Gry komputerowe

3 miliony graczy PlayerUnknown’s Battlegrounds

z dnia 2017-06-08
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
11 komentarzy Dyskutuj z nami

Milion po dwóch tygodniach, dwa po miesiącu, a dzisiaj już trzy miliony. Gra PlayerUnknown’s Battlegrounds cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

Gdy na początku maja informowaliśmy, że PlayerUnknown’s Battlegrounds znalazło już 2 mln nabywców, pisaliśmy, że kolejnego miliona możemy doczekać się całkiem szybko. Mówiąc krótko: nie pomyliliśmy się.

Dwa i pół miesiąca – tyle musiało minąć od debiutu, by licznik wskazał 3 000 000 sprzedanych egzemplarzy gry PlayerUnknown’s Battlegrounds. Dlaczego mówimy o tym jak o czymś niezwykłym? Cóż, bo takie jest. Po pierwsze dlatego, że za tę surwiwalową strzelaninę odpowiada malutka ekipa Bluehole. Po drugie – bo jej oficjalna premiera wciąż jest przed nami.

Gra PlayerUnknown’s Battlegrounds znajduje się obecnie w programie wczesnego dostępu na Steamie, co oznacza, że wciąż jest na etapie produkcji, a mimo to 3 miliony graczy zdecydowało się dać jej szansę. Premiera pełnej wersji planowana jest na końcówkę tego roku i Bluehole zapewnia, że słowa dotrzyma.

Oprócz tego, że świetnymi wynikami sprzedaży, gra PlayerUnknown’s Battlegrounds może też pochwalić się ciepłym przyjęciem. Obecnie 74 proc. nabywców ocenia ten tytuł pozytywnie.

Źródło: Dark Side of Gaming

marketplace

Komentarze

11
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Nie lepiej zagrać w wieczną betę H1Z1?
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Czego nie zrobi dobry marketing gry. Tego powinni się uczyć marketingowcy np. Battleborn.
    Po 1wsze Wydajemy grę w momencie kiedy nie ma żadnej ale to żadnej konkurencji, by przez pół roku nie pojawiła sie konkurencja.
    Po 2gie nie wydajemy kasy na bezsensowne reklamy w telewizji, na portalach. Sponsorujemy tylko artykuły na swój temat, lub tworzymy dziwne newsy specjalnie pod publiczkę (jak samsung np.).
    Po 3cie płacimy youtuberom/streamerom za grę w naszą grę.
    Po 4rte tworzymy wrażenie gry esportowej. Np poprzez liste rankingową i jakieś zawody
    Zaloguj się
    -3