• benchmark.pl
  • Gry
  • rFactor 2: realistyczna symulacja wyścigów - wersja beta do pobrania
Gry

rFactor 2: realistyczna symulacja wyścigów - wersja beta do pobrania

przeczytasz w 1 min.

Doskonały fizyczny model jazdy

Ruszyły beta testy gry rFactor 2. Niestety nie są one dostępne dla wszystkich, a jedynie tych, którzy zdecydują się na wyłożenie 43,99 $.

Po zainstalowaniu odpowiedniego pliku i wykupieniu za wspomnianą kwotę licencji, otrzymamy dostęp do bety, a jednocześnie także do późniejszej pełnej wersji gry. Płacąc za betę zakupujemy bowiem całą grę przedpremierowo. Próbna wersja pozwoli na przetestowanie kilku samochodów i zapoznanie się z kilkoma torami wyścigowymi.

rFactor 2: ruszyły beta testy

Warto jednak przed wpłatą rzucić również okiem na wymagania sprzętowe:

Minimalne:

  • System operacyjny: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
  • Procesor: 2.4 GHz Intel Core 2 lub 2.4 GHz AMD Athlon x2
  • Pamięć: 2 GB
  • Karta graficzna: nVidia 8600 GT lub ATI/AMD 3850 z 256 MB pamięci

Rekomendowane:

  • System operacyjny: Microsoft Windows Vista 64bit, Windows 7 64bit
  • Procesor: 3.0 GHz Intel Core 2 Duo lub 3.0 GHz AMD Athlon II x2  lub lepszy
  • Pamięć: 4 GB
  • Karta graficzna: nVidia 250 GTS lub ATI/AMD 4870 lub lepsza z 512 MB pamięci

Jeżeli zarówno cena, jak i wymagania was nie odstraszają, to możecie pobierać stosowną aplikację i po przejściu procesu instalacji oraz wykupieniu dostępu, startować w pierwszych wyścigach. Gdyby ktoś miał jakiekolwiek problemy z uruchomieniem bety, to Image Space przygotowało dość obszerną instrukcję

Chętnych zapraszamy do pobierania i dzielenia się pierwszymi wrażeniami z gry. Pamiętajcie jednak, że po ściągnięciu pliku w procesie instalacji poproszeni zostaniecie o wykupienie licencji.

Pobierz próbną wersję gry rFactor 2
Pobierz próbną wersję gry rFactor 2 (plik .torrent do ściągnięcia w zewnętrznej aplikacji)

Więcej o grach:

Źródło: simhq

Komentarze

90
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    pocio
    3
    CAŁA PRAWDA O SONYM75! :)

