Na topie

Spider-Man w 30 fps także na PS4 Pro - kolejne informacje na temat wyczekiwanej produkcji

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry PlayStation 4

Kategoria: Gry Gry na konsole Gry PlayStation 4 Tematyka: gra akcji Producenci: Insomniac Games

Spider-Man zaoferuje bardzo duży świat, który przemierzać będziemy nie tylko z człowiekiem-pająkiem. Druga grywalna postać to Mary Jane.

  • Spider-Man w 30 fps także na PS4 Pro - kolejne informacje na temat wyczekiwanej produkcji
A A

Poznaliśmy już dokładną datę premiery gry Spider-Man. Jeśli na nią czekacie, zapewne zainteresują Was kolejne informacje na temat produkcji Insomniac Games, które opublikował magazyn Game Informer.

Zacząć wypada jednak o kwestii, która poruszana była już wcześniej. Sugerowano, iż gra działać będzie w 30 fps nie tylko na PlayStation 4, ale również na  PlayStation 4 Pro. Teraz to potwierdzono. Wprawdzie na wydajniejszej z konsol gra wyglądać ma lepiej, ale szczegóły dotyczące tej kwestii nie są ujawniane. Poza tym, iż spodziewać można się skalowanego 4K (Temporal Injection).

Graliście w Sunset Overdrive? Jeśli tak to możecie zobrazować sobie rozmiar świata, jaki pojawi się w nowej grze Insomniac Games. Ma być on kilka razy większy od tego z Sunset Overdrive właśnie. Przemieszczanie się po tak dużym obszarze ułatwią zdolności głównego bohatera, ale można będzie skorzystać także ze standardowej komunikacji (wymieniono metro).

A skoro o bohaterach mowa, grywalnym będzie nie tylko Spider-Man, ale również Mary Jane. Gracze wcielą się w nią tylko w wybranych fragmentach, ale wedle zapowiedzi wątek drugiej postaci będzie tu bardzo istotny. Urozmaici też zabawę, ponieważ dziennikarka nie dysponuje nadnaturalnymi zdolnościami.

Spider-Man

Gra zawierać będzie tryb fotograficzny. Warto w tym miejscu dodać, że podczas rozgrywki można będzie „strzelić selfie”, np. z przechodniami.

Wiele osób z ulgą przyjmie fakt, iż Spider-Man nie będzie zawierał mikropłatności.

Brzmi optymistycznie? Premiera zaplanowana została na 7 września.

Źródło: Game Informer

Odsłon: 3643 Skomentuj newsa
Komentarze

86

Udostępnij
  1. raffal81
    Oceń komentarz:

    -14    

    Opublikowano: 2018-04-06 11:23

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Nie szkodzi ;) jak ma być zajefajna graficznie, do tego duuuża mapa ;]

    Skomentuj

    1. KENJI512
      Oceń komentarz:

      17    

      Opublikowano: 2018-04-06 11:37

      Nie szkodzi, ale w sumie szkoda, że na next-genie nie można chociaż tych 60fps mieć :) o większych fps-ach już nie mówię :)

      Skomentuj

      1. taki_jeden
        Oceń komentarz:

        20    

        Opublikowano: 2018-04-06 11:48

        Nie szkodzi, ale trochę taki żal od zawsze tylko 30 fps. I każda kolejna generacja nic nie wnosi w tym kierunku. Może dlatego, że konsole już na start są stare. No bo przecież muszą kosztować grosze, żeby jak najwięcej kupiło, więc cudów co do wydajności nie ma co oczekiwać. Może PS5 Pro coś w tym kierunku zmieni. Póki co żal patrzeć. Zresztą, dla dosłownie kilku gier w roku, szkoda mi kasy na sprzęt, który większość czasu będzie się kurzył.

        Skomentuj

      2. kitamo
        Oceń komentarz:

        -15    

        Opublikowano: 2018-04-06 14:28

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        zobaczymy jak to będzie wygladac. Jak faktycznie będzie duzy sandbox to chyle czola mimo to.

        No te konsole next gen to pamiętajmy ze już nowe tez nie są.
        Jak by tak popatrzewc na to co można z tych 4tf w przypadku pro wyciagnac to nie ma co narzekac.

        Skomentuj

  2. gieteiks
    Oceń komentarz:

    -19    

    Opublikowano: 2018-04-06 11:50

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    30fps to za dużo musi być filmowo 24fps!!! dobra zart, na konsolach nie czuć tego delayu

    Skomentuj

    1. taki_jeden
      Oceń komentarz:

      24    

      Opublikowano: 2018-04-06 11:54

      Jak się już przyzwyczaiłeś to myślisz, że nie czuć.

      Skomentuj

      1. freezoid
        Oceń komentarz:

        21    

        Opublikowano: 2018-04-06 12:17

        to samo przyzwyczajenie wśród ludzi występuje w kinie niestety

        Skomentuj

  3. gieteiks
    Oceń komentarz:

    -9    

    Opublikowano: 2018-04-06 11:50

    kom sie zdublował....

    Skomentuj Historia edycji

  4. freezoid
    Oceń komentarz:

    17    

    Opublikowano: 2018-04-06 12:14

    ludzie nakupowali konsole za 100$ więcej żeby im skalowała gry do 4k... i to tyle
    niesamowite :)

    Skomentuj

  5. BariGT
    Oceń komentarz:

    24    

    Opublikowano: 2018-04-06 12:21

    Ale przeciez miało być tak pieknie: 4K/60fps...
    Co poszło nie tak? XD

    Skomentuj

    1. taki_jeden
      Oceń komentarz:

      22    

      Opublikowano: 2018-04-06 12:45

      Przecież gracz konsolowy nie widzi więcej niż 30 klatek, więc po co?

      Skomentuj

      1. patol1984
        Oceń komentarz:

        22    

        Opublikowano: 2018-04-06 14:21

        I to naprawdę nie widzą... moi znajomi nie widzą różnicy między między 20fps a 100fps ;d
        Czasami im zazdroszczę, że mają takie małe wymagania i granie na konsoli sprawia im frajdę... a ja grałem na ps4 pro jak za karę i teraz muszę sprzedać bo się kurzy.

        Skomentuj

  6. Blackshadow
    Oceń komentarz:

    -13    

    Opublikowano: 2018-04-06 12:58

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Pamiętam że GTA IV w czasie premiery, chodziło na moim kompie w jakiś 20 klatkach, ze spadkami do zera. Mimo wszystko bawiłem się świetnie.

    Skomentuj

    1. Lara-Croft
      Oceń komentarz:

      -5    

      Opublikowano: 2018-04-06 13:36

      Tylko u Ciebie. Tu każdy gracz PC nigdy nie miał mniej jak 60fps 4K :D

      Skomentuj

      1. taki_jeden
        Oceń komentarz:

        14    

        Opublikowano: 2018-04-06 14:41

        Tu nie chodzi o to czy miał czy nie miał. Po prostu nie ma co się oszukiwać, że 30 fps jest płynne, bo nie jest. Czy wystarczy? Może, zależy od gry. Ale zdecydowanie jestem przyzwyczajony do 60 fps. I zdecydowanie wolę poświęcić jakieś wodotryski dla lepszej płynności. A na PC masz ustawienia i możesz sobie ustawić jakiś kompromis pomiędzy jakością a płynnością, wedle gustu i wydajności PC. Na konsoli grasz tak jak Ci podali i to jest największy problem.

