• benchmark.pl
  • E3
  • DOOM wraca do korzeni - obszerne fragmenty brutalnej rozgrywki
Gry

DOOM wraca do korzeni - obszerne fragmenty brutalnej rozgrywki

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2015-06-15

Być może najważniejsza dla wielu prezentacja z targów E3 2015 już za nami.

DOOM gra

Być może najważniejsza dla wielu prezentacja z targów E3 2015 już za nami. Zgodnie z przypuszczeniami, Id Software oraz Bethesda pochwaliły się materiałami z nowego DOOMa.

Od momentu zapowiedzi prac nad czwartą częścią tego kultowego cyklu zastanawiamy się, czy będzie on reaktywacją czy też gwoździem do trumny id Software. Jeśli wierzyć temu, co powiedzieli teraz twórcy - zdecydowanie tym pierwszym.

DOOM wrócić ma bowiem do korzeni, a gracze spodziewać mogą się tego, czego najbardziej tu chyba oczekują. Rozgrywka ma być szybka, bardzo brutala i przepełniona przerażającymi stworami, a wszystko to towarzystwie bogatego uzbrojenia głównego bohatera.

A skoro o tym ostatnim elemencie mowa to możemy już zdradzić, że powróci uwielbiana przez wielu piła łańcuchowa, którą wykonywać można będzie najbardziej krwiste egzekucje. Twórcy postarali się, aby można było dokonywać ich nie tylko w kampanii, ale także w trybie multiplayer. Warto odnotować też obecność edytora map - SnapMap.

„Różowy demon, dwururka, niesamowicie szybki tryb dla wielu osób, SnapMap i id Tech 6! Obejrzyj pierwszy zwiastun z rozgrywką z nowego DOOMa, produkcji id Software.”


Zwiastun rzeczywiście widowiskowy. Dodajmy, że nowy DOOM pojawi się na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Premiera gry planowana jest na wiosnę przyszłego roku.

Poniżej umieszczamy materiały, jakie zaprezentowano podczas konferencji na targach E3 2015.


 

 


Źródło: pcworld.com, youtube

marketplace

Komentarze

62
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    no i po co kupowac karte za 2-3k jak w 2015r nikt sie nawet do crysisa z 2007r nie zbliza?
    Zaloguj się
    26
  • avatar
    Powiem tak. Grubo!
  • avatar
    AI przeciwników powala...
  • avatar
    Ciekaw jestem czy media podniosą głos w sprawie brutalności tak jak zrobiły to przy Hatred.
    Ahh, nie. Przecież tu się zabija mutanty i zombi podobne stwory więc jest ok.
    Cały ten temat dot. brutalności w grach jest śmiechu wart. Wychowałem się na grach tego typu (Q1,2,3. DN3D, Doom, itd.) i jakoś nie mam problemów emocjonalnych ani skłonności morderczych.
    Zaloguj się
  • avatar
    brakuje mi muzyki, jest jakies tam plumkanie szumy i wogole jakies 'tlo' ale nie ma tego czegos, w starych doomach i quake'ach jak tylko slyszales pierwsze nuty to od razu sie rozkrecales, tutaj tego nie slychac, chociaz sama rozgrywka wyglada w miare obiecujaco, pomijajac te dobijacze ktore pewnie stana sie nudne w ciagu godziny grania niestety (jak to mialo miejsce np w falloucie 3, specjalnie unikalem uzywania vats zeby nie bylo tych glupich slowmo)
  • avatar
    No trzeba będzie zagrać :D
  • avatar
    Multi przypomina mi unreal -_- ale to już było xD... Chyba za stary jestem bo nie wzbudza to u mnie zbytnio reakcji, jak wiele tytułów jak do tej pory. Są jednak wyjątki ale jak dochodzi do premiery jakoś wyglądają tak przeciętnie że aż nieciekawie, najpierw super obiecanki coś na co się czeka a potem kupa. Np. wiedźmin 3 gamplay z E3 no to było coś przyszło co do czego konsolowy plastik i masa obiecanych efektów poszła się paść na łąkę xD. The division zobaczymy, deep down i FF jeszcze coś prezentują nowego sobą póki co :> zobaczymy po premierze.
    Zaloguj się
  • avatar
    A najlepsze jest to ze tak bardzo wrocili do korzeni i pozostawili podczas ruchu nieruchoma bron i widok przez co czuje sie jakby bohater jechal na wozku z mortyzacja :D
    ale taka byla uroda poprzednich doomow :)
  • avatar
    Trochę słabo to widzę, gameplayowo wygląda prawie identycznie jak ten ichny Wolfenstein.
    Zaloguj się
  • avatar
    Shootery w starym stylu faktycznie mają grono odbiorców w tym np. mnie. Ponad 15 lat gram w Q3 i nigdy mi się ten ideał platformy turniejowej fpp nie znudzi :)

    Pamiętam gdy w necie pojawiła się alpha dooma 3... zabijało to mojego geforce'a 3, ale shadery i oświetlenie zwalało z nóg. Wszystko niestety było jednak bardzo statyczne - jak zawsze na silnikach ID. Gra miała jednak niezły klimat, była mroczna i czasem potrafiła przerazić prawie jak penumbra :P

    Wolf - to samo. Gra miodna, bo lubię ten typ, bo lubię tempo, specyficzny humor i dystans do samej siebie.

