Na topie

Galaxy S8 i S8+ w promocji z dodatkową gwarancją i ubezpieczeniem wyświetlacza

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Smartfony

Kategoria: Mobile Telefony Smartfony Tematyka: Samsung Galaxy Producenci: Samsung

Producent przygotował ofertę, dzięki której przy zakupie Galaxy S8 lub S8+ otrzymujemy ubezpieczenie wyświetlacza o wartości 349 złotych.

  • Galaxy S8 i S8+ w promocji z dodatkową gwarancją i ubezpieczeniem wyświetlacza
A A

Jeśli chodził Wam po głowie pomysł zakupu Galaxy S8 lub Galaxy S8+ to właśnie pojawia się argument, którzy może Was ostatecznie do takiego kroku przekonać.

Producent pokusił się bowiem o ciekawą promocję. Osoby kupujące wymienione smartfony między 10 lipca a 31 sierpnia bieżącego roku otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza w ramach pakietu Guard S8.

Jeśli jeszcze o nim nie słyszeliście, to warto krótko przypomnieć jego założenia. Guard S8 to pakiet usług serwisowych premium, który przygotowany został pod kątem najnowszych smartfonów Samsung. Użytkownicy Galaxy S8 i Galaxy S8+ w standardzie otrzymują dostęp do dedykowanej infolinii premium. Po rejestracji na stronie internetowej zyskują również dodatkowy rok gwarancji, a także możliwość szybkiej naprawy telefonu bądź wymianę urządzenia door-to-door. W ramach omawianej promocji klienci otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza o wartości 349 złotych.

Guard S8

W celu skorzystania z opcji ubezpieczenia wyświetlacza w ramach promocji wystarczy zarejestrować nowo zakupiony smartfon Galaxy S8 lub Galaxy S8+ za pomocą dedykowanego formularza. Na podlikowanej stronie znajdziecie również dokładny regulamin.

Źródło: samsung

Samsung Galaxy S8

Cena od 3 498 do 3 499

Zobacz wszystkie oferty

Odsłon: 2719 Skomentuj newsa
Komentarze

28

Udostępnij
  1. axelbest
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-12 12:53

    Ubezpieczenie wyświetlacza na 349zł, a pewnie jak potłuczesz to koszt wymiany to minimum 350 i ubezpieczenie tego nie pokryje, pewnie nawet bez możliwości dopłaty.

    Skomentuj

    1. KENJI512
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-12 13:09

      To reklama, czego się spodziewałeś? :)

      Ja dalej czekam na testy past termoprzewodzących i chłodzeń CPU...

      Skomentuj

    2. Dudi4Fr
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-12 14:02

      Przecież wymiana ekranu w S8 to jakieś 1200+ zł a w S8+ gdzieś w okolicach 1800-2000 zł.

      Więc za te 350 co najwyżej zmienią Ci tą cieniutką folie z którą przychodzi S8(+)...

      Skomentuj

    3. Q2hvY2hsaWs6
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-07-12 15:28

      Naprawdę jesteście tacy ułomni? Czy nigdy nie braliście na nic ubezpieczenia?

      Może i napisane jest nie do końca jasno, ale wystarczy mieć jakąkolwiek styczność z ubezpieczeniami. To nie jest ubezpieczenie na 349 zł tylko za 349 zł. Tyle płacisz i potem niezależnie od tego ile kosztuje wymiana ekranu, zostanie on wymieniony. Oczywiście jeżeli nie ma w umowie, żadnych kruczków i restrykcji. Ubezpieczenia zarabiają na tym, że osoby ubezpieczają i nigdy z niego nie korzystają. Kwota jaką musisz zapłacić za ubezpieczenie zawsze jest nieporównywalnie niższa do faktycznej wymiany. Dlatego jest to kuszące, zapłać tylko trochę teraz, abyś potem nie musiał zapłacić dużo jakby coś się stało. Kwestia jest taka jak często faktycznie ktoś wykorzysta ubezpieczenie. I kwota jaką musisz zapłacić za ubezpieczenie jest zależna od tego. Jakby ubezpieczenie wykorzystywało dużo osób to i ubezpieczenie byłoby droższe.