        Skomentuj

        1. Lara-Croft
          Oceń komentarz:

          -15    

          Opublikowano: 2018-04-06 15:08

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          To nie jest żaden problem. Problemem jest dla blacharzy którzy gry i tak na oczy nie zobaczą, ale pod każdym newsie o konsolowym exclusivie, przeżywają swoje śmieszne histerie. Zagram w 30 fpsach w God Of War, Spidermana, Detroit, Red Dead Redemption 2, a blacharz ze swoim rigiem za 5 kafli może pooglądać gameplaye na youtube albo zagrać w największy PC-hit tego roku: remaster Age Of Empires :D

          Skomentuj

          1. taki_jeden
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2018-04-06 15:19

            No to sobie graj w te single na jeden raz. Jak gra nie ma dobrego multi czy chociaż coopa to nawet nie ma co kupować. Są jedynie pojedyncze wyjątki, ale i tak większość czasu spędzam przy multi grając setki godzin w parę tytułów. Bo mi się podoba rozgrywka, a nie jakaś fabuła czy grafika. Jak chcę fabuły to oglądam filmy i seriale albo czytam książki.

            A co do remasterów to sorry, ale konsole przebijają wszystko, wypuszczając te same gry na kolejną wersję konsoli ponosząc tylko rozdzielczość tekstur nieznacznie.

            Skomentuj Historia edycji

          2. Lara-Croft
            Oceń komentarz:

            -16    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:00

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Interesuje cie tylko multi i dlatego żalisz sie o grafike w singleplayerowej, konsolowej grze :D Ha ha :D Wszystko jasne.

            Skomentuj

          3. taki_jeden
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:55

            Ja się nie żalę, mam gdzieś tego spidermana czy GoW. Patrzę na te gry czysto z technicznego punktu widzenia, że na konsolach po prostu robi się gry w 30fps, bo jest to bieda sprzęt. A mogliby chociaż dać ustawienia jak na PC, żeby człowiek mógł sobie wybrać. Parę gier jedynie dało taką opcję, a to powinno być na porządku dziennym. Wtedy już dawno i konsolowcy by ogarnęli jak dużo tracą grając w trzydziestu klatkach. I nie gadaliby bzdur, że na konsoli nie widać, albo że nie przeszkadza.

            Skomentuj Historia edycji

          4. Lara-Croft
            Oceń komentarz:

            -15    

            Opublikowano: 2018-04-06 17:56

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Nic nie trace grając w 30 klatkach. A jeśli dla ciebie to jakiś problem to powtarzam: i tak w żadną z wyżej wymienionych gier nie zagrasz :D

            Skomentuj

          5. taki_jeden
            Oceń komentarz:

            7    

            Opublikowano: 2018-04-06 19:48

            Płakać z tego powodu nie będę.

            Szkoda tylko, że konsole tak hamują rozwój gier. Bo zamiast stworzyć coś naprawdę fajnego i rozbudowanego to muszą poświęcać czas na tworzenie iluzji, że kolejna część gry wygląda lepiej niż poprzednia, poprzez jakieś skalowanie do 4K...

            Skomentuj

          6. kitamo
            Oceń komentarz:

            -14    

            Opublikowano: 2018-04-06 22:52

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Hamują rozwój gier? A zobacz co dzieje sie z kartami grafiki obecnie. Chcialbys by nagle wyszło ps5 z 10teraflopami na pokladzie i gry były robione pod to a na PC musial bys ciąc detale bo karty graficzne zamiast isc w doł to ida do góry?

            A co z grami które są exami na PC? dlaczego nie mają obłędnej grafiki a przeciez kilka takich jest?

            problem jest bardziej skomplikowany niz Ci sie wydaje, i powiem Ci ze bedzie jeszcze nieco gorzej.

            Ale co by nie mowic, np. Sony to gigant ktory ma sporo kasy by zrobic produkt pod siebie. Jak wydadza PS5 i faktycznie będzie miało te 8-10teraflopow (a jest to całkiem mozliwe ze bedzie zen + navi) to jest sporo kasy i sporo zespołów pod ich skrzydłami by wydać porządnego exa.
            Ale gry multiplatformowe to juz inna para kaloszy. Tu kasa niestety czesto jest hamulcem oraz czas.
            Rynek gier wideo dorównał rynkowi filmowemu juz jakiś czas temu.

            Zobacz jak wszyscy hejtują nvidie tutaj, a w przeciwienstwie do AMD jest to firma która robi duzo pod siebie i tworzy co chwile jakies rozwiazania dla developerow ktore umieszcza w GW. Niby sie to wszystko hejtuje ale co by nie mowic to wlasnie dobre devkity sony powodują że można gry pod ten sprzęt stworzyć bardzo dobrze zoptymalizowane. Przeciez to tez jest pecet niby.

            Przelomem mial byc DX12 ale jak widać gier DX12 jest jak na lekarstwo.
            Vulkan tez wsparcie ma praktycznie zerowe (gier mozna policzyc na palcach jednej dloni a prawdziwych pelnoprawnych vulkanowych gier jest az ... jedna).

            I to jest wlasnie najwiekszy hamulec.

            Przelomem moze byc moze następny DX13 albo cos w tym stylu. Do tego nowe architektury GPU itp. tak by 4k stało się standardem takim jak obecnie jest 1080p.
            Pamietaj ze 1080p tez nie było standardem z dnia na dzien.
            Do tego niech bedzie w koncu w pelni dzialajacy HDR na PC bo obecnie to mozna obejsc sie smakiem.
            Prawdopodobnie problemy te znikną przy nastepnych generacjach kart graficznych i directxa. musza w koncu ten temat ruszyc.

            Skomentuj

          7. blebleble
            Oceń komentarz:

            16    

            Opublikowano: 2018-04-07 07:47

            kitamo

            O jakich ty znów exach na PC piszesz.

            Jak czytam te twoje brednie to mi niedobrze.

            Pokaż mi te exy na PC.

            buahahahah

            Skomentuj

          8. kitamo
            Oceń komentarz:

            -17    

            Opublikowano: 2018-04-07 09:05

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            pierwsze z brzegu:

            Pillars Of Eternity 2
            Quake Championship

            Skomentuj

          9. blebleble
            Oceń komentarz:

            19    

            Opublikowano: 2018-04-07 10:19

            Chłopie.

            Exclusive to sztucznie stworzone pojęcie dla konsol żeby się lepiej sprzedawały. Połowa osób które kupiły konsole to kupiły je tylko dla kilku gier.

            Crysis 1 w cale nie było żadnym exclusivem na PC.

            Po prostu PlayZłom3 nie był w stanie uciągnąć takiej grafiki.

            Oczywiście po paru latach pojawił się na PlayZłomie 3, ale musieli o połowę obniżyć jakość grafiki żeby ruszyło w 30 fps.

            Tak samo jest z Quake Championship.

            Konsole nie są w stanie wyświetlić takiej grafiki w 120 klatkach. A w takich grach sieciowych to jest wymagane żeby było minimum 60.

            Podobnie jest z grami RTS. Jak by PlayStation czy Xbox były sprzedawane z myszką i klawiaturą to też by były.

            Pillars Of Eternity 2?

            Tak samo mogę ci napisać, że Maluch Racer i Kurka Wodna to exclusivy na PC :D

            Głupiutki jesteś. Strasznie głupiutki.

