Karty graficzne

Platforma testowa, metodyka

przeczytasz w 2 min.
 Intel Core i7 2600k 3,4 GHz

Procesor:
Intel Core i7 4770K 3,5@4,2 GHz

 Gigabyte GA-X99 Gaming G1

Płyta główna:
Gigabyte GA-Z97X Gaming 7

 AMD Radeon Memory Performance 2x 4 GB

Pamięć RAM:
AMD Radeon Memory Performance 2x 4 GB

MSI Radeon R7 370 Gaming 2G

Karta graficzna:
MSI Radeon R7 370 Gaming 2G

 Sapphire Radeon R9 390 Nitro

Karta graficzna:
Sapphire Radeon R9 390 Nitro

 Noctua NH-D14

Chłodzenie:
Noctua NH-D14

 Seagate 250 GB Barracuda 7200.12

Dysk twardy:
Seagate 250 GB Barracuda 7200.12

Kingston HyperX 120 GB

Dysk:
Kingston HyperX 120 GB

Enermax Revolution 850 W

Zasilacz:
Enermax Revolution 850 W

CoolerMaster 690 II Advanced

Obudowa:
Cooler Master 690 II Advanced

Sterowniki, system operacyjny i programy:

  • Windows 7 64-bit
  • Program do mierzenia kl./s - Fraps
  • GeForce GTX 970 – GeForce Game Ready Driver 353.06
  • GeForce GTX 980 - GeForce Game Ready Driver 353.06
  • GeForce GTX Titan X - GeForce Game Ready Driver 353.06
  • Asus Radeon R9 290X 4GB - Catalyst 15.5 Beta
  • Sapphire Radeon R9 290X 8 GB - Catalyst 15.5 Beta
  • GeForce GTX 980 Ti 6 GB - GeForce Game Ready Driver 353.06
  • GeForce GTX 960 2 GB - GeForce Game Ready Driver 353.06
  • Sapphire Radeon R9 390 Nitro 8 GB - Catalyst 15.15 Beta
  • MSI Radeon R7 370 Gaming 2G - Catalyst 15.15 Beta

Metodologia testowa:

3DMark
Tryby:

    Fire Strike / Extreme – Ogólny wynik

      3DMark 11
      Tryby:

      • Performance / Extreme - Ogólny wynik

      Crysis 3
      Ustawienia testowe:

      • 1920x1080 SMAA 2TX, AFx16
      • 2560x1440 SMAA 2TX, AFx16
      • 3840x2160 SMAA 2TX, AFx16

      Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.

      Far Cry 4
      Ustawienia testowe:

      • 1920x1080 MSAA x4, AFx16
      • 2560x1440 MSAA x4, AFx16
      • 3840x2160 MSAA x4, AFx16

      Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.

      Śródziemie: Cień Mordoru
      Ustawienia testowe:

      • 1920x1080 AFx16
      • 2560x1440 AFx16
      • 3840x2160 AFx16

      Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Testowaliśmy przy użyciu miejsca testowego w jednym z początkowych etapów gry. Ilość klatek/s była odczytywana przy pomocy Frapsa.

      Watch_Dogs
      Ustawienia testowe:

      • 1920x1080 MSAA x4 AFx16
      • 2560x1440 MSAA x4 AFx16
      • 3840x2160 MSAA x4 AFx16

      Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.

      Wiedźmin: Dziki Gon
      Ustawienia testowe:

      • 1920x1080 FXAA / AFx16
      • 2560x1440 FXAA / AF x16
      • 3840x2160 FXAA / AF x16

      Maksymalne detale graficzne z wyjątkiem funkcji Nvidia Hairworks. Mierzymy średnią i minimalną liczbę kl./s przechodząc z punktu A do B.

      GTA V
      Ustawienia testowe:

      • 1920x1080 MSAA x4 AFx16
      • 2560x1440 AF x16
      • 3840x2160 AF x16

      Maksymalne detale graficzne. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl/s podczas przejścia z punktu A do punktu B.