      Więc tutaj raczej należy rozumieć, że jakbyś miał sam ubezpieczyć ekran telefonu to byś musiał zapłacić 349 zł. A w tej promocji dostajesz takie ubezpieczenie za darmo. Dlatego tak głupio napisane, że "ubezpieczenie o wartości". Ale na pewno nie jest to wartość do jakiej ubezpieczyciel pokrywa szkody.

      Skomentuj Historia edycji

  2. TruePerson
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-12 13:51

    Hm... "W ramach omawianej promocji klienci otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza o wartości 349 złotych.", z tym, że koszty zaczynają się od 1000zł za wymianę, więc nie do końca to rozumiem. Ogólnie pogram Guard S8 jest ubogi w porównaniu do Guard S7 gdzie po rejestracji można było śmiało wymienić wyświetlacz nawet gdy rozbił się z własnej winy.

    Skomentuj

    1. Snack3rS7PL
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-12 15:03

      Celem jest strzyżenie baranów z drugiej strony istnienie takich ubezpieczeń u samego producenta, potwierdza intencjonalne budowanie bardzo słabych konstrukcji, to jest lekki dramat

      Skomentuj Historia edycji

      1. Q2hvY2hsaWs6
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-07-12 15:36

        Co za głupota - intencjonalne budowanie bardzo słabych konstrukcji. Raczej prestiż, że za niewielkie pieniądze w razie wypadku naprawią Ci szkodę. Jak ubezpieczasz samochód to też dlatego, że został kiepsko zrobiony? A jak ubezpieczasz się na życie, to pewnie dlatego, że masz ch*jowe?

        Skomentuj

        1. Snack3rS7PL
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-07-13 14:45

          No przecież o tym mówię. Normalnie mógłbyś sobie za darmo to naprawić w domu. Natomiast w wypadku wymuszonego ubezpieczenia dla urządzenia, które tak czy siak się szybko uszkodzi i jest nienaprawialne(na wypadek gdyby ktoś jednak próbował) bo jest właśnie tak zbudowane(tutaj można przytoczyć kabaret Smile jak mały Jaś pytał się Xaviera czy telefon, który się potukł upadł mu z 10m a ten mu odparł, że upadł na dywan :D), taka opcja jest potwierdzeniem wadliwej, intencjonalnej budowy takich urządzeń, weźmy pod uwagę fakt, że do niedawna nic takiego nie było potrzebne, producenci tego nie oferowali, a wraz z wejściem trendu producenckiego na sklejanie wszystkiego ze sobą, tak aby naprawa była niemożliwa lub mocno utrudniona, dziwnym trafem zarówno podaż jak i popyt na takie rozwiązania nagle się pojawiły, ja rzecz jasna w przypadki nie wierzę, więc wiem, że jest to zaplanowane działanie producenta - tzw. spisek żarówkowców, który w zasadzie już nie można traktować w kategoriach spisku, wszystko jest już jawne. I podawanie takich niedogodności jako jakiegoś prestiżu to już jest zaawansowane pranie mózgu, ale wiem, że taką masz pracę, więc pierz ludziom mózgi dalej, ja ich dla odmiany będę uświadamiał. Zobaczymy kto wygra. Myślę, że dobro jednak zwycięży.

          Ależ, oczywiście, że tak. Ubezpieczenie istnieje dlatego, że obawiasz się coś może stać się Tobie lub Twoim urządzeniom. Przeciez gdybyś się tego nie obawiał to byś nie ubezpieczał - nie byłoby popytu to nie byłoby podażu, zrozumiałym jest, że ludzie zagrożeni powodzią będą bardziej chętni do zakupu ubezpieczeń swoich mieszkań niż ludzie nie narażeni na ten kataklizm pogodowy. Z drugiej jednak strony mieszkania w tym rejonie są tańsze właśnie z powodu ryzyka jakie trzeba podjąć - jak to w życiu.

