Laptopy

Samsung RV511 (NP-RV511-A01PL)

z dnia


Zobacz pełny test tego laptopa w serwisie
ranking laptopów: Samsung RV511 (NP-RV511-A01PL)

Zobacz także inne testy - laptopy Samsung
 

  poprzedni test »
» wszystkie
  ThinkPad X201 Tablet
Niewielki ThinkPad może błyskawicznie stać się tabletem. To propozycja dla osób szukających funkcjonalnego urządzenia do pracy w terenie.
 

 

ocena redakcji: 3,6



ocena czytelników:

funkcja dostępna
w rankingu laptopów

 
 

 

Charakterystyka    
cena 1799 zł         zamów laptop z benchmark.pl
segment uniwersalny

klasa ekonomiczna
 klasa gabarytowa średni
waga 2,4 kg
 
Wymiary [cm]
(szer. głeb. wys.)
38 x 26 x 3,5 cm  
materiały pokrycia obudowy

pokrywa - chropowate tworzywo
ramka LCD - matowy srebrny plastik
wnętrze - srebrne tworzywo i czarny lakierowany plastik

 
 typ klawiatury wyspowa, klawisze zaokrąglone
blok numeryczny
 
     
 procesor
Intel Pentium P6100
2 GHz, 3 MB cache

wielkość ekranu 15,6 cala  
typ ekranu LED, glare

 rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
karta graficza

Intel GMA HD
DirectX 10, SM 4.0


dysk twardy Hitachi 500 GB / 5400 rpm
łatwe wyjęcie/wymiana HDD:
bezpośrednia klapka do kieszeni dysku

 
napęd optyczny TSST corp CDDVDW TS-L633J  
pamięć RAM 4 GB DDR3, 1333 MHz
2x 2 GB, maks.4 GB
łatwe rozszerzenie RAM:
bezpośrednia klapka do płyty głównej

 
     
 system
Windows 7 Home Premium, 64-bit
 
oprogramowanie Microsoft Office Starter 2010
Cyberlink Media Suite
Cyberlink YouCam
Norton Online Backup (60 dni)
Norton Internet Security (60 dni)
 
     
istotne złącza
D-Sub, HDMI, 3x USB 2.0
 
dodatkowe funkcje i wyposażenie

kamerka internetowa
czytnik kart pamięci
Bluetooth

 

 

Komentarze

27
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kwiatek - łatwe rozszerzenie RAM - o co niby? skoro maksymalna ilość już jest zamontowana

    jak zwykle brak danych o dysku, rozdzielczości kamerki i jej testu, wersji Bluetooth i wszystkich innych podzespołach

    zacznijcie podawać odsyłacz do strony producenta skoro tak trudno Wam te dane umieścić w tej hmm... "ulotce reklamowej"

    tak kiepskiej matrycy dawno nie widziałem... chyba od recki ostatniego Asusa :P
  • avatar
    Dla czego w każdej recenzji piszecie o atrakcyjnym designu jak go nie ma xD ? taaki alienware m17x ma fajny wygląd i jakoś wygląda ale to ?? plastik bez sensu płaskie jak deska do prasowania :/ z płaskich to tylko ideapad z serii Z mają fajne designy :f
    Co do lapka to tak jak poprzednicy, jak macie zamiar robić recke to już dokładnie wszystkie dane umieszczać noo i testy stabilności/programów biurowych/starych gierek :P
    Jeżeli piszecie że jest taki niezawodny itd. w tej cenie to udowodnijcie swoje argumenty ( na allegro macie w tej samej 3x lepsze odpowiedniki z i3 itd. )
  • avatar
    @Sławekpl
    "łatwe rozszerzenie RAM" - ogolnie pewnie napisane nie wiem co sie czepiasz dzis wiekszosc laptopow ma maxymalna ilosc ram obsadzona i jak chcesz sie czepiac to mozesz kazdego sie czepic ze nie da sie rozszerzyc bo ma maxymalna ilosc slotow zajeta.
    "tak kiepskiej matrycy dawno nie widzialem" - pokaz mi swietna matryce od TNek w laptopach