            Skomentuj Historia edycji

          10. blebleble
            Oceń komentarz:

            14    

            Opublikowano: 2018-04-07 10:46

            ps: Pokaż mi studia robiące exy na PS4 które nie należą do SONY.

            Skomentuj

          11. WalterWhite
            Oceń komentarz:

            10    

            Opublikowano: 2018-04-07 11:11

            ====bleeee po co to strzępić język na kitamo wiadomo że kompy są lepsze niż konsole i najlepsze jest to że na kompie masz każdy emulator konsoli można grać we wszystkie Segi,psx,ps2,ps3,psp,Nintendo,wii,wii-u,snes,nes,famicom,N64/NDS,GBA,GBX własnie powstaje emulator nintendo Switch! komputer wymiata graficznie,sprzętowo i jeszcze nie trzeba miec tony pudełkowatych konsol żeby sobie grać w gry z nich.

            Konsola za 1000zł lepsza od PC za 10 kafli tak tak kitamo przekonuj nas dalej.

            Skomentuj

          12. PSEkskluzyw
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2018-04-07 12:31

            Bardzo mi przykro ale pc nie przebije nigdy gier ekskluzywnych z PS4 i tak do końca generacji.

            Tak tak wiem wszyscy gracie w 4K w 60/120kl/s na pc jasne :)

            Zobacz jeden z drugim jak gra się prezentuję ale co się dziwić wystarczy zobaczyć jak ładnie śmiga i wygląda sandbox Horizon Zero Dawn. Tak samo będzie ze spiderem jak wszystkie exy na PS4. I tak wychodzę z podziwu jak te wszystkie gry się prezentują.

            Nie musicie pluć jadem ale widzę tutaj niezły ból dup.... pctowców na widok exów z PS4. Fuj nie smacznie :)

            Skomentuj

          13. WalterWhite
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2018-04-07 13:17

            PSEkskluzyw jeśli miałbym tak jak ty grać w rozdzielczości FULL HD i 30 klatkach na sekundę to wole iść na rower a nie cofać się w rozwoju o 10 lat!

            Skomentuj

          14. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-04-07 13:41

            Oczywiście exy na konsole muszą być dobre. Inaczej nikt by konsoli nie kupił.

            Ale jeśli chodzi o grafikę to 10 lat za PC.

            https://youtu.be/TtIN4_RZwZE

            Ten Horizon Zero Dawn w którym trawa doczytuje się 10 metrów od postaci bo sprzęt nie daje rady?

            https://zapodaj.net/images/64b5eb0bdec5c.png
            https://zapodaj.net/images/e207bd30eb504.png
            https://zapodaj.net/images/bb445e526e9f0.png

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

  7. volverine5000
    Oceń komentarz:

    12    

    Opublikowano: 2018-04-06 14:35

    Konsola Sony Playstation 4 ma już swoje lata i można powiedzieć że powoli staje się Retro-Sprzętem.Niestety brak prawdziwego 4k w produkcie sony które istnieje na mocarnych Pecetach i najmocniejszej konsoli na świecie jaką jest Xbox X z 2017 jak widać to nie jedyny problem,niestety ps4 nie potrafi również wyświetlić 60 fps na Retro rozdzielczości jaką jest 1920x1080 i tutaj zapraszam do artykułu http://www.benchmark.pl/aktualnosci/spider-man-nie-bedzie-dzialac-w-1080p-i-60-fps.html


    Na dzień dzisiejszy granie na przestarzałym sprzęcie nie ma najmniejszego sensu oczywiście jeśli nie jest się fanem Retro

    Realia są takie że jedynymi sensownymi platformami dzięki którym uzyskamy pełnie szczęścia i uroku z efektów wizualnych są mocarne Pecety i konsola Xbox X oba ta wspaniałe technologicznie wynalazki oferują nam Prawdziwe 4k i najnowszą technologię.

    Pozdrawiam.

    Skomentuj

    1. Adixxx
      Oceń komentarz:

      -18    

      Opublikowano: 2018-04-06 15:15

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Czekam na Twój gameplay z nowego spidermana.
      Aaaa... zapomniałem, że wychodzi tylko na PS4...
      No to nie pograsz...

      Jakbyś miał jakiekolwiek pojęcie o architekturze APU w konsolach to może napisałbyś coś ciekawszego.

      Większość konsolowców gra na TV z kanapy, wygodnego fotela. Obraz widzisz z odległości 2-3 metrów, a jak masz dobry zestaw kina domowego to jeszcze dalej. Uwierz mi, że FHD czy 4K, aż tak tego nie widać, zwłaszcza z wszechobecnym wygładzaniem krawędzi. 4K podnosi ogólnie ostrość, klarowność, ale czy to jest najważniejsze? Słyszałeś o checkerboard rendering? Słyszałeś o dynamic resolution? Developerzy na prawdę mają większe rzeczy na głowie niż 4K. To nie jest PC, że masz monitor kilkanaście centymetrów od nosa gdzie 4K ma jak najbardziej sens.

      Najnowszą technologię na PC i tak zobaczysz jako ostatni chyba że, jara Cię co roku kilka FPSów więcej w minecrafcie. Większość nowości jest mielona najpierw przez konsole bo to tam jest najwięcej pieniędzy.

      Wieczorem odpalisz pewnie kolejnego screenera na cda w 480p.

      Nara

      Pozdrawiam

      Skomentuj

      1. volverine5000
        Oceń komentarz:

        17    

        Opublikowano: 2018-04-06 15:30

        @Adixxx przepraszam cię bardzo ale muszę cie zmartwić ale różnice miedzy rozdzielczością 1920x1080 a 3840 x 2160 zobaczy nawet osoba w wieku 85 lat.

        Co do grania na kanapie nie tylko ty to potrafisz bo posiadając najmocniejszą na rynku konsole Xbox X i mocarnego peceta również sobie gram z kanapy na moim wspaniałym padzie firmy Microsoft.

        Naprawdę mdli mi na samą myśl że coś tak przestarzałego jak konsola ps4 miał by przesyłać obraz do mojego LG OLED65W7V oraz doznania audio do Onkyo TX-RZ820.

        Wybacz ale wole żeby gra na mój sprzęt nie wyszła nigdy jak gdyby miała wyjść w tak okropnej formie czyli bez prawdziwego 4k do tego wyświetlana w rozdzielczości 1920x1080 w 30 FPS.
        Moje oczy by tego nie zniosły ja sam na widok czegoś takiego zapewne nie raz bym zwymiotował ze względu na moją nature idealisty.

        Dziękuje za miłą rozmowę.

        Skomentuj

        1. Adixxx
          Oceń komentarz:

          -18    

          Opublikowano: 2018-04-06 15:56

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          Chyba w media markt...

          Skomentuj

          1. volverine5000
            Oceń komentarz:

            17    

            Opublikowano: 2018-04-06 18:12

            Adixxx nie kupuję sprzętu w Media Mark jestem zwolennikiem zamawiania przez internet ale dziękuje za rozmowę.

            Miłego dnia :)

            Skomentuj

          2. raffal81
            Oceń komentarz:

            -17    

            Opublikowano: 2018-04-07 08:38

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            W media markt też możesz kupić przez internet.

            miłego dnia.

            Skomentuj

    2. Lara-Croft
      Oceń komentarz:

      -8    

      Opublikowano: 2018-04-06 15:23

      Gry na ten retro-sprzęt rokrocznie zdobywają nagrody za najlepszą technologie graficzna. Ostatnio nagroda D.I.C.E dla Horizon Zero Dawn. Tyle w temacie. A Ty dalej "nacieraj sie" cyferkami na papierze.