          Skomentuj Historia edycji

  3. refugger
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-12 14:07

    Artykuł kiepsko skonstruowany.
    Ta gwarancja zawiera w sobie bezpłatną wymianę wyświetlacza. Dostaje się jednorazowy bon na 760zł na wymianę w konkretnych punktach. Dodatkowo szybsza naprawa niektórych usterek no i o rok dłuższa gwarancja podstawowa. Takie w skrócie są warunki.

    Skomentuj

    1. Snack3rS7PL
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2017-07-12 15:05

      No to w końcu bezpłatną czy na bon? A jak wymiana kosztuje więcej niż 700zł? Szybsza naprawa usterek urządzeń, które są tak zaprojektowane, żeby się psuły po jakimś czasie? I najlepiej, żeby naprawa samodzielna była po prostu niemożliwa, w zasadzie najkorzystniej to by było by telefon był jednorazowy i z limitem czasowym i jeszcze abyś musiał płacić za czasową licencję na użytkowanie go tylko w legalny sposób bo inaczej jesteś złodziejem/piratem/przestępcą. Tfuuu radością producenta byłoby to gdyby on tylko wypożyczał Ci smartfona na czas określony a potem musiałbyś mu go zwrócić, a on za tą samą cenę wypożyczałby innym już używany. To chcesz przez to powiedzieć?

      Skomentuj Historia edycji

      1. Q2hvY2hsaWs6
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-07-12 15:40

        Powiedz, kto Cię tak skrzywdził?

        Czy to ja jestem jakiś dziwny, że nie patrzę na wszystkich w około podejrzliwym wzrokiem i nie zakładam z góry, że wszyscy tylko chcą mnie zrobić w konia? Ale musi się ciężko Tobie żyć, w ciągłym strachu i przeświadczeniu, że wszyscy i wszystko w około próbuje Cie oszukać. Pewnie jak weźmiesz parasol a jednak nie będzie padać, to piszesz skargi na prognozę pogody, że Cię oszukali.

        Skomentuj

        1. Snack3rS7PL
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-07-13 14:53

          Nie, Tyś człowieku, albo jesteś sprytny albo naiwny. Obstawiam to pierwsze jednak.

          Skomentuj

        2. Snack3rS7PL
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-07-13 16:55

          Jeżeli chodzi o moje pieniądze, to tak, jestem ostrożny.

          Skomentuj

      2. refugger
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-07-12 15:55

        A nie wydaje Ci się logiczne, że skoro dają bon na jednorazową wymianę wyświetlacza W WYBRANYCH PUNKTACH, to zrobili to tak, żeby te punkty zrobiły tą usługę za równowartość bonu? To jest dość proste zdanie, myślę, że nie ma sensu dokopywać się drugiego dna. Co do reszty postu to nawet tego nie skomentuję, bo wygląda to jak jakiś słaby w moim kierunku - nie wiem nawet czym spowodowany. Jakieś przykre doświadczenia z telefonami od samsunga czy przewrażliwienie?

        Skomentuj

        1. Snack3rS7PL
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-07-13 15:06

          Oczywiście, że wydaje mi się to logiczne! :) Z tym, że producenci nie posługują się logiką tylko zyskiem! Jeśli mogą Ci wcisnąć coś gorszego w lepszej cenie to nieomieszkają tak zrobić.

          Naturalnie, że nie był to żaden atak w Twoją stronę, chciałem podkreślić dobitnie w jakim kierunku to wszystko zmierza.

          Jest to bardzo szybka diagnoza, analiza i prognoza rzeczywistości, opierająca się na własnych spostrzeżeniac, obserwacjach i doświadczeniu, uwzględniającca doświadczenie innych oraz bieżący trend postarzania urządzeń, który został zauważony już nawet przez UE, a także coraz bardziej nasiloną w porównaniu z poprzednimi latami tendencję rynkową do przekształcania własności prywatnej w usługę.