    @Jozio
    "taaki alienware m17x ma fajny wygląd i jakoś wygląda ale to ?? plastik bez sensu płaskie jak deska do prasowania :/ z płaskich to tylko ideapad z serii Z mają fajne designy :f"
    Alienware ladny?lol to wyglada jak pudelko po zapalkach i udaje ze jest ladnym laptopem... Jak chcesz ladnego lapa to poszukaj lapow zrobionych pod kobiety;]bo my faceci nie zwracamy uwagi az takiej wagi na to czy lap ladny czy brzydki wazne by mial co w srodku dobrego klawiatura i reszta. Samsungi sa bardzo dobrze wykonane w porownaniu do acerow asusow czy toshib; brak uginajacych sie na maxa klawaitur, dobre touchpady, tryb pracy wiatraka i inne rzeczy ktorymi bym zbil wyzej wymienione firmy jak i inne.
    Na allegro tzn jaki z i3? Skoro takie dobre to czemu maja i3 w tej cenie, gdzies musieli oszczedzic na tym by w tej cenie wsadzic drozszego procka? To tak jakbys powiedzial ze kompakt zwyklej klasy z 2.0 turbo jest lepiej wykonany niz kompakt klasy premium ze zwyklym wolnossacym silnikiem. Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj bo gadasz bzdury.


    Zreszta to jest lap do 2 kola a nie cos za 3-4 kola czepiacie sie i tyle.
  • avatar
    "Wizualnie nowy Samsung prezentuje się bardzo ciekawie."

    Moim zdaniem to on jest wykonany na poziomie bazarowym. Dla mnie coś takiego jak "dobry laptop do dwóch tysięcy złotych" to mit, w tej cenie można co najwyżej skusić się na np. takiego potworka.
  • avatar
    Na allegro najtańszy nowy model z przesyłką = 1700zł

    A do tego jest to wyższy model NP-RV511-S02PL:
    Intel Pentium P6200
    NVIDIA GeForce 315M