      Skomentuj

      1. PSEkskluzyw
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-04-07 12:39

        Przecież taki The Order 1886 ex z PS4 odstawia w oprawie pcta o całą generacje :)
        Taka oprawę i efekty to tylko w tech demach na pc :) Mają pctowcy powód do dumy na psa urok.

        Horizon ZD to najładniejszy sandbox jakikolwiek wyszedł to i nagrody zasłużone :)
        Ten retro sprzęt zamiata rektory pc w rzesz i wzdłuż :)

        Niech się cieszą że w tym roku nie wychodzi nowa generacja w postaci PS5 he.

        Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-04-07 13:50

          The Order 1886 E3 vs rzeczywiśtość.

          http://gearnuke.com/order-1886-retail-game-vs-e3-2013-target-render-comparison/

          Taka grafika była już na PC w 2013 roku.

          Prezentacja filmu została uruchomiona na komputerze z kartą graficzną GeForce GTX 680 i osiąga 180 klatek na sekundę.

          https://youtu.be/l6R6N4Vy0nE

          A tu masz film z GDC 2018 prezentacją renderowanie twarzy i smoka na Unreal Engine 4.

          I Ty się jarasz The order ?

          hue heu hue hue :D

          Skomentuj

  8. taki_jeden
    Oceń komentarz:

    -9    

    Opublikowano: 2018-04-06 14:52

    Ale ktoś napierdziela plusami... jak to multikonta to gratuluję cierpliwości... ale chyba nikt nie byłby tak zdesperowany, żeby to robić ręcznie (obstawiam jakąś małą automatyzację). Tak czy inaczej, że też się komuś chce.

    Skomentuj

    1. dopelfinger
      Oceń komentarz:

      13    

      Opublikowano: 2018-04-06 15:10

      @taki_jeden a tam gadasz dużo tutaj pecetowców i dlatego nie szukaj spisków ja nie szukam i się dobrze czuje ale do żeczy:

      Jestem posiadaczem PC,PS4 PRO,PS4 FAT,PSP,wszystkich konsol Nintendo (niedawno kupiłem też Switcha),X360 najnowszy X i posiadam całą masę sprzętu do grania niedawno zrobiłem też sobie automat oparty na Hyperspinie za 2500$.Piszę o tym dlatego żebym nie wyszedł na rasowego fanboja PC.Najnowszy GOD OF WAR przepiękny kupiłem wersje kolekcjonerską i niestety ale działał w 30 kl/s ale to co oni zrobili ze Spidermenem to totalna granda jak PS4 PRO nie może wyświetlić 60 kl/s w FHD ludzie czy tylko mi się wydaje czy ich całkiem pop....ło żeby takie partactwo robić i wypuszczać dwie świetne gry z 30kl/s.Nie wiem jak wy ale ja to widzę i jakoś wcale tak przyjemnie mi się nie grało powoli zaczynam przyznawać rację trollom.

      Skomentuj Historia edycji

      1. raffal81
        Oceń komentarz:

        -12    

        Opublikowano: 2018-04-06 16:02

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Za pewne w 1080p 60fps PS4 PRO dało by rade, lecz na rzecz wyższej rozdzielczości z tego zrezygnowali.

        Jeżeli będzie stabilne 30fps, to nie będzie tragedii, w gry na konsoli w 30fps gra się całkiem przyjemnie w porównaniu z PC.

        Ostatnio tak dla testu zmieniłem na 30fps w jednej z gier na PC, to dosłownie tragedia, ta sama gra na PS4 to całkiem inna gra.

        Skomentuj

        1. dopelfinger
          Oceń komentarz:

          16    

          Opublikowano: 2018-04-06 16:11

          @raffal81 zgadza się na PS4 gra się przyjemnie do tego służy ta konsola jednak trochę mnie ostatnio martwi że bariera 30 kl/s nie jest przekraczana.Mianowicie chodzi mi o to że grałem na Pececie w ponad 60 kl/s przez 11 godzin w Final Fantasy 15 w rozdzielczości 4k nie skalowanej.Po tych 11 godzinach zasiadłem do wspaniałego moim zdaniem gowa i powiem ci że jednak zobaczyłem różnice z przesiadki na platformy.

          Co tu dużo mówić oczywiście mimo że konsola jak tutaj co niektórzy piszą nie oferuje tej 4k "prawdziwej" i tych 60 fps to jednak ma tak cholernie grywalne gry i do tego jest tak tania że można się w niej zakochać.Polecam konsole PS4 PRO + EXY i na pewno nikt się nie zawiedzie na SPIDERMANIE.Zresztą właśnie szukam edycji kolekcjonerskiej żeby zamówić( jestem w trakcie).Piona!

          Skomentuj Historia edycji

          1. raffal81
            Oceń komentarz:

            -17    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:36

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Widzisz to jest tak, że jakby każdy miał w domu PC i KONSOLE, to nie byłoby tych bezsensownych słownych przepychanek.

            Ja lubię grać na konsoli, dlatego że daje mi dużo frajdy, przycisk na padzie i gram. Nie martwię się o detale, nie martwię się o to czy mi gra pójdzie, wiem że kupie i będę się świetnie bawił.

            Wystarczy popatrzeć na takiego HORIZON ZERO DAWN, gdy pierwszy raz odpaliłem grę, to z lekka kopara mi opadła, konsola która ma już kilka lat, która nie jest droga, bo w cenie dobrej karty graficznej, potrafi wyświetlać coś tak ładnego.

            Takie GRAN TURISMO SPORT, pięknie wygląda w HDR, do tego naprawdę jest grywalna, ogrywam tylko GTS, mając na PC ASSETTO CORSE, PC2 itp.

            Jest sporo świetnych gier na konsole, nie warto się ograniczać do jednej platformy, nie pluć jadem, tylko jeżeli ktoś jest graczem, prawdziwym graczem i jarają go gry, to powinien zrobić wszystko by móc sobie pograć w te perełki które są wydawane na konsole.

            Niektórzy zapominają że to nie grafika świadczy o tym że gra jest świetna, ale całokształt płynący z rozgrywki.

            Na PC kiedyś ogrywałem sporo gier, niektórzy tutaj to nawet o nich nie słyszeli, bo urodziłem się w tym roku, gdzie mogłem docenić jak te gry się zmieniały na przełomie lat, mimo że technika i wykonanie tych gier na dzień dzisiejszy to tragedia, to zabawy było po pachy.

            Czasy się zmieniają, dzisiaj gry muszą pokazywać FAJERWERKi i to niestety jest smutne, dlatego też producenci wolą zrobić 30FPS, ale z dodatkowymi bajerami cieszącymi oczy, niż odjąć tych bajerów i dać 60fps. Nikomu się nie dogodzi, będzie 60FPS, będą płakać że grafika ble, będzie grafika ładna, będą płakać że 30fps.

            Tak naprawdę to nasza wina jak te gry wyglądają, bo twórcy wiedzą w co celować by gra się sprzedała.

            Więc naprawdę nie ma co pluć na siebie a spróbować zagrać na wszystkim w te najlepsze gry.