          Ja już się dużo rzeczy naoglądałem w swoim krótkim życiu, nie wierzę już w żaden absurd, który nie mógłby zostać wprowadzony w życie. Ci producenci nie kierują się logiką tylko zyskiem - powtarzam po raz kolejny. Jeśli istnieje jakakolwiek nielogiczna głupota, którą można wykorzystać jako as w rękawie dający znacznie większy zysk to producent tak zrobi, od tego mają speców od prania mózg...tfuuu marketingu. Absolutnie nie uważam, by cokolwiek z tego co napisałem byłoby przesadzone, czy mało trafne. Kwestia jest tego czy zostanie to przeprowadzone za kilka lat, kilkanaście czy kilkadziesiąt, nie jest ważne w ogólnym rozrachunku jakie będą początkowe opory użytkowników, skoro ludzie są coraz głupsi, bo nie zorientują się, że ktoś ich robi w konia, po prostu nie będzie im się chciało myśleć, będą rozleniwieni nie tylko fizycznie, będą uzależnieni od lekkiego życia i przyjemności, przyjemności, którą stale będzie trzeba dostarczać z powodu tegoż uzależnienia, witaj w Nowym Wspaniałym Świecie! Musisz mieć ten telefon, ten komputer, ten internet, ten ciuch itd...tylko to zapewni Ci szczęście - i biorąc pod uwagę to uzależnienie taki Samsung wprowadził program wymiany telefonu co rok czy tam co 2-lata, bo przecież - musisz mieć nową eskę!!!

          Dla uwiarygodnienia absurdalności pomysłów - MS kiedyś tam zarejestrował patent na weryfikację ilości zgromadzonych przez komputerem osób, oglądających dany materiał filmowy i porównujący go z liczbą osób które wykupiły licencję, jeśli MS wykryje, że materiał ogląda więcej osób niż liczba wykupionych licencji to odtwarzanie materiału zostanie wstrzymane. To tyle w temacie "braku absurdów". To powinno być przewodnie hasło producentów - Nic co przynosi zysk, nie jest zbyt absurdalne

          Skomentuj Historia edycji

          1. Snack3rS7PL
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-07-13 15:21

            Jak coś takiego jest w ogóle możliwe zapytasz(a może na dzień dzisiejszy nie jest to nic nienormalnego dla Ciebie?)

            Przez tzw. efekt gotowania żaby powoli.

            Ludzi stopniowo oswaja się z wprowadzonymi zmianami i koniecznie pozbawia się punktu odniesienia w jak największym stopniu, tak by nie mogli porównać stanu obecnego z przeszłym i dzięki temu nie mogli wyciągnąć odpowiednich wniosków. Takimi sposobami historia wciąż zatacza koło, a jedne pomysły są dublowane przez inne, czasem tylko na pozór mniej grożne a w rzeczywistości bardzo podobne, choć dla mało wprawnego oka, mogą być postrzegane jako zupełnie "nowe idee" i ludzie są wykorzystywani dokładnie w taki sam sposób, nic się nie ucząc na swoich własnych błędach. Jednak jak mogą się uczyć na błędach ich nie popełniając? I nie zauważając ich? Przecież jeśli wybierze sie hedonistyczny styl życia, nie zważając na własne cierpienie to nigdy nie będzie wystarczającego sygnały oznajmiającego, że coś tutaj jest nie tak. Nie bez znaczenia jest fakt, że systematycznie obniża się jakikolwiek poziom edukacji, najlepiej do tego stopnia, aby nie kwestionować otaczającej rzeczywistości, a wykształcenie i ilość zdobywanej niestabilnej i bez pokrycia gotówki było najważniejsze i priorytetowe w Twoim życiu. Abyś tylko wydawał, wydawał , wydawał i jeszcze nazywają Cię pogardliwie konsumentem tak jakbyś jedynie tylko żarł, żarł, żarł, wydalał, wydalał i wydalał...pier...lił itd.

