Gry

Metro Exodus znów zachwyca, tym razem na Gamescom 2018 [AKT. 2]

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2018-08-24

Z okazji targów Gamescom 2018 opublikowane zostały dwa nowe materiały wideo. Jeśli macie Metro Exodus na swoich listach życzeń, po obejrzeniu zwiastunów oczekiwanie na premierę może być jeszcze trudniejsze.

Czekacie na premierę Metro Exodus? Jeśli odpowiadacie twierdząco to zapewne zainteresują Was materiały, jakie opublikowano z okazji targów Gamescom 2018.

Światło dzienne ujrzały dwa nowe zwiastuny. Pierwszy pochodzi od twórców i skupia się na zaprezentowaniu świata gry oraz czyhających w nim niebezpieczeństw. Można sprzeczać się, czy Metro Exodus urzeka oprawą wizualną. Nie ma jednak wątpliwości co do tego, że zachwyca klimatem. Ten wręcz wylewa się z ekranu, a mówmy przecież tylko o zwiastunie.

W kontekście jakości grafiki wspomnieć trzeba o drugim materiale wideo. Ten opublikowała już NVIDIA, która przypomina, iż Metro Exodus będzie wspierać technologię NVIDIA RTX. Informowaliśmy już, że firma ta przygotowała podobne materiały dla Shadow of the Tomb Raider i Battlefield V.

Metro Exodus na Gamescom 2018


Przypomnijmy, że premiera Metro Exodus odbędzie się 22 lutego przyszłego roku. Gra dostępna będzie na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

AKTUALIZACJA, 23.08.2018

Zwiastuny mogą się podobać, ale nie jest tajemnicą, że zdecydowanie więcej o grze mówią fragmenty rozgrywki. Osoby obecne na targach Gamescom 2018 mają okazję przyglądać się Metro Exodus z bliska. Twórcy nie ukrywają, iż cały czas mowa o wersji beta, ale trzeba przyznać, że gra wygląda naprawdę obiecująco. Zresztą sprawdźcie sami.


AKTUALIZACJA 2, 24.08.2018

Oglądaliście poprzednie materiały z przyjemnością? Jeśli tak to mamy coś jeszcze lepszego. Redakcja IGN opublikowała obszerniejszy, ponad 13-minutowy materiał z fragmentami rozgrywki. Dzięki niemu możemy poznać kilka lokacji, dokładniej przyjrzeć się walce z różnego rodzaju przeciwnikami, a także dostępnym broniom i systemowi ich modyfikacji.


Źródło: metrovideogame, NVIDIA GeForce, GamersPrey, IGN

marketplace

Komentarze

39
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Kolejny artykuł o grze Metro exodus a podludzie wykłócają się w komentarzach co lepsze pc czy konsola. Żadnego komentarza tyczącego się gry.
    Zaloguj się
  • avatar
    Cóż, niebrzydkie, ale wcale nie zachwyca... nie dzisiaj, bo może kilka lat temu owszem.
    Do tego wzmiankowany RT bardzo niewiele wnosi poza kosmicznymi wymaganiami...
    Zaloguj się
  • avatar
    Nikt nie zauważył ważnego szczegółu w obrazie a mianowicie jeżeli Ray Tracing wejdzie do gier to takie gry jak Counter Strike będą się jego wystrzegać ponieważ tam każdy element mapy musi być uwidoczniony byśmy mogli za w czasu zobaczyć przeciwnika.Ciemne miejsca , które w rzeczywistości takie są obecnie w sporej ilości gier są jaśniejsze przez co widać szczegóły.Poziom światła oraz jego natężenie to jest rzeczywistość i Ray Tracing właśnie to przynosi.Gry , w których trzeba mieć mocne nerwy i nie popuszczać w gacie będą jeszcze lepiej się prezentowały a Metro Exodus na długo zagości w testach gier jako przykład implementacji tego rodzaju technologi w grze prawie od początku jej tworzenia.
  • avatar
    To są początki jak zawsze trudne ale udane w rozwoju branży grafiki komputerowej.Na wczorajszej konferencji prezes Nvidia powiedział jak dużą wydajność ma RTX 2080Ti w porównaniu z GTX 1080Ti oraz Titan Volta więc rozwój postępuje i można powiedzieć o małej rewolucji bo firma ta dokonała tego bez przechodzenia na niższą litografię.
    Widać kto ma pełne szuflady pomysłów w porównaniu z Intelem.
    Takie dane zostały ujawnione na konferencji Nvdia -
    RTX 2080Ti jest 10 razy szybszy w obliczeniach Ray Tracing i wykonuje 10GRays/s , Titan Volta jest 6 razy wolniejsze więc wychodzi niecałe 1.67GRays/s a GTX 1080Ti jest 10 razy wolniejszy więc wykonuje 1GRays/s.Teraz porównajcie sobie to z zapowiedzią z 1977roku gdzie 180 kart graficznych liczyło Ray Tracing w kilka godzin.
    Titan Volta został wydany rok temu w cenie wiadomej i nagle w tym roku staje się przestarzały pod względem możliwości obliczeniowych.
    Mamy szczęście bo według zapowiedzi Ray Tracing będzie można włączać i wyłączać bo tak konsument został by kopnięty w zadek i z pewnością jego karta nie wyrobiła by w tych obliczeniach przez co FPS mielibyśmy na poziomie 2.
    Jeżeli Nvidia potrafi tyle mocy pokazać mimo braku przejścia na nową rewolucyjną litografię dla branży technologii jaką będzie 7nm to teraz pomyślcie sobie co zrobią wydając układy w tym procesie produkcji.
    Teraz trzeba czekać na AMD z Vega 20 i zobaczyć czy już pełna wersja tej architektury , która widocznie od początku była tworzona dla litografii 7nm pokaże to co kiedyś zapowiadali już o wykonywaniu instrukcji FP16 / FP32 / FP64 w jednym czasie a nie jak do tej pory każda musiała czekać na swoją kolej.
    Okres przejściowy w branży gier jak widać rządzi się swoimi prawami więc jeżeli chodzi o możliwości obliczeniowe w dziedzinie Ray Tracing czy Global Illumination tutaj nastąpią najwyższe skoki w wydajności.
    Jak moc FP32 z grafiki jest tak trudna do wyciągnięcia bo widać po ruchu Nvidia to teraz pytanie czy Intel i Samsung są w stanie jakieś bariery przekroczyć w 2020roku jeżeli chodzi o ten element obliczeniowy bo widać obecnie samo FP32 w nowych kartach Nvidia nie jest najważniejsze bo jest tylko elementem składowym.
    Zaloguj się
  • avatar
    "PS5 to smiec" zalecam zakupić sobie słownik ortograficzny zanim podejmiesz decyzję o zamieszczaniu kolejnych komentarzy. Nie pozdrawiam
  • avatar
    Zaczyna się :)))

    https://www.dsogaming.com/news/nvidia-geforce-rtx-2080ti-unable-to-run-shadow-of-the-tomb-raider-with-60fps-at-1080p-with-rtx-on/
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Wtydzili sie pokazac na PS4 bo musieli by obnizyc grafe dlatego PC zadzi.
    Zaloguj się
    -9
  • avatar
    Wygląda podobnie do poprzednich wersji.
  • avatar
    Niech skupią się na fabule , poprzednie części nie powalały. Próba wykorzystania wszystkich technologi nowej rodziny kart NV RTX na pewno odbije się czkawką :)