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            -15    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:53

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Można by zrezygnować z capa jak by dobijało do 45fps czy tam 50 ale nie ma to sensu bo takie skoki znacznie gorzej wyglądają.
            Czyli albo pelne 60 albo 30. Wtedy masz tylko poprawny framepacing a zly framepacing nawet w 60fps jest strasznie irytujący.

            Patrząc na pierwsze gameplaye ze spidermana w zyciu nie spodziewałem się ze ktoś pokusi się tu o kombinowanie z 60fps - za duzy swiat.

            Skomentuj

          3. taki_jeden
            Oceń komentarz:

            10    

            Opublikowano: 2018-04-06 17:07

            Ta, już widzę jak bardzo otwarty będzie to świat... Będzie otwarty i pusty jak Mirrors Edge... albo będziesz miał tylko imitację otwartości. Stawiam na to drugie.

            Skomentuj

          4. kitamo
            Oceń komentarz:

            -16    

            Opublikowano: 2018-04-06 20:52

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            przyjdzie gra to zobaczymy.
            na razie nie ma co gdybac i narzekac.

            Skomentuj

    2. kryspin34
      Oceń komentarz:

      -17    

      Opublikowano: 2018-04-06 15:40

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      to raczej nie jest automatyczne, bo za wolno to idzie. Ktoś po prostu zmienia konta ręcznie.

      Skomentuj

      1. Orokusaki
        Oceń komentarz:

        16    

        Opublikowano: 2018-04-06 15:48

        Znamy to znamy od dawna...żaden komputerowiec nie może napisać nic złego na konsole i wyśmiać 30 klatek bo pojawia się banda trolli którzy od razu jak ktoś postawi plusik przy ich wypowiedzi drą się w swojej rozpaczy że to multikonta taka forma obrony z braku argumentów.Śmiać mi się chcę totalna komedia.

        Jeszcze jak mi wmawia jeden z drugim że 30 fps... to super jakość to już całkiem mi ręce opadają i nogi się uganiają.....

        widać że boli te fhd i 30 klateczek co oj boli......

        Skomentuj Historia edycji

        1. kryspin34
          Oceń komentarz:

          -15    

          Opublikowano: 2018-04-06 15:56

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          OK, albo jesteś na tej stronie od niedawna, albo jesteś kretynem, sorry. Albo jesteś tą osobą, która tworzy te konta. Wystarczy wejść w dyskusję o PS4 np. sprzed miesiąca, gdzie komentarzy jest minimum 2x więcej, news jest oczywiście na stronie miesiąc dłużej, i najwyżej oceniany komentarz ma 8, najniżej -5. Natomiast w tym newsie jest albo -20 albo +20, i to zazwyczaj te oceny lecą w jakieś 30min.

          Mam ogromną nadzieję, że moderatorzy to sprawdzą i zbanują te konta. Nie liczę na to, żeby ktoś przestał minusować/plusować, tylko mam ogromną nadzieję, ze po banie ta osoba założy kolejne 20 kont, tylko po to żeby znów dostać bana. :) I tak do końca jego smutnego życia.

          Skomentuj

          1. Orokusaki
            Oceń komentarz:

            14    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:00

            haha jednak mam rację tak boli że nawet mnie od multi zwyzywał hahaha dobry jesteś .Jednak boli te 30 KLATEK I FHD oj boli od wyzywania kogoś nie zmienisz rzeczywistości mi to lata możesz sobie pisać że jestem multi ja wiem że nie jestem więc twoje gadki to mnie co najwyżej smieszą.

            Z braki argumentów czas wyzywania rozpocząć slogan szkoły podstawowej jak miałem 9 lat to taką taktykę robiłem jak ty teraz.Mam nadzieje ze dostanie 40 minusów naraz.

            Skomentuj Historia edycji

          2. kryspin34
            Oceń komentarz:

            -16    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:09

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            haha, ja nawet na konsoli nie gram kolego. Mam przegrane kilka tysięcy godzin na steamie, a na konsoli pewnie nawet do 300-400 nie dojdzie. Ostatni raz na konsoli to chyba grałem w wakacje, i to jeszcze w raymana, który nawet grą 3d nie jest. Natomiast na PC od tamtej pory przegrałem kilkaset godzin w csa.

            Tak nawiasem mówiąc, wyzywać według słownika sjp to "wymyślać kogoś, używając wulgarnych słów". Od kiedy oskarżanie kogoś o posiadanie multikont jest traktowane jako coś wulgarnego? Poza tym, ja nawet nie stwierdziłem tego, że masz jakieś multikonta, tylko wziąłem pod uwagę takie prawdopodobieństwo. Fakt, że bierzesz udział w jakiejkolwiek dyskusji, mimo że twoja umiejętność czytania ze zrozumieniem jest na tak niskim poziomie, jest obelgą dla interlokutora i stratą czasu.

            Skomentuj

          3. Orokusaki
            Oceń komentarz:

            13    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:16

            Skoro to taka strata czasu dla wielmożnego pana to czemu jeszcze dyskutujesz zacznij być konsekwentny w tym co piszesz człowieku.

            Skomentuj

          4. kryspin34
            Oceń komentarz:

            -16    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:17

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            To teraz pokaż mi gdzie napisałem, że nigdy nie tracę swojego czasu.

            Skomentuj

          5. Orokusaki
            Oceń komentarz:

            12    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:23

            " Fakt, że bierzesz udział w jakiejkolwiek dyskusji, mimo że twoja umiejętność czytania ze zrozumieniem jest na tak niskim poziomie, jest obelgą dla interlokutora i stratą czasu."

            Raz że nie jesteś konsekwentny w tym co piszesz a dwa to już sam nie wiesz co piszesz do ludzi.

            Napisze ci co oznacza to słowo bo po twoim komentarzu wyżej widać że nie masz pojęcia:

            interlokutora -osoba prowadząca z kimś rozmowę


            Więc interlokutor tutaj to ty.

            Udowodniłeś mi właśnie że nie masz pojęcia co znaczą słowa w twoich zdaniach ku mojej satysfakcji.

            Skomentuj

          6. kryspin34
            Oceń komentarz:

            -16    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:27

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Jest stratą czasu, i ja dobrowolnie (jako interlokutor, btw. cieszę się, że nauczyłeś się nowego słowa) godzę się tracić ten czas. Teraz rozumiesz? Miałbyś rację tylko wtedy, gdybym nigdy nie tracił swojego czasu, albo przynajmniej tak twierdził.

            Skomentuj

          7. raffal81
            Oceń komentarz:

            -16    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:04

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Banować nie ma co, znieść te minusy i plusy, bo to zaburza tylko jakikolwiek dialog.

            Skomentuj

          8. xbk123
            Oceń komentarz:

            -18    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:20

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Ot, miło mądrego posłuchać. Masz rację. Poza tym każdy dzisiaj sobie gębę wyciera wolnością słowa i brakiem dyskryminacji, a z drugiej strony zdanie odrębne od ogółu to najchętniej zminusować i zakopać.

            Skomentuj

          9. kryspin34
            Oceń komentarz:

            -15    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:24

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Jest to jedno z rozwiązań na pewno. Te minusy i plusy jakoś bardzo nie wpływają na rozmowę, można po prostu je ignorować. Tylko komiczna jest sytuacja, kiedy ktoś myśli, że te oceny są na tyle istotne, że poświęca swój czas na tworzenie kont i ocenianie komentarzy. Nie zdziwiłbym się, gdyby to była ta sama osoba, która ciągle pisze o mocarnych pecetach i 4k na xboxach. Rozumowanie na tym samym poziomie. Wiesz, to pewnie jakiś dzieciak, który naoglądał się na youtubie filmików, w których ktoś trolluje, myśli że to jest fajne, i chce być taki sam. Zaraza dzisiejszych czasów. Swoją drogą youtuberzy, content jaki prezentują i jak to przekłada się na ich oglądalność, to mógłby być temat pracy akademickiej.