            Skomentuj Historia edycji

  4. shadowman333
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-12 14:14

    Wie ktoś jakie uszkodzenia są honorowane przez to ubezpieczenie wyświetlacza? Czy chodzi faktycznie o sam wyświetlacz, np martwe piksele itp? Ciekawi mnie czy jest to taki haczyk, bo same wyświetlacze rzadko się psują. Częściej uszkodzeniom ulega szybka, a o niej nie ma ani słowa.

    Skomentuj

  5. chrisplbw
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-12 14:57

    Ciekawe, aczkolwiek Huawei również daje dodatkowy rok gwarancji po rejestracji, w dodatku w Plusie za 5 zł miesięcznie można rozwalić ekran 2 razy w ciągu dwóch lat.
    Support Huawei oferuje wymianę wyświetlacza za 195 PLN :D

    Skomentuj

  6. jozek23
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-12 16:44

    9. Okres ubezpieczenia trwa 12 miesięcy i rozpoczyna się w chwili rejestracji zgodnie z postanowieniami § 3.
    10. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje jedno zdarzenie ubezpieczeniowe, w postaci uszkodzenia mechanicznego Wyświetlacza lub ekranu Sprzętu.
    11. Uszkodzenie mechaniczne polega na stłuczeniu lub pęknięciu lub innym naruszeniu struktury Wyświetlacza wymagającym naprawy w celu przywrócenia stanu poprzedniego.
    12. Ubezpieczenie nie obejmuje natomiast drugiego i kolejnych uszkodzeń wyświetlacza lub panelu dotykowego Produktu, uszkodzeń powstałych po upływie okresu ochrony ubezpieczeniowej oraz uszkodzeń nieobjętych Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.

    Skomentuj

  7. pablosik01
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-12 20:25

    Płaczccie cebule dalej ja sobie skorzystałem z wymiany jedno razowej wyświetlacza bo m isię pobił na 3 tyg przed końcem z progrgramu s7 guard zero problemów nowy ekran i tyle :)

    Skomentuj

    1. Snack3rS7PL
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-13 16:59

      Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że chwalisz się tym, że ekran nie przetrwał i jeszcze poczytujesz to jako Twój sukces :P

      Skomentuj

  8. kijuuu
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2017-07-12 20:35

    Cześć.
    mam szajsunga od 3 tygodni i sczerze?
    Nigdy nikomu nie polecę tego telefonu ani tej firmy...
    Nawet najgorszemu wrogowi
    telefon jest powolny wiele funkcji ma ograniczonych np:nagrywanie wideo tylko przez 10 minut
    nie można wyłączyć przycisku bixby co bardzo w....rwia czesto sie na niego nie chcący przyciska,
    bateria jest do bani
    nie można ładować wszystkimi stacjami bezprzewodowymi
    ciężko znajduje zasięg
    A GUARD? O dupe rozbić z taką obsługą klienta, nawet nie da się teraz na to zalogować a juz napewno nie z telefonu powiedział mi gosciu z obługi. Jest wytpowany numer na infolinie s8 ale musisz dobrze zapłacić chyba 30gr. za minute a zanim sie połączysz to 10 minut spokojnie musisz poczekac. Przez czat sie nie idzie z nimi dogadać...
    Jak pisałem kupiłem telefon 3 tygodnie temu (22 czerwiec) a od 10 lipca weszła akcja ze wyswietlacz ci naprawią, i to przez rok! a co z mną? mnie sie nie nalezy...
    Śmiech z klienta!
    Ostatni raz dałem się nabrać na tą śmieszną firmę..
    POZDRO!!!

