Podzespoły

GOODRAM wprowadza nową identyfikację wizualną - zobacz co się zmieni

przeczytasz w 2 min.

Niebawem na rynku pojawią się produkty GOODRAM w nowej szacie graficznej. Producent wyjaśnia, jak wprowadzone zmiany przełożą się na pamięci, dyski, karty pamięci.

Nowe dyskipamięci to nie jedyne nowości, jakie przygotowała marka GOODRAM. Po 16 latach obecności na rynku, producent postanowił również wprowadzić nowe logo. Zmiany mają służyć lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz są odpowiedzią na stale poszerzającą się ofertę produktową.

Budując markę GOODRAM 16 lat temu skupialiśmy się na tym, w czym jesteśmy najlepsi – produkcji modułów DRAM. Czas pokazał, że nasze wieloletnie doświadczenie, wiedza oraz rodzima produkcja to atuty, które zwracają w naszą stronę użytkowników o różnym zapotrzebowaniu i stopniu wtajemniczenia. Podobnie sytuacja miała się z portfolio produktowym, które w dalszym ciągu się rozwija. I tak oprócz modułów pamięci, GOODRAM produkuje dyski SSD, karty FLASH oraz pendrivy. Właśnie dlatego, widząc drogę jaką przeszliśmy i cele jakie są przed nami, podczas ubiegłorocznego jubileuszu marki doszliśmy do wniosku, że stary sposób prezentacji wizualnej GOODRAM w swojej formie jest za mały, aby pomieścić jego pełną funkcjonalność i spójnie wyrazić naszą misję.

Celem wprowadzanych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako wiodącego europejskiego producenta pamięci i lidera w kształtowaniu nowatorskich rozwiązań na całym świecie. Nowy logotyp i nowa identyfikacja wizualna pokazuje to, czym współcześnie jest dla użytkowników GOODRAM – wyjaśnia Wiesław Wilk prezes firmy Wilk Elektronik SA.

GOODRAM - stare i nowe logo
GOODRAM - porównanie starego i nowego logo

Producent zapewnia, że z wyjątkiem oprawy graficznej opakowań i nowego logo, produkty będące do tej pory w ofercie nie ulegną zmianie. Produkty w nowej szacie graficznej nie pojawią się od razu, lecz będą wchodzić na rynek stopniowo – cały proces został zaplanowany na kilka miesięcy. Może zatem pojawić się sytuacja, że na rynku będą jednocześnie produkty z nowym jak i ze starym logo. Nazwy jak i kody PN i EAN produktów nie ulegną zmianie.

GOODRAM - porównanie nowego i starego wyglądu opakowań
Porównanie starych i nowych opakowań

Warto wspomnieć, że GOODRAM jako marka znana głównie z pamięci masowych nie ogranicza się jedynie do podstawowych rozwiązań. W ofercie producenta znajdują się również produkty skierowane do entuzjastów – pod linią IRDM by GOODRAM; do użytkowników przemysłowych (GOODRAM INDUSTRIAL), datacenter (GOODRAM ENTERPRISE) czy produkty dedykowane dla branży reklamowej (GOODRAM for Ad).

Źródło: GOODRAM

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kokosnh
    1
    "Dysk IRDM PRO SSD – zbliża się druga generacja! Kolejna duża premiera GOODRAM na targach IFA 2019 dotyczy dysku IRDM PRO SSD drugiej generacji. Flagowy model marki GOODRAM w ciągu kilku lat stał się prawdziwą legendą – wielokrotnie nagradzany i doceniany za stosunek wydajności do niezawodności. Główną różnicą pomiędzy poprzednią generacją, a nową jest rodzaj pamięci NAND Flash. MLC zostanie zastąpiony przez 3D TLC, który już praktycznie w niczym nie odstępuje MLC i stał się szeroko stosowanym standardem. IRDM PRO gen.2 trafi do sprzedaży pod koniec września." - goodram

    Może przemilczmy bełkot o MLC, bo widać nie wiedzą jak to działa. To że kontrolery zostały zmuszone używać wyrąbanych w kosmos algorytmów w celu eliminacji błędów odczytu, nie znaczy, że kości 3D TLC magicznie są nagle porównywalne do MLC. Jakoś istnienie 3D MLC zostało przemilczane, a Goodram IRDM (IRP-SSDPR-S25A) oparty o te kostki znika z rynku.

    Czyli wprowadzają tak naprawdę 3 generację IRP-SSDPR-S25C? Co nie ma nic wspólnego z poprzednią, bo kontroler to Phison S12 + 3D TLC + DDR3L uhh.
    Choć z drugiej strony, może wreszcie coś się ruszy w średnim segmencie SSD TLC bo tam głównie SM2258 i tylko on...
    • avatar
      xmexme
      -1
      A gdzie ledy dla gamingowców :)
      • avatar
        Nullmaruzero
        0
        Mnie osobiscie denerwują te logo w stylistyce marek odzieżowych. Stare logo mieli spoko, symetryczne, schludne i zamknięte w pewnien system stylistyczny. A nowe logo to trochę mi wygląda jakby się skupiali bardziej na byciu cool niż na działaniu sprzętu. No ale ich małpy, ich cyrk — ja jako świadomy konsument wiem co mają do zaoferowania i logo tego nie zmieni, tylko żeby ze zmianą logo nie poszła też zmiana mentalności i modelu biznesowego niekorzystna dla klienta :P
        • avatar
          Silver
          0
          Choć nowe nawet ładnie wygląda to tyle stare mieli unikatowe i ponadczasowe - moim zdaniem. Mimo długiej obecności na rynku uważam, że ich logo w ogóle się nie zestarzało i wcale nie świeci tandetą.