            Skomentuj

          10. PredatorHunter
            Oceń komentarz:

            17    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:30

            Mi właśnie przyszła do głowy myśl sorry że wrąbałęm się w dyskusje ale co jeśli to kryspin34 jest tym co daje plusy i minusy a potem nami manipuluje i pisze raz na jednego użytkownika a raz na drugiego dla swojej zabawy a potem my mu odpisujemy takie coś też jest możliwe.Oczywiście wszystko jest hipotetyczne bez obrazy dla nikogo także kryspin34 peace.

            Skomentuj

          11. kryspin34
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-04-06 16:32

            Haha, to jest bardzo interesująca teoria :)
            +1

            Skomentuj

          12. taki_jeden
            Oceń komentarz:

            -17    

            Opublikowano: 2018-04-06 17:18

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            @Orokusaki

            Jeżeli myślisz, że dostanie 10 plusów w 5 minut to jest tu normalka to się zdziwisz. Żadna normalna osoba biorąca udział w tej dyskusji czy śledząca temat nie odświeża strony co chwila i nie daje plusów czy minusów każdemu nowemu komentarzowi. Gdzie jeszcze należałoby założyć, że żeby dać 10 głosów to musiałoby to robić 10 osób w tym samym czasie. Ten portal nie ma takich wyświetleń.

            Powiem tak, jesteś kiepski w tym co robisz i marnujesz swój czas, nawet bardziej niż ja teraz odpowiadając Tobie na komentarz.

            Skomentuj

          13. Orokusaki
            Oceń komentarz:

            13    

            Opublikowano: 2018-04-06 17:27

            @taki_jeden ja myślę że to ty bo w przeciwieństwie do mnie ja tylu plusów przy początkowych komentarzach jak ty masz od samego początku nie mam najpierw 18 potem 20 i 21 plusów a potem udajesz głupiego że ktoś wali plusami i minusami żeby nikt cie nie podejrzewał teraz dowaliłeś się do mnie żebyś miał na kogo zwalić....jednak to prawda jak napiszę się coś dobrego na temat pc i a złego o konsoli to trolle atakują.

            odpowiem ci twoimi słowami......

            "Powiem tak, jesteś kiepski w tym co robisz i marnujesz swój czas, nawet bardziej niż ja teraz odpowiadając Tobie na komentarz. "

            Skomentuj Historia edycji

          14. taki_jeden
            Oceń komentarz:

            -15    

            Opublikowano: 2018-04-06 17:39

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Toś teraz dowalił... lecz się.

            Skomentuj

          15. Orokusaki
            Oceń komentarz:

            12    

            Opublikowano: 2018-04-06 17:55

            @taki_jeden tak samo jak ty dowaliłeś na mnie oba komentarze i mój i twój są bez sensu i wyglądają jak by się dwoje 12 latków przekomarzało.
            Ja podziękuje za taką rozmowę mam więcej oleju w głowie bo tak w sumie to mnie nie interesują ani plusy ani minusy kto je daje kiedy i jak dużo.

            Skomentuj Historia edycji

          16. Wtyczka
            Oceń komentarz:

            12    

            Opublikowano: 2018-04-06 17:43

            @taki_jeden oblałeś się wrzątkiem czy jak?Największą ilość plusów masz ty od samego początku hue hue hue a może kryspin34 i ty to ta sama osoba xD bo widzę i on i ty się przyczepiłeś do tego samego gościa który dobrze stwierdził że za swój komentarz został strollowany xD.

            Czekam aż napiszesz na mnie że ja też jestem multi xD

            Podpuszczę cię dla mnie Pecety to nie opłacalna inwestycja konsolę są najlepsze do grania czy ci się to podoba czy nie takie 30 fps-ów jest lepsze od twoich 2000 fpsów a Playstation 5 pozamiata te twoje blaszaki po całości.

            No to możesz trollować i mnie też od tych swoich kont wymyślać a wiesz gdzie ja to mam?? XD domyśl się xD!!!

            Skomentuj

          17. Wtyczka
            Oceń komentarz:

            14    

            Opublikowano: 2018-04-06 18:33

            Nie mogłam już edytować swojego posta bo miałam awarie neta więc napiszę to w nowym @taki_jeden@ to wszystko komentarz wyżej oczywiście było napisane w formie żartu jesteś w porządku chłop @Orokusaki@ też i reszta panów :) nie spinajcie się panowie o plusy i minusy bo to bardzo dziecinne i nie przekonujcie do swojej racji co jest lepsze czy konsola czy pc bo oba te systemy są dla ludzi.Cześć.

            Skomentuj Historia edycji

          18. taki_jeden
            Oceń komentarz:

            -17    

            Opublikowano: 2018-04-06 19:56

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            @Wtyczka

            No właśnie dlatego napisałem ten komentarz, bo ledwo co napisałem swój pierwszy komentarz o 11:48 w odpowiedzi do @KENJI512, to jak napisałem drugi o 11:54 i się odświeżyła strona, to ten pierwszy miał już 10 plusów. Ogólnie zlałem, ale jak wróciłem do tego artykułu po jakimś czasie to zauważyłem, że wszystko zostało albo bardzo na plus ocenione albo na minus. Jedna osoba z multikontami albo innym skryptem w js musiała się bawić w takie rzeczy. Nic mi do tego, mnie to gila, wyraziłem tylko zdziwienia, że komuś się chce poświęcać na to czas.

            Skomentuj

          19. kitamo
            Oceń komentarz:

            -16    

            Opublikowano: 2018-04-06 20:56

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Ja to hue hue hue juz gdzies widzialem.

            Skomentuj

          20. raffal81
            Oceń komentarz:

            -16    

            Opublikowano: 2018-04-06 21:01

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Dokładnie, już chyba wszyscy wiemy kto pozakładał sobie te konta :D ale jazda :D

            Skomentuj

  9. xbk123
    Oceń komentarz:

    -21    

    Opublikowano: 2018-04-06 14:54

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Konsole są dominującą platformą na rynku i zapewniają nieporównanie większą sprzedaż niż pc ale nadal "specjaliści" dowodzą, że za cholerę nie da się grać w 30fps. Może ludzie kupują konsole i gry do nich kolekcjonersko... nie żeby grać ;)

    Skomentuj

    1. kryspin34
      Oceń komentarz:

      -19    

      Opublikowano: 2018-04-06 15:12

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Uprzedzam argument, który zaraz się tutaj pojawi. TAK, rynek PC jest warty więcej, dzięki esportowi, i darmowym lub bardzo tanim grom multiplayer, które chodzą bezproblemowo na kilkuletnich komputerach. Jeżeli ktoś ma zamiar spędzić kilkaset lub kilka tysięcy godzin przy jednej grze, bo np. lubi rywalizację, to również TAK, PC w takim przypadku jest lepszym rozwiązaniem. Ale jeżeli ktoś pisze o stricte grach AAA, które tworzone są pod single player, to konsole górują nad pctami bez wątpienia. Nie tylko takie gry sprzedają się lepiej na konsolach, ale też wychodzi ich więcej niż na PC.

