Testy: Dirt: Showdown, Hard Reset, Metro 2033

przeczytasz w 1 min.

Dirt: Showdown

Dirt Showdown

Dirt: Showdown - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Asus HD 7950 DCUII TOP (900/1250) 75
63
Sapphire 7870 Flex 2GB (1050/1250) 68
58
Zotac GTX 660 Ti AMP! Ext. 2GB (1098/1652) 66
55
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) 63
52
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) 63
51
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB 1059/1502) 61
49
MSI HD 7850 PE OC 2GB (950/1200) 57
46
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) 50
41
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 42
34
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) 35
29
Palit GTX 650 OC 1GB (1072/1300) 21
16
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16

Asus HD 7950 DCUII TOP (900/1250) 71
61
Sapphire 7870 Flex 2GB (1050/1250) 63
53
Zotac GTX 660 Ti AMP! Ext. 2GB (1098/1652) 60
50
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) 59
50
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) 57
48
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB 1059/1502) 57
48
MSI HD 7850 PE OC 2GB (950/1200) 53
44
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) 46
37
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 38
32
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) 32
26
Palit GTX 650 OC 1GB (1072/1300) 16
12
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Najnowsza część gry samochodowej Dirt niezbyt specjalnie lubi układy graficzne inne, niż Radeon. Zotac GeForce GTX 660 Ti Extreme choć osiągał stosunkowo dużą liczbę kl./s i był lepszy od rywali z tym samym sercem, to jednak na tle autorskiego Sapphire Radeon 7870 Flex wypadł nieco słabiej.

 

Hard Reset

Hard Reset 

Hard Reset - DX9
1680x1050, Ultra, AA x4, AF x16

Zotac GTX 660 Ti AMP! Ext. 2GB (1098/1652) 90
61
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) 88
57
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) 86
58
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB 1059/1502) 85
59
Asus HD 7950 DCUII TOP (900/1250) 76
53
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) 68
45
Sapphire 7870 Flex 2GB (1050/1250) 64
43
MSI HD 7850 PE OC 2GB (950/1200) 56
38
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) 45
30
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 34
22
Palit GTX 650 OC 1GB (1072/1300) 28
19
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16

Zotac GTX 660 Ti AMP! Ext. 2GB (1098/1652) 79
55
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) 75
50
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) 74
53
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB 1059/1502) 74
50
Asus HD 7950 DCUII TOP (900/1250) 68
47
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) 58
41
Sapphire 7870 Flex 2GB (1050/1250) 57
40
MSI HD 7850 PE OC 2GB (950/1200) 50
35
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) 39
28
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 28
21
Palit GTX 650 OC 1GB (1072/1300) 24
16
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Bohater artykułu osiągał najlepsze wyniki w grze Hard Reset, wyprzedzając i to dość znacznie podkręconego Asus-a HD 7950, jak również inne karty z GeForce GTX 660 Ti na pokładzie.
 

 

Metro 2033

Metro 2033

Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16

Asus HD 7950 DCUII TOP (900/1250) 53
40
Zotac GTX 660 Ti AMP! Ext. 2GB (1098/1652) 43
31
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) 42
30
Sapphire 7870 Flex 2GB (1050/1250) 41
31
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) 41
30
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB 1059/1502) 41
30
MSI HD 7850 PE OC 2GB (950/1200) 37
26
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) 37
24
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) 24
16
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 23
16
Palit GTX 650 OC 1GB (1072/1300) 17
10
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16

Asus HD 7950 DCUII TOP (900/1250) 47
35
Zotac GTX 660 Ti AMP! Ext. 2GB (1098/1652) 37
26
Sapphire 7870 Flex 2GB (1050/1250) 36
27
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) 36
25
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) 35
25
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB 1059/1502) 35
24
MSI HD 7850 PE OC 2GB (950/1200) 32
22
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) 32
21
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) 21
14
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 19
14
Palit GTX 650 OC 1GB (1072/1300) 15
9
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Dla odmiany, podkręcony Radeon 7950 w Max Payne 3 radził sobie już lepiej, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę wartości, do jakich spadała liczba kl./s.