM/boost)

Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| Radeon RX 5700 | |
| MSI GeForce GTX 1660 Super | |
| ASRock Radeon RX 590 Phantom Gaming OC | |
| Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC | 19 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| Radeon RX 5700 | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| MSI GeForce GTX 1660 Super | |
| GeForce GTX 1660 | |
| Radeon RX 590 | |
| Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC [OC] | 43 |
| Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC | 42 |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| Radeon RX 5700 | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| MSI GeForce GTX 1660 Super | |
| GeForce GTX 1660 | |
| Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC [OC] | 68 |
| Radeon RX 590 | |
| Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC | 66 |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
W przypadku rozdzielczości Full HD karta Palita ponownie konkuruje z Radeonem RX 590, ale już w QHD udaje się przegonić tylko Radeona RX 580.
Ponawiamy komunikat by traktować wyniki w UHD jako ciekawostkę - ta karta nie nadaje się do rozdzielczości wyższych niż QHD, a i tak w SOTR udaje się jej wyciągnąć zaledwie 40 klatek na sekundę (przy ustawieniach najwyższych).
19
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę
43