    http://bildr.no/image/1077818.jpeg

    (rysowane na nokii 5530 z symbianem ktorego tak kochacie:P)
    • avatar
      sevae
      2
      Szkoda, że na konsolach nie będzie.
      • avatar
        Cacek93
        2
        W wymaganiach gry powinna znaleźć się kierownica i pedały:P
        • avatar
          misiek710
          1
          GT5? człowieku toś dowalił do pieca ostro
          • avatar
            Konto usunięte
            1
            'Pozostaje czekac na cracka' jest chyba nie na miejscu :D
            • avatar
              wdowa94
              1
              Powiem wam tyle- Dopiero teraz jest reaktywacja tworzenia porządnych symulatorów- O tym rFactorze wiem bardzo dużo i muszę powiedzieć że fizycznie jest jednym z najrealistycnziejszych i najładniejszych gier typu Sim.
              Gran Turismo 5 to arcade typu NFS, tak samo jak Forza- one mają po prostu dawać przyjemność z jazdy, a w rF2 namachacie się kierownicą już na prostej z lekkimi nierównościami
              • avatar
                okar19
                0
                będzie dało się w to grać na padzie czy do tej gry kierownica potrzebna ?
                • avatar
                  Fikuzi
                  0
                  Raczej kierownica ponieważ realizm zachowania pojazdu wymaga precyzyjnego sterowania :) Trzeba będzie przetestować rfactora :)
                  • avatar
                    Maciej Lewczuk
                    0
                    Do ściągnięcia pliku beta wersji gry polecam program utorrent: http://www.benchmark.pl/sterowniki/pliki/Pliki_Torrent_3.1_-_lekki_klient_sieci_BitTorrent-34784.html
                    lub dowolnego innego klienta torrent.
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Gra momentami wygląda lepiej od FM4 a tym bardziej od GT5 ;)
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        -3
                        Gry samochodowe, to żenada. Lepiej samemu sobie pojeździć. Gry te nudzą się po 2-3h. Jedynie co NFS Porshe mnie kiedyś wciągnął, ale wtedy byłem młody i prawka nie miałem.
                        • avatar
                          chrisu1982
                          -4
                          tutaj mamy przyklad jak pecetowe betony sa ograniczone
                          co chwila slychac, jakie to gry na konsole sa brzydkie, jak to sie grac odechciewa, nawet najlepsze tytuly jak god of war, gears of war czy uncharted skreslane sa bo to tylko 720p, bo nie AA i wogole syf na ekranie
                          wychodzi rFactor gra co najwyzej przecietna graficznie i nagle kazdy dostrzega realizm i cudowny gameplay, ciekawe dlaczego przy rFator nie slychac, ze archaiczna grafika, ze slabo i brzydko?
                          • avatar
                            constantine86
                            0
                            Mam wrażenie jakby wszystko stało w miejscu. Nawet opony bolidu przesuwają się a nie kręcą ;/
                            • avatar
                              Konto usunięte
                              0
                              To jest SYMULATOR, a nie arcadeowa gierka na konsole która ma udawać symulator. Tutaj nie liczy się najpierw grafika, lecz fizyka i zachowanie pojazdów, poziom odwzorowania zachowania pojazdów. Jakimś cudem najważniejsze teamy F1 korzystają z rFactor Pro (do weryfikowania setupów), który tak bardzo się nie różni od podstawowej wersji, pomijając tory w Pro - odwzorowane z nigdzie wcześniej niespotykaną dokładnością. Pojazdy oferowane oficjalnie przez ISI zachowują się tak jak ich prawdziwi pobratymcy na torach dzięki masie danych telemetrycznych z bolidów testowanych na wielu torach. Nie wspominając już o olbrzymiej scenie modów i dodatków które są dostępne za free. Jest to jedna z największych na świecie platform do symulacji pojazdów z motorsportu. Co więcej zwycięzcy niektórych pucharów rFactor mają możliwość spróbowania swych sił na prawdziwych torach z możliwością dostania się do jakiegoś teamu. Niech mi nikt nie mówi że arcadeowe ścigałki z konsol mogą się równać z rFactorem. Grafika to nie wszystko, a gdyby przenieśli rFactora 2 na obecne konsole, to gwarantuje że będzie widać różnice gołym okiem i to wcale nie na plus dla konsol. Obecnie zmniejsza się max ilość graczy w multi na konsolach, tłumacząc że nie dają rady. Uwierzcie że poziom zaawansowania obliczeń fizyki zachowania pojazdów w RF2 jest nie mniej wymagający.
                              • avatar
                                jewgienij
                                0
                                Czyli najpierw wyrzygac kase, a potem beta do testowania?????
                                • avatar
                                  Konto usunięte
                                  0
                                  http://www.youtube.com/watch?v=IvD_6-LZrFs
                                  • avatar
                                    chrisu1982
                                    0
                                    najwiekszy mam ubaw jak w temacie realizmu w grach wyscigowych wypowiadaja sie dzieci w wieku 15-16 lat badz starsi, ktorzy w zyciu nie siedzieli za kolkiem
                                    to tak jakby na temat sexu wypowiadal sie prawiczek
                                    • avatar
                                      Konto usunięte
                                      0
                                      Wiadomo to dwa różne światy :) ale pewnie mało osób ma możliwość tego zweryfikowania w samochodach po milion zł, a samochody codziennego użytku jak przykładowo osławione już 1.9 TDi to inna para kaloszy. Nie zmienia to jednak faktu że jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie zanim sim-racery będą choć w 90% odwzorowywać rzeczywistość.
                                      • avatar
                                        Konto usunięte
                                        0

                                        Oby w tym rfactor 2 można było cofać wyścig dowolną ilość razy jak w Forza 4, bo poza hardcorami inni mogą w to nie grać, już Gt5 z wyłączonymi wspomaganiami jest denerwujące gdy na jednym z ostatnich zakrętów ostro hamujesz i tracisz kontrole nad autem - cały wyścig szlag trafił... a tak cofasz o 5 sekund aż zrobisz zakręt poprawnie.
                                        Na pewno dla większości symulator to przekleństwo,a dobra kierownica kosztuje od 450zł i np ja wolę grać na padzie a kierownica się kurzy (Logitech Gt) i gram na niej od święta.
                                        • avatar
                                          Konto usunięte
                                          0

                                          To że dla kilka procent osób nie potrzebuje zmieniać poziomu trudności to nie powód by go nie było.
                                          Gt5 to nie arcade w stylu nsf.
                                          Ja mam pc,x360,ps3 i nie uważam że konsole to syf chociaż w pc podzespołach jestem na bieżąco no i wiele gier na pc nie jest wydawane i nie są to gnioty. Mając jedną platformę np tylko pc wiele dobra kogoś ominie.
                                          Szkoda że admin ma pozytywne nastawienie do trolowania i nie reaguje więc pozoim chwilami jak na onet-cie ludzie.