      Skomentuj

      1. rlistek
        Oceń komentarz:

        9    

        Opublikowano: 2018-04-06 16:29

        Przykro mi, ale gry AAA są popularniejsze na konsolach nie dlatego, że na konsoli są one lepsze, a dlatego, że plebsu który się zadowala byle czym i tanimi zamiennikami sprzętu do grania jakimi są konsole jest więcej. Dla entuzjastów grania jest PC. Konsole są masówką, żeby plebs jakoś tam też mógł sobie tanio zagrac.

        A to, że coś jest popularniejsze w żadnym wypadku nie znaczy, że jest lepsze. Bardzo często wręcz odwrotnie, w szczególności jeśli występują różnice w cenach. Opel też jest popularniejszy niż Porsche, a chyba mi nie powiesz, że to lepsze samochody. Jakby dobry PC kosztował tyle co konsola, to zapewniam cię, że nikt by na te półśrodki nawet nie spojrzał.

        Ja gram praktycznie wyłącznie w gry esportowe i AAA mnie w ogóle nie interesuje, ale pomimo tego potrafię na to obiektywnie spojrzeć i widzę, że również gry AAA na PC są dużo lepsze. Od grafiki, przez audio po sterowanie itd. Na PC masz wszystko tak w takiej jakości, płynności i ustawieniach jaki sobie sprzęt wybrałeś. Na konsoli masz tak jak ci wybrał producent.
        A to, że producenci się ratują kilkoma popierdółkami rocznie nazywając je "exclusive" w żadnym stopniu sytuacji nie zmienia. To, że na jakiejś innej platformie nie znagrasz w jakieś tam mario bo to tylko na Switcha nie znaczy, że Switch jest lepszą platformą. Nie jest. Jeśli lubisz gry takie jakie są na Switchu i dlatego wybrałeś tę platformę, to ze względu wyłącznie na preferencję, nie ze względu na to, że ta platforma jest lepsza. Naucz się rozróżniać obiektywizm od subiektywizmu to może to kiedyś zrozumiesz.

        Skomentuj Historia edycji

        1. kryspin34
          Oceń komentarz:

          -19    

          Opublikowano: 2018-04-06 16:45

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          Ale ja się z tym zgadzam, że konsole są popularniejsze, bo są tańsze. Masz rację, gdyby dobry PC kosztował tyle co PS4, to dam sobie rękę uciąć, że gry byłyby tam bardziej popularne, głównie ze względu na to, że PC jest bardziej funkcjonalny. Tak samo z grafiką, płacisz więcej za PC, dostajesz lepszą grafikę. Ale nie wyjeżdżaj mi, że to sprzęt dla plebsu, i z jakimś porównaniem opla do porshe. Największa sprzedaż konsol jest w bogatych krajach, gdzie zarobki są kilkukrotnie większe niż w Polsce. Wielu by się zgodziło ze stwierdzeniem, że PC musisz mieć, natomiast PS4 to jest coś zbędnego, zabawka którą używasz w wolnym czasie. W Polsce ktoś weźmie PC na raty, albo kupi dziecku za pieniądze z komunii, bo komputer jest równie potrzebny co pralka. Ale nikt nie wyda pół wypłaty na to, żeby dziecko mogło sobie pograć. Chcesz porównanie samochodowe? PS4 to jest jak zdalnie sterowany samochodzik-zabawka, natomiast PC jest jak samochód. Ktoś musi być idiotą, żeby nie mieć samochodu, bo go nie stać, a kupić zabawkę za 1000zł.

          Skomentuj

          1. kryspin34
            Oceń komentarz:

            -16    

            Opublikowano: 2018-04-06 17:04

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Poprawka, nie konsole są popularniejsze, tylko gry AAA na konsole.

            Skomentuj

          2. rlistek
            Oceń komentarz:

            9    

            Opublikowano: 2018-04-06 17:14

            Zupełnie nietrafine obserwacje. Absurdalnie naiwne porównania.

            W tych twoich "bogatych krajach" konsole są popularniejsze, bo tam większy procent ludzi stać, żeby ich cenę wywalić na taką, jak to dobrze nazwałeś 'zabawkę', żeby może 2 razy w tygodniu sobie odpalić jakąś odmóżdzającą gierkę na godzinkę i odpocząć. To są głównie randomy, które nie wiele z graniem mają w ogóle wspólnego, ale konsole i tak kupują, bo "każdy ma" to niech sobie stoi przy telewizorze, albo kupimy dzieciakowi, żeby się odczepił.

            Jak chcesz sobie raz kiedyś polatać dronem po podwórku, to nie kupujesz profesjonalnego drona, pomimo, że nawet cię na niego może i stać, a to co znajdziesz w sklepie dla mas i jesteś zadowolony, bo po podwórku lata. Na takie właśnie kaprysy, które nie są twoją pasją, nie wydajesz "niepotrzebnie" więcej, nawet jeśli pieniądze nie są żadnym problemem.

            Do tego dochodzi jeszcze przecież marketing. Random widzi reklamę konsoli w TV to myśli, że to fajne i na czasie. Reklam sprzętu komputerowego nie widzi, bo te jak można zobaczyć to głównie już w wyselekcjonowanych środowiskach entuzjastów grania, jak choćby na turniejach esportowych, jakiś targach itd.

            Stąd ta twoja "sztucznie zawyżona" popularność konsol w "bogatych krajach".

            A ktoś kogo nie stać, to jak słusznie zauważyłeś na zabawki dużych kwot nie wydaje, bo ma wydatki o wyższym priorytecie.
            Jeśli mówimy zatem o graczach-graczach, to przeczytaj sobie mój poprzedni post jeszcze raz.

            Skomentuj

          3. kryspin34
            Oceń komentarz:

            -17    

            Opublikowano: 2018-04-06 17:26

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Przecież to samo wynika z mojego postu. Konsole w bogatych krajach są popularne, bo ludzi stać na kupno takiej zabawki. Czyli mam rozumieć, że jak kogoś stać na konsolę, i jakoś nie odczuję tego zakupu, to jest plebsem, tak? Czy może plebs to casualowi gracze? Bo chyba tendencja jest odwrotna. PC ma każdy, nawet plebs, natomiast wyższe zarobki zwiększają prawdopodobieństwo posiadania konsoli. Bo jakbyś nie zrozumiał, to przyczepiłem się do słowa, które użyłeś. Nie dosyć, że to całkowita bzdura, to jeszcze dużo mówi o tobie. Myślisz, że ludzie którzy mają pcty (nawet high-endowe) to jakaś arystokracja?

            PCTY nie potrzebują reklamy. Każdy wie o ich istnieniu, a masz 3 producentów tworzących najdroższe komponenty do PC. Jakbyś miał 20 firm produkujących GPU/CPU, to też miałbyś reklamy w telewizji.

            Nie wiem jaki cel miała ta historyjka z dronem, ale zgadzam się. Jak ktoś dużo czasu spędza na graniu, na dodatek zależy mu na tym aby wygrywać, to zainwestuje w PC więcej niż przeciętna osoba.