    Skomentuj

    1. Erwus
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-12 20:53

      Coś Ci wkleję:) kupiłem telefon dokładnie 10 Maja:) "Witamy,

      Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia dotyczącego Programu Samsung Guard S8. Informujemy, że Państwa zgłoszenie spełnia wszystkie wymagane regulaminem warunki. W związku z tym Państwa telefon zostaje objęty programem.
      W ramach pakietu usług premium Samsung Guard S8 przysługuje Państwu: naprawa urządzenia maksymalnie do 2h (dotyczy wybranych punktów serwisowych) lub wymiana urządzenia door-to-door, dodatkowa gwarancja na trzeci rok użytkowania i dostęp do dedykowanej infolinii Galaxy S8.
      Osobom, które zakupiły telefon Samsung Galaxy S8 | S8+ w terminie 10.07 - 31.08.2017 przysługuje dodatkowo ubezpieczenie wyświetlacza w prezencie. Osoby, które wykorzystały kod promocyjny otrzymają wiadomość z certyfikatem na wskazany adres e-mail.


      Z pozdrowieniami,
      Zespół Samsung Galaxy S8"

      Skomentuj

      1. Erwus
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-07-12 20:54

        Więc jak mi się należy oprócz ubezpieczenia wyświetlacza to Tobie też i nie siej fermentu.

        Skomentuj

        1. kijuuu
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-07-12 21:03

          czytaj uważnie w tej chwili jak i tydzien temu nie da się zarejestrować do guard!!! nie wiem jak było wcześniej...
          Witaj w klubie haha też nie masz dodatkowego ubezpieczenia na wyswitlacz? nie głupio ci że inni mają a ty nie bo kupiłeś telefon troche wcześniej? 1200zł droga nie chodzi...

          Skomentuj

          1. Erwus
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-07-13 08:49

            Zarejestrowałem się do guard wczoraj więc co Ty piszesz... jest to email z wczoraj :) A co do ekranu to jakoś mi to nie przeszkadza bo mam ubezpieczony telefon w banku. Bardziej chodziło mi że dostałem dodatkowo rok gwarancji i z tego jestem zadowolony:)

            Skomentuj

    2. LuckyNumber8
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-12 23:16

      Ja natomiast jestem super zadowolony z S8 i dla mnie telefon na tle konkurencji wymiata, szybkość, jakość wyświetlacza, jakość aparatu. Co do filmów, to w 4K faktycznie jest limit 10 minut na nagranie, ale w fullHD tego limitu już nie mam. Nie nagrywałem jeszcze nigdy nagrań 4K więcej jak minutę bo dużo pamięci zajmują, ale nawet gdybym chciał ponagrywać filmiki przy tej rozdzielczości dłuższe niż 10 minut na jeden plik, to nie jest to jakaś wielka przeszkoda. Co do baterii, to względem mojego poprzednich telefonów jest kolosalna różnica na plus, więc też nie mam na co narzekać.

      Skomentuj Historia edycji

  9. kaczorek86
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-14 07:59

    Gwarancja na wyświetlacz czyli nie na przednią szybkę tylko na wyświetlacz który za prędko nie padnie. Pajęczynkę możesz mieć na szybce ale nie wymienią bo dalej działa wyświetlacz. Kupując w Media Markt ubezpieczenie na Galaxy S6 Edge też mniej więcej tyle płaciłem tylko ubezpieczenie nie pokrywa szybki tylko wyświetlacz który musiałby paść i tak miesiąc po zakupie telefonu szybka była już pęknięta ponieważ uszkodziła Ją oryginalna obudowa z klapką od Galaxy ale w serwisie stwierdzili że to nie od Oryginalnej obudowy która rysowała szybkę i w końcu doprowadziła do pęknięcia szybki tylko to uszkodzenie mechaniczne i tak już długi długi czas mam telefon z pękniętą szybką ale działa nie wygląda dobrze ale działa i ta gwarancja to fajny chwyt bo szybka to nie wyświetlacz. O uszkodzonym wyświetlaczu nie słyszę za często natomiast o stłuczonej szybce czy pękniętej bardzo często nie dajcie się tylko na to nabrać bo w serwisie mi powiedzieli że wymienić szybkę mogę ale to mnie będzie kosztowało 800 zł :) Także te ubezpieczenia to o kant d... można :)

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!