    Jak słusznie jednak większość z Was zauważyła od lat graficznie nie ma szału... Niedoróbki graficzne zaciera się ładnymi post procesami i czasem to się nawet udaje ( Wiesiek 3 z dobrymi detalami + sweetfx momentami wygląda jak prerender - a to wszystko [nvidia voice] REAL TIME )

    Przywykłem jednak do tego , że to shootery pchają grafę, a obecna prezentacja dooma nie wygląda lepiej od dooma 3 po stosownych modach.

    W 2015 roku chciałbym już oglądać coś na kształt demek na nowym Unreal Engine...

    W tym tempie zeżre mnie jakieś raczydło zanim zobaczę gry z fotorealistyczną grafą :(

    TL:DR - wygląda jak doom3 na modach.

    Zaloguj się
  • avatar
    jestem w siódmym piekle.
    Wspaniałe newsy. Jestem na tak.
  • avatar
    Brakuje tego mrocznego klimatu który w trójce wychodził wprost z ekranu. Ale to tylko jeden poziom oby było jak najlepiej.
  • avatar
    Krwiscie, szybko i efektownie - to jest doom dla mnie. D3 bylo niezle, ale to byl juz fps dla szachistow w porownaniu do 1&2.
  • avatar
    Raczej bardziej mi to Quake przypomina niż dooma...
  • avatar
    Jak na razie to stary dobry Doom3 robi na mnie lepsze wrażenie pomimo upływu czasu. Ten pierwszy trailer wygląda nawet ciekawie, ale gameplay już nie do końca, jakby brakuje mi gdzieś tego klimatu, elementu zaskoczenia. Jednak oprawa Doom'a3 budowała klimat, tu jest jakby za jasne i zbyt oczywiste. No ale zobaczymy co pokaże ID bez Carmacka :-D
    Zaloguj się
  • avatar
    A mi się podoba :D stara dobra zadyma .
  • avatar
    IMO gra ładnie wygląda, jeśli chodzi o grafikę itp., ale jak patrzyłem na ten gameplay... Nudziłem się :|

    Na dodatek miałem wrażenie, że ten koleś, który z widowni przy byle jakiej okazji wznosił doniosłe " Yeeeeeaah" robił to nad wyraz :/
    Zaloguj się
  • avatar
    Obejrzałem gameplay i widownia szleje :D a tu jak zawsze grafika nie taka dla panów .
    Zaloguj się
  • avatar
    Nie ma co dywagowac nad grafika czy samym silnikiem bo pokaz byl z xklocka na co wskazywalby interfejs gry, a i sama kompresja filmiku robi swoje. Generalnie bardzo podobnie wyglada to do demka UE4, ale to dopiero czas pokaze jak wyjdzie tech demo z prawdziwego zdarzenia. Przelomu raczej nie ma co oczekiwac dopoki dogorywac beda przestarzale next geny.
    Zaloguj się
  • avatar
    Nie jest źle, ale te dropy przy takiej grafice nie trzymać stałych 60fps...
  • avatar
    Dla mnie trochę zbyt szybka rozgrywka, Doom 3 był idealny. Tym nie mniej świetnie się zapowiada. A ten edytor map, wow! Można będzie samemu zaprojektować bardzo zaawansowany poziom. Oby tylko nie było problemów jak w Wolfenstein z doczytującymi się teksturami...
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    fap fap fap
  • avatar
    Obłęd. Każdy true gracz czeka z niecierpliwością.
  • avatar
    TO JEST TO!!!!!! Biore w ciemno
  • avatar
    Grałem w Dooma jak nie było jeszcze windowsa w szkole na dosie to szło pamiętam ten klimat. Powiem że klimat wraca jest dużo elementów z 1 i 2. Trzeba tylko zwrócić uwagę na szczegóły i na to czy gracz naprawdę pamięta 1 i 2 dooma czy tylko słyszał bądź widział na youtube. Jest zajebiście i muzyka to dubluje. Mam nadzieję że tak zostanie.