    Wtedy możemy mówić o atrakcyjności tego produktu ;)
  • avatar
    Podaj mi model lapa do 2tys z dobra matryca TN... Prawda jest taka ze matryce do wiekszosci lapow kosztuja (tych do 2-3tys) 200-300 zl i rzadko co trafiaja sie dobre TNki zreszta dla mnie zadna tnka nie jest dobra jak pracuje lub pracowalo sie na LCD na SIPS.
    Z tym ram to jednak zwracam honor macie racje. Mozna bylo ujac to łatwa wymiana zamiast slowa rozszerzenie.
    Dobry do 2tys to chodzi o ten przedzial cenowy a nie ze my sobie uwazamy ze dobry lap to tyle i tyle. Gdybysmy tak podchodzili i wszyscy byliby bogaci to kazdy by kupowal lapy z wysokiej polki ale nie kazdy potrzebuje i go stac na lapa za 5 kola... Do zwyklej pracy starczy lap za max 2kola. Jak dla mnie taki lap jest byle jaki ale ja to ja i wole odlozyc i poczekac na wieksza gotowke ale inni maja okreslona kwote i nie mozna kogos ganic za kupno 'dobrego' lapa w okreslonym przedziale cenowym. A w tym przedziale zadnego asusa acera czy toshiby bym nie polecil a samsunga choc moze byc dla niektorych brzydki.
  • avatar
    jak dla mnie to nie jest atrakcyjny wygląd, ot, zwykły Samsung który nie wybija się niczym specjalnym z tłumu, można nawet powiedzieć, że jest brzydki (tylna klapa?) a i wyposażenie słabiutkie. Stylowo to wygląda nowy MSI z serii FX np. FX620 czy większy FX720 - http://gadzetomania.pl/2011/01/31/msi-stawia-na-multimedia-4-wydajne-f-ki-w-drodze mi osobiście bardzo się podobają a poza tym, że dobrze wyglądają to jeszcze są dobrze wyposażone - i5-2410M, 4 GB RAM, 500 GB i GT520M a cena - 2900 zł za 17.3" - jak dla mnie ok.
  • avatar
    Mam pytanie do redakcji: czy długo jeszcze będziemy musieli znosić „goszkie szale” Jego Magnificencji Slawkapl? Nagminne trollowanie (wiejące na odległość konkurencją) i upierdliwe wyszukiwanie pierdołkowatych błędów zrobionych przez redaktorów. „Brak kamerki, brak info o dysku, kwiatki wynikające ze zwykłej semantyki i inne rozrywki fundowane przeciętnemu czytelnikowi, który chciałby w komentarzach zobaczyć opinię o danym sprzęcie, a nie kolejną porcję życiowych mądrości Slawkapl. Wisi mi jaka jest kamerka w lapku – jeśli jest to z pewnością do pokazywania wacusia na czatruletce wystarczy. Nie sądzę by ktoś z notebookiem właził na Giewont i przy jego pomocy robił zdjęcia zachodu słońca. Czy kwestia roztrząsana niczym obornik po polu w tym teście – tak, jest już maksymalna ilość RAM, tak, niepotrzebnie padło słowo „rozszerzenie”, i tak – lata mi to koło wacka.
  • avatar
    1366x768 - dyskwalifikacja na starcie, nie ma sensu nawet czytać recenzji tego shitu
  • avatar
    Faktycznie 510 ma tyci tyci lepsze katy widzenia ale popatrz ze ma tanszego procka mniej ramu i mniejszy dysk wiec gdzies te oszczednosci musialy pojsc. Pozatym 511 zostala pewnie troche pozniej wypuszczona a jak wiemy ceny czesci poszly do gory. Co do acera nie od dzis wiemy ze za ta cene co acer oferuje dostaniemy u lepszej konkurencji gorszy srodek wiec mnie nie dziwi ze za 2-3 kola moge dostac u acera 'potwora' w porownaniu do konkurencji gdzie owa konkurencja nie ma czym sie chwalic co wrzucila do srodka ale wystarczy spojrzec na sama obudowe klawiature touchpada by zobaczyc roznice. Tak naprawde 2 czy 3 stopnie pod wzgledem katow widzenia to praktycznie zadna wg mnie roznica.
    Faktycznie recenzja nie jest jakos extra rozbudowana ot po kilka ogollnikowych zdan na wiekszosc aspektow ale daje jakis poglad zeby wyrobic sobie opinie o danym lapie a jesli chcesz duzo wiecej to mozna poszukac na zagranicznych stronach czy na forach podpytac innych uzytkownikow.
    Co znaczy realny test zywotnosci baterii wg Ciebie? Nie ma co do tego standardow i raczej nie sposob wymagac od jakiegokolwiek poratlu identycznych parametrow do testowania bo zawsze beda rozbieznosci. O moim pisali ze wytrzymuje 3h a mi potrafi wytrzymac przy mojej pracy i moich realnych testach niecale 2 wiec jak 'laboratoryjny' test ma sie do rzeczywistosci...
    Kazdy test recenzja daje jakis punkt odniesienia do innych produktow i jesli komus cos nie pasuje to wybiera co innego poprostu;)
  • avatar
    No tak tyle ze trzeba byloby stworzyc taki wlasnie standard zeby kazda redakcja czy to internetowa czy taka ktora tworzy gazety/czasopisma miala te same warunki testow co raczej jest niewykonalne i wtedy jesli ktos sie wylamie mozna mowic o niedbalstwie;)A tak to trzeba poprostu polegac na ogolnym pogladzie i recenzji z jednej redakcji a nie kilku;).
    Male obciazenie procka czyli przegladanie stronek inaczej bedzie wygladac na jednordzeniowym procesorze czy dwurdzeniowym niskiej klasy od tego co ma jakies i5 czy i7. Dodatkowo trzeba doliczyc ilosc 'syfu' zainstalowanego na laptopie przez producenta ktory tez obciaza ram dysk procka. Dobrze by bylo gdyby kazdy taki test obciazal procesor w 25,50,75 oraz 100% procesor i wtedy mozna mowic o wynikach. przykladowo teraz piszac na p8700 2.53 giga mam do 10% obciazenie a przerzucajac na 0.84G mam non stop kolo 50% wiec roznica jest w takim malym obciazeniu:)