            Na koniec odsyłam cię do statystyk steam hardware: http://store.steampowered.com/hwsurvey/

            Ludzie tutaj piszą jakby każdy gracz PC to super hardcorowy zawodnik (tak jakby to było jakimś powodem do dumy) i gra na 4k 60fps. Prawda jest taka, że na taki sprzęt decyduje się niewielu, bo ludziom na tym nie zależy. Gdzieś mają jakieś gierki AAA z dobrą grafiką i fpsami, skoro można grać w darmowe gry i przy tym bawić się przez znacznie dłuższy okres czasu.

            Skomentuj

          4. rlistek
            Oceń komentarz:

            9    

            Opublikowano: 2018-04-06 17:39

            Zdecyduj się może w końcu czy chcesz rozmawiać o graczach, czy o wszystkich ludziach posiadających sprzęt do grania. Bo jak to drugie, to równie dobrze możesz sobie rozmawiać w kontekście kulturystyki o wszystkich posiadaczach butów sportowych - ich opinia czy ocena nie ma żadnej wartości. Najczęściej również i sensu.

            Skomentuj Historia edycji

          5. kryspin34
            Oceń komentarz:

            -16    

            Opublikowano: 2018-04-06 17:55

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Tematem rozmowy były przecież gry AAA, fakt że są popularniejsze na konsolach, no i ty zacząłeś dyskusję dlaczego, i sam zacząłeś pisać o graczach, bądź osobach posiadających sprzęt do grania. Poza tym, za bardzo nie rozumiem o co ci chodzi z tym kontrastem pomiędzy graczem i osobą posiadającą sprzęt do grania. To co czyni grę popularną, jest ilość osób jaka ją kupiła, a nie ilość osób jaka posiada sprzęt do grania. Przecież ludzie nie kupują gier i konsol po to, żeby nic z nimi nie robić, no nie? A jeżeli już ktoś gra w grę, to nie tylko staje się posiadaczem sprzętu do grania, ale również graczem, tak?

            Poza tym interesuje mnie to rozróżnienie casualowych graczy od hardcorowych graczy. Może to trochę dygresja, ale tak się nad tym zastanowiłem, i istnieje tutaj przekonanie, ze hardcorowy gracz to osoba, która kieruje się pasją do gier i gra na 4k 60fps. I w co dokładnie gra? Przecież gry AAA to są gry casualowe, zazwyczaj starczają na jakieś 10 godzin. Może niektóre produkcje posłużą na kilkaset godzin zabawy, ale to naprawdę trzeba się postarać. Osoba grająca w casualowe gry, mimo ze ma 4k 60fps, nadal pozostaje casualowym graczem. Nawet jakby chciał grać w gry AAA 10h dziennie, to przecież zabrakłoby mu tytułów (nadal nie nazwałbym tego hardcorowym graniem tylko dlatego, bo gra 10h dziennie, ale niech będzie). Dla mnie hardcorowy gracz to osoba, która lubi jakąś grę multiplayer, spędza kilka lub kilkanaście godzin dziennie, aby stać się lepszym. Wzoruje się na najlepszych, podchodzi emocjonalnie do gry, zależy mu na tym, żeby wygrywać. I do takiego czegoś nie jest potrzebny drogi sprzęt. Np do lola wystarczy używany PC za 1000zł, klawiatura;myszka;podkładka za łączną wartość 100zł i można spędzać setki godzin doskonaląc swoje umiejętności. Bardziej casualowe jest granie w 4K 60fps w gry AAA, wykonując jakieś proste zadania. Nawet jeżeli gra zajmie 300h, to nie ma tam praktycznie żadnej rywalizacji. Prędzej czy później grę singleplayer przejdziesz, bez względu na jakim poziomie grasz. W multiplayerze wygrywasz tylko i wyłącznie wtedy jak okażesz się lepszy od przeciwnika, i bez znaczenia ile czasu spędzisz, bo przez ten czas ktoś może trenować ciężej niż ty.

            Skomentuj

          6. rlistek
            Oceń komentarz:

            8    

            Opublikowano: 2018-04-06 18:04

            Nie chce mi się tego już czytać nawet więc podsumuje tylko:

            popularność =/= jakość

            Nic mnie nie obchodzi opinia ludzi, którzy bawią się w półśrodki, bo albo dlatego, że innej możliwości nie mają albo po prostu nic na dany temat nie wiedzą. Najczęściej nie mają nawet porówniania, żeby być w stanie wystosować jakąkolwiek obiektywną opinię.

            Wybacz, znudziłeś mnie. Życzę miłego dnia o/

            btw: w całej tej "dyskusji" odnosiłem się do tych słów z twojego pierwszego posta:
            "Ale jeżeli ktoś pisze o stricte grach AAA, które tworzone są pod single player, to konsole górują nad pctami bez wątpienia."

            Skomentuj Historia edycji

          7. kryspin34
            Oceń komentarz:

            -16    

            Opublikowano: 2018-04-06 18:10

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Dokładnie z tym samym się zgodziłem się post niżej, więc nie będę się powtarzał. I nie, nie trzeba wszystkiego przetestować, żeby podjąć właściwą decyzję. Nie trzeba osobiście sprawdzić telefonu za 500zł i za 3500zł, żeby wiedzieć z czym wiąże się zakup jednego z nich. Tak samo jest z konsolami i pecetami. Ktoś kupi konsole za 1000zł, bo gra od czasu do czasu, i nagle oczaruje go super grafika i płynność na pececie 6x droższym, przy czym musi wymieniać kartę co rok lub dwa, i nagle zdecyduje się na wydawanie takich pieniędzy? Jakoś to mało prawdopodobne.

            Cześć.

            Skomentuj

    2. Kieresz
      Oceń komentarz:

      10    

      Opublikowano: 2018-04-06 16:30

      to ze POP jest dominujaca muzyka na swiecie nei znaczy ze jest dobry....

      Skomentuj

      1. kryspin34
        Oceń komentarz:

        -18    

        Opublikowano: 2018-04-06 16:48

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Dlatego pisząc ten post, miałem na myśli oceny z metacritic. I nie chodzi mi tutaj o oceny użytkowników, ale oceny z różnych gazet czy portali jak IGN. Te same osoby, które oceniają gry wieloplatformowe, również oceniają gry ekskluzywne, i już wyszło kilka (przez kolejny rok lub dwa będziemy mówić już o kilkunastu) produkcji, które mają ocenę w granicach 85-95, natomiast gry wieloplatformowe od ubisoftu często dostają 70-80. Także o ile twoje twierdzenie jest prawdziwe, to nie ma to żadnego zastosowania w porównaniu gier ekskluzywnych i gier na wszystkie platformy. Miałbyś rację tylko wtedy, jeżeli np gry na konsole sprzedawały się po 10 milionów sztuk, a dostawały oceny 70/100 od krytyków.

        Skomentuj

      2. Adrian Waleczny
        Oceń komentarz:

        -16    

        Opublikowano: 2018-04-06 20:14

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Kiedyś pop był dobry, szczególnie w latach 60-tych, dla mnie przede wszystkim baroque pop, ale też pop psychodeliczny.

        A w temacie, mi 30 klatek ze spokojem wystarczy do w miarę komfortowego grania, nie lepiej skupić się na grafice i animacjach, bo te szału nie robią ? Nie mam na myśli Spider - Mana, tylko gry ogólnie.

        Skomentuj

  10. mesjan
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2018-04-06 17:48

    Widzę że jest mało komentarzy więc dodam
    https://m.popkey.co/1d5863/oaOyw.gif

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -17    

      Opublikowano: 2018-04-06 22:40

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      nie pamietam tej sceny

      Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!