Smartfony

Galaxy S8 i S8+ w promocji z dodatkową gwarancją i ubezpieczeniem wyświetlacza

przeczytasz w 1 min.

Producent przygotował ofertę, dzięki której przy zakupie Galaxy S8 lub S8+ otrzymujemy ubezpieczenie wyświetlacza o wartości 349 złotych.

Jeśli chodził Wam po głowie pomysł zakupu Galaxy S8 lub Galaxy S8+ to właśnie pojawia się argument, którzy może Was ostatecznie do takiego kroku przekonać.

Producent pokusił się bowiem o ciekawą promocję. Osoby kupujące wymienione smartfony między 10 lipca a 31 sierpnia bieżącego roku otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza w ramach pakietu Guard S8.

Jeśli jeszcze o nim nie słyszeliście, to warto krótko przypomnieć jego założenia. Guard S8 to pakiet usług serwisowych premium, który przygotowany został pod kątem najnowszych smartfonów Samsung. Użytkownicy Galaxy S8 i Galaxy S8+ w standardzie otrzymują dostęp do dedykowanej infolinii premium. Po rejestracji na stronie internetowej zyskują również dodatkowy rok gwarancji, a także możliwość szybkiej naprawy telefonu bądź wymianę urządzenia door-to-door. W ramach omawianej promocji klienci otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza o wartości 349 złotych.

Guard S8

W celu skorzystania z opcji ubezpieczenia wyświetlacza w ramach promocji wystarczy zarejestrować nowo zakupiony smartfon Galaxy S8 lub Galaxy S8+ za pomocą dedykowanego formularza. Na podlikowanej stronie znajdziecie również dokładny regulamin.

Źródło: samsung

Komentarze

28
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    axelbest
    0
    Ubezpieczenie wyświetlacza na 349zł, a pewnie jak potłuczesz to koszt wymiany to minimum 350 i ubezpieczenie tego nie pokryje, pewnie nawet bez możliwości dopłaty.
    • avatar
      TruePerson
      0
      Hm... "W ramach omawianej promocji klienci otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza o wartości 349 złotych.", z tym, że koszty zaczynają się od 1000zł za wymianę, więc nie do końca to rozumiem. Ogólnie pogram Guard S8 jest ubogi w porównaniu do Guard S7 gdzie po rejestracji można było śmiało wymienić wyświetlacz nawet gdy rozbił się z własnej winy.
      • avatar
        kijuuu
        -2
        Cześć.
        mam szajsunga od 3 tygodni i sczerze?
        Nigdy nikomu nie polecę tego telefonu ani tej firmy...
        Nawet najgorszemu wrogowi
        telefon jest powolny wiele funkcji ma ograniczonych np:nagrywanie wideo tylko przez 10 minut
        nie można wyłączyć przycisku bixby co bardzo w....rwia czesto sie na niego nie chcący przyciska,
        bateria jest do bani
        nie można ładować wszystkimi stacjami bezprzewodowymi
        ciężko znajduje zasięg
        A GUARD? O dupe rozbić z taką obsługą klienta, nawet nie da się teraz na to zalogować a juz napewno nie z telefonu powiedział mi gosciu z obługi. Jest wytpowany numer na infolinie s8 ale musisz dobrze zapłacić chyba 30gr. za minute a zanim sie połączysz to 10 minut spokojnie musisz poczekac. Przez czat sie nie idzie z nimi dogadać...
        Jak pisałem kupiłem telefon 3 tygodnie temu (22 czerwiec) a od 10 lipca weszła akcja ze wyswietlacz ci naprawią, i to przez rok! a co z mną? mnie sie nie nalezy...
        Śmiech z klienta!
        Ostatni raz dałem się nabrać na tą śmieszną firmę..
        POZDRO!!!
        • avatar
          refugger
          0
          Artykuł kiepsko skonstruowany.
          Ta gwarancja zawiera w sobie bezpłatną wymianę wyświetlacza. Dostaje się jednorazowy bon na 760zł na wymianę w konkretnych punktach. Dodatkowo szybsza naprawa niektórych usterek no i o rok dłuższa gwarancja podstawowa. Takie w skrócie są warunki.
          • avatar
            shadowman333
            0
            Wie ktoś jakie uszkodzenia są honorowane przez to ubezpieczenie wyświetlacza? Czy chodzi faktycznie o sam wyświetlacz, np martwe piksele itp? Ciekawi mnie czy jest to taki haczyk, bo same wyświetlacze rzadko się psują. Częściej uszkodzeniom ulega szybka, a o niej nie ma ani słowa.
            • avatar
              chrisplbw
              0
              Ciekawe, aczkolwiek Huawei również daje dodatkowy rok gwarancji po rejestracji, w dodatku w Plusie za 5 zł miesięcznie można rozwalić ekran 2 razy w ciągu dwóch lat.
              Support Huawei oferuje wymianę wyświetlacza za 195 PLN :D
              • avatar
                jozek23
                0
                9. Okres ubezpieczenia trwa 12 miesięcy i rozpoczyna się w chwili rejestracji zgodnie z postanowieniami § 3.
                10. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje jedno zdarzenie ubezpieczeniowe, w postaci uszkodzenia mechanicznego Wyświetlacza lub ekranu Sprzętu.
                11. Uszkodzenie mechaniczne polega na stłuczeniu lub pęknięciu lub innym naruszeniu struktury Wyświetlacza wymagającym naprawy w celu przywrócenia stanu poprzedniego.
                12. Ubezpieczenie nie obejmuje natomiast drugiego i kolejnych uszkodzeń wyświetlacza lub panelu dotykowego Produktu, uszkodzeń powstałych po upływie okresu ochrony ubezpieczeniowej oraz uszkodzeń nieobjętych Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.
                • avatar
                  pablosik01
                  0
                  Płaczccie cebule dalej ja sobie skorzystałem z wymiany jedno razowej wyświetlacza bo m isię pobił na 3 tyg przed końcem z progrgramu s7 guard zero problemów nowy ekran i tyle :)
                  • avatar
                    kaczorek86
                    0
                    Gwarancja na wyświetlacz czyli nie na przednią szybkę tylko na wyświetlacz który za prędko nie padnie. Pajęczynkę możesz mieć na szybce ale nie wymienią bo dalej działa wyświetlacz. Kupując w Media Markt ubezpieczenie na Galaxy S6 Edge też mniej więcej tyle płaciłem tylko ubezpieczenie nie pokrywa szybki tylko wyświetlacz który musiałby paść i tak miesiąc po zakupie telefonu szybka była już pęknięta ponieważ uszkodziła Ją oryginalna obudowa z klapką od Galaxy ale w serwisie stwierdzili że to nie od Oryginalnej obudowy która rysowała szybkę i w końcu doprowadziła do pęknięcia szybki tylko to uszkodzenie mechaniczne i tak już długi długi czas mam telefon z pękniętą szybką ale działa nie wygląda dobrze ale działa i ta gwarancja to fajny chwyt bo szybka to nie wyświetlacz. O uszkodzonym wyświetlaczu nie słyszę za często natomiast o stłuczonej szybce czy pękniętej bardzo często nie dajcie się tylko na to nabrać bo w serwisie mi powiedzieli że wymienić szybkę mogę ale to mnie będzie kosztowało 800 zł :) Także te ubezpieczenia to o kant d... można :)