• benchmark.pl
  • Gry
  • Siedź w domu i graj. Zachęca do tego WHO i branża gier w kampanii #PlayApartTogether
Gry

Siedź w domu i graj. Zachęca do tego WHO i branża gier w kampanii #PlayApartTogether

przeczytasz w 2 min.

Światowa Organizacja Zdrowia oraz branża gier wideo łączą siły i promują zachowanie dystansu społecznego. Wszystko odbywa się w ramach kampanii #PlayApartTogether.

Światowa Organizacja Zdrowia sklasyfikowała uzależnienie od gier jako chorobę psychiczną, która wymaga profesjonalnego leczenia. Dlatego wiele osób może być nieco zdziwionych współpracą organizacji z całą branżą gamingową.

Celem WHO jest dotarcie z zaleceniami do jak największej ilości ludzi, w tym także namawianie do pozostania w domach. Współpraca z branżą gier jest kolejnym krokiem organizacji do spowolnienia rozprzestrzeniania się COVID-19.

#PlayApartTogether

#PlayApartTogether

Świat gier przeżywa w tym momencie prawdziwe oblężenie, ponieważ większość ludzi siedzi odizolowana w swoich domach. Mając ograniczone możliwości rozrywkowe, sięgamy do internetu. Znane gry stały się jeszcze bardziej popularne, a mniejsze produkcje mają szansę na pozyskanie nowych graczy. Specjalne wydarzenia, oferty i wyjątkowe nagrody w wielu grach to efekt programu #PlayApartTogether, w którym udział biorą nawet najpotężniejsze firmy gromadzące miliardy użytkowników, takie jak Activision Blizzard czy Zynga.

Kampania ma aktywizować pozytywne nastawienie, informować i nakłaniać do przestrzegania ważnych wytycznych zdrowotnych Światowej Organizacji Zdrowia, takich jak częste mycie rąk, zachowanie dystansu fizycznego i innych działań prewencyjnych w celu walki z COVID-19. W skrócie: #zostanwdomu i graj.

Akcję można śledzić w serwisach społecznościowych wpisując #PlayApartTogether.

#zostanwdomu i graj

Ray Chambers, ambasador Stanów Zjednoczonych przy WHO, powiedział:

Dziękuję branży gier za wzmożenie wysiłków, aby pomóc w zakończeniu pandemii COVID-19. Mamy nadzieję, że ta kampania #PlayApartTogether zachęci jeszcze więcej osób do zachowania bezpieczeństwa i zdrowia, jednocześnie pomagając spłaszczyć krzywą i uratować życie.

Firmy zgodnie twierdzą, że gry mają łączyć ludzi, a dołączając do inicjatywy WHO obiecują zapewnienie graczom wsparcia w tym trudnym okresie fizycznego izolowania się od reszty społeczeństwa.

Wśród firm biorących udział w kampanii są: Activision Blizzard, Kabam, Snap Games, Amazon Appstore, Maysalward, Twitch, Big Fish Games, Playtika, Unity, Dirtybit, Pocket Gems, Wooga, Glu Mobile, Riot Games, YouTube Gaming, Jam City, SciPlay i Zynga.

Źródło: venturebeat

Warto zobaczyć również:

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    6
    A kto za mnie do pracy pójdzie i na zakupy? WHO?
    • avatar
      myszka91
      6
      Nie warto słuchać czegoś takiego jak WHO ponieważ to marionetki pod butem Rothschildów.
      • avatar
        Konto usunięte
        1
        Gdzie jest jakikolwiek wpis WHO dotyczący tego aby grać? Przejrzałem 2 tygodnie do tyłu, i widzę tylko że przypominają o codziennych ćwiczeniach fizycznych, co najmniej 30 min dziennie, myciu rąk, rzuceniu nałogów i utrzymaniu dystansu do innych osób. Gdzie sugerują aby grać? Ktoś chyba nadinterpretowal ich zalecebia, a bzdurne serwisy powielają plotkę.

        Proszę screen takiej sugestii o graniu ze strony WHO jako potwierdzenie takowych rewelacji.
        • avatar
          Dawid0ss
          0
          Mnie już powoli zaczyna męczyć takie siedzenie na rzyci i żadne gry tutaj nie pomogą :-D
          • avatar
            Obiektor
            0
            tak ale czy zdaja sobie sprawe ze nie kazdego stac na taki rarytas jak dobrej wydajnosci komputer czy konsole zeby pograc w cos sensownego? nie mowiac juz o cenach co poniektorych gier bo nie kazdy bedzie gral w jakies kulki online lepiej wyjsc na dwor.... 0 przecinkow i kropek ;)
            • avatar
              KMyL13
              0
              "Firmy zgodnie twierdzą, że gry mają łączyć ludzi" - tak, przez co ja np. LoL'a w okolicach wieczornych staram sienie odpalać, bo serwery przeciążone, lagi, crashe, client ma bugi itp.
              Za to dzieciarni masa - takiej, której pysk się nie zamyka.
              Mam na szczęście robotę "koło domu" i parę książek do poczytania...