Gry

Darksiders 3 to także zagadki do rozwiązania

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2018-08-02

W Darksiders III najważniejszym elementem zabawy będzie oczywiście walka z rozmaitymi przeciwnikami. Nie oznacza to jednak, że między jednym a drugim pojedynkiem będziemy się nudzić…

Ostatnio przyglądaliśmy się walce i eksploracji w grze Darksiders 3, a teraz możemy rzucić okiem na zagadki, jakich Furia ma mieć do rozwiązania naprawdę niemało. Do sieci trafił bowiem nowy materiał wideo z produkcji, która zadebiutuje na rynku w listopadzie.

Aby przejść z punktu A do punktu B w świecie gry Darksiders III, trzeba będzie czasem wykazać się pomyślunkiem. Nasza protagonistka do torowania sobie przejścia wykorzysta między innymi owady, sieć pajęczą oraz swoje ponadprzeciętne zdolności ruchowe.

Twórcy nie chcą prowadzić graczy za rączkę, dlatego też na ekranie ma się pojawiać tak mało podpowiedzi, jak to tylko możliwe. W związku z tym na początku zagadki będą raczej łatwe, a gdy już zrozumie się podstawowe zasady, będą one stawać się coraz bardziej skomplikowane.

Kilka przykładowych zagadek do rozwiązania zaprezentowano na wspomnianym materiale wideo (od IGN). Możecie zobaczyć ten film poniżej. Zanim on, przypomnijmy jeszcze tylko, że gra Darksiders III zmierza na komputery oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.

Darksiders III - zagadki (gameplay):

Źródło: IGN, Eurogamer

marketplace

Komentarze

5
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Hellblade: Senua’s Sacrifice wyszedł pod VR... fenomenalnie się w to gra z hełmem do wirtualnej rzeczywistości ;)
  • avatar
    I po co? Po co sa potrzebne zagadki? My gracze chcemy normalnej gry akcji w kturym wylacza sie myslenie i rozkoszuje sie czysta soczysta rozwalka!
    Gry wideo nie powstaly po to aby sie meczyc tylko po to aby po ciezkim dniu pracy rozlozyc sie na kanapie, obok postawic talerz frytek z majonezem i coca kola i calkowicie sie zrelaksowac!!!
    Zaloguj się
  • avatar
    Oby tylko nie przegięli z tymi zagadkami. W II czasem sama akcja schodziła na plan dalszy a Śmierć musiał się dwoić i troić (dosłownie), by przestawić jakąś dźwignię, która otwierała kratę, przez którą można było przeturlać kulę do otworu, który otwierał przejście w ścianie, gdzie była... I tak dalej. Do tego mimo wszechobecnego Spaczenia biegał w poszukiwaniu mniej lub bardziej sensownych artefaktów i nawet nie umiał się odszczeknąć, gdy ktoś pomoc w walce ze wspólnym wrogiem uzależniał od tego, czy przyniesie jakiś młot. Sama gra mimo to była dobra (głównie z uwagi na ilość światów do przemierzenia) ale mniej mroczna od jedynki. W sumie dopiero część na Ziemi miała "to coś".
  • avatar
    Furia? Czterech jeźdźców to: Wojna, Zaraza, Głód i Śmierć.