• benchmark.pl
  • Gry
  • Iron Harvest nabiera kształtów - tak wygląda rozgrywka w uniwersum 1920+
Gry

Iron Harvest nabiera kształtów - tak wygląda rozgrywka w uniwersum 1920+

z dnia 2018-03-11
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
8 komentarzy Dyskutuj z nami

Strategia z akcją osadzoną w uniwersum 1920+, tak najkrócej przedstawić można Iron Harvest. Twórcy pochwalili się kilkuminutowym materiałem wideo przybliżającym rozgrywkę.

Słyszeliście już o Iron Harvest? Jeśli nie, a jednocześnie sympatyzujecie ze strategiami to koniecznie zajrzyjcie do naszej wcześniejszej zapowiedzi. To produkcja, która zapowiada się naprawdę dobrze, a opublikowany teraz przez twórców materiał wideo tylko to potwierdza.

Najbardziej intrygujący jest tutaj fakt, iż akcja osadzona zostanie w uniwersum 1920+, które wykreowane zostało przez Jakuba Różalskiego. W połączeniu z mechaniką przypominającą Company of Heroes zaowocować może to bardzo wciągającą zabawą.

Dowodzi tego opublikowany gameplay pozwalający rzucić okiem na ponad 6 minut rozgrywki. Przypomnijmy, iż pracami nad grą zajmuje się studio KING Art Game, które, jak widać, całkiem dobrze wywiązuje się ze swojej roli.


Iron Harvest powstaje z myślą o PC, PlayStation 4Xbox One. Dokładna data premiery gry nie jest znana, ale twórcy chcieliby, aby odbyła się ona w tym roku.

Lada chwila, 13 marca rozpocznie się kampania na platformie Kickstarter i coś nam mówi, że chętnych na wsparcie tego projektu nie zabraknie.

Źródło: worthplayingvideos

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

marketplace

Komentarze

8
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Wygląda nieźle ale ze wstępnych przecieków dowiaduję się, że gra będzie Windows10 only - co mam nadzieję okaże się nieprawdą, zważywszy na fakt, że używają przy niej Unity engine.
    Zaloguj się
  • avatar
    Dobrze że coś się rusza w temacie IH. To już prawie 2 lata od ogłoszenia projektu a ostatnio bardzo cicho było o tym tytule.