Na topie

The Division 2 - sprawdzamy zamkniętą betę w DirectX 11 i DirectX 12

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Kategoria: Gry Gry komputerowe Tematyka: DirectX 11 DirectX 12 gra akcji Producenci: Ubisoft

Premiera gry została zaplanowana dopiero w przyszłym miesiącu, ale już sprawdziliśmy zamkniętą betę. Jak nowy tytuł Ubisoftu działa w DirectX 11 i DirectX 12?

  • The Division 2 - sprawdzamy zamkniętą betę w DirectX 11 i DirectX 12
A A

The Division 2 to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku. Co prawda nowy tytuł Ubisoftu ma zadebiutować dopiero w przyszłym miesiącu, ale już mieliśmy okazję go przetestować przy okazji zamkniętej bety.

Dostęp do zamkniętej bety gry otrzymali ci, którzy zdecydowali się na przedpremierowe zamówienie gry, klienci kupujący podzespoły AMD, a także szczęśliwcy wyłonieni na drodze losowania.

Testy The Division 2 przeprowadziliśmy na platformie z procesorem AMD Ryzen Threadripper 1950X i kartą Nvidia GeForce RTX 2060 (porownaliśmy tutaj tryb DirectX 11 i DirectX 12). Jak to wszystko chodziło? Zerknijcie na filmik poniżej.

Na koniec warto przypomnieć, że testy zamkniętej bety potrwają do 11 lutego. Z kolei oficjalna premiera gry została zaplanowana na 15 marca.

Źródło: inf. własna

Odsłon: 12892 Skomentuj newsa
Komentarze

58

Udostępnij
  1. levusek1992
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2019-02-08 09:27

    Serio tak mało klatek? To jest dramat.

    Skomentuj

    1. ghasz
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2019-02-08 09:34

      a czego się spodziewałeś na 1440p z ultra na takiej karcie :D

      Skomentuj

  2. raffal81
    Oceń komentarz:

    -16    

    Opublikowano: 2019-02-08 09:35

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Wczoraj pogrywałem na PS4PRO, wiadomo 30FPS, ale jak widzę na takim mocnym PC gdzie z ledwością dochodzi do 50FPS ;] to tak troszkę śmiesznie :D

    Skomentuj

    1. szymcio30
      Oceń komentarz:

      16    

      Opublikowano: 2019-02-08 10:17

      No śmieszne porównywać grę na ustawieniach ultra w 1440p z konsolą z ustawianiami średnio wysokimi, która nie potrafi w 1080p wyświetlić stałych 60 fps.

      Skomentuj

    2. BariGT
      Oceń komentarz:

      11    

      Opublikowano: 2019-02-08 10:19

      - Na PS4pro grasz max w 1080p realnego obrazu, porozciągane róznymi sztuczkami podobno nawet do 4K.
      - Tutaj sprzet jest nie tyle co mocny, co bardzo dziwnie złozony, totalnie nie do gier: Gdyby w cenie procesora kupić grafikę (TR1950->RTX2080) i w cenie grafiki kupić processor (RTX2060-> 8700K) wyniki byłyby ze 2x lepsze.
      - DX12 musi chodzić gorzej, taka karma XD

      Skomentuj

      1. raffal81
        Oceń komentarz:

        -7    

        Opublikowano: 2019-02-08 10:50

        Nie przekrzykuje się co lepsze, tylko porównać konsole za 1500zl do komputera z kilka dobrych tysięcy zł :D no to wiesz ;]

        Po drugie wiadomo że chodzi w 1080p ? czy tez może 2K z szachownicą do 4K ?

        Skomentuj Historia edycji

        1. xbk123
          Oceń komentarz:

          5    

          Opublikowano: 2019-02-08 11:18

          Konsola jest bardziej opłacalna. Ale tu byś wrzucił jakieś i5 za 1/3 ceny 1950x i miałbyś podobne wyniki.

          Skomentuj

        2. Yaceek
          Oceń komentarz:

          5    

          Opublikowano: 2019-02-08 17:34

          Kiedy wy się w końcu nauczycie, że "2k" to nie jest 2560x1440? 2k to 2048 pikseli, których w monitorze nie ma NIGDZIE. A więc 2k jest normalnie używany do określania FullHD (1920), tak jak 4k używany jest do określania UHD (3840).

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            -6    

            Opublikowano: 2019-02-08 17:56

            Tez nie masz trochę racji.

            4k to tylko nazwa dla materiału, a UHD to nazwa dla rozdzielczości 3840.

            DLatego nie mowi się ze mamy telewizory 4k tylko mamy telewizory UHD które mają możliwość odtworzenia 4k.
            To ze to 4k tak naprawdę nie jest 4k (bo 4k to 4096) nie ma znaczenia.
            Ekrany to UHD a materiał to 4k.

            Skomentuj

          2. raffal81
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2019-02-08 18:20

            A gdzie ja napisałem że 2K to 2560x1440 ? bo nigdzie nie widzę :D

            Ale tak masz rację, 2k to nie 2560x1440 ;]

            Skomentuj

      2. kitamo
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2019-02-08 17:53

        Ja nie bardzo rozumiem - ktoś wytknie problem z optymalizacją gry i już od razu hejt itp.

        Na konsoli jest 30 fps i owszem nizsze detale, ale tu chodzi o cos innego - na potężnym PC ta gra wygląda strasznie kiepsko i wyciąga 50fps.
        Demo Anthem wygląda o niebo lepiej pod względem grafiki a wyciąga 100fps.

        Nikt tu nie dyskutuje o tym ze na konsoli jest tyle a na PC jest tyle, tylko że na bardzo mocnym pececie na którego może pozwolić sobie tak naprawdę niewielki % graczy gra chodzi kiepsko i nie wygląda rewelacyjnie.

        Skomentuj

        1. JanuszJestem
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2019-02-08 19:13

          Anthem to wydmuszka, tam cała para poszła w grafikę i nic więcej. Ludzie pograją max miesiąc, i po premierze Division 2 będzie świecić pustkami.

          Co do Division 2, to fakt trochę problemów z optymalizacją niektórych miejsc na mapie czy ustawień jest. Ale to samo w Anthem, miasto gdzie w sumie tylko ładne tekstury są, 30 klatek w zamkniętej przestrzeni.

          Ja u siebie zauważyłem, że ustawienia "ultra" są niezoptymalizowane, na high u mnie chodzi zdecydowanie stabilniej. Zobaczymy jak będzie w ostatecznej wersji.

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2019-02-08 19:42

            No nie mowie ze Anthem to wybitna gra ale chodzi o oprawe - swiat w Anthem wygląda o 2 klasy lepiej niż w Division2. Widac ze snowdrop zestarzał się i nie za wiele go zmodernizowali.
            Ktos może powiedzieć - taa ubi zrobiło downgrade bo "konsole". No ale Anthem na konsolach wygląda bardzo ładnie - znacznie lepiej niż Division2.
            Co więcej - moim zdaniem Division1 lepiej wyglądało - ta otoczka zimy dawala spore pole do popisu pod względem designu, a i pozwoliła tez na ukrycie braków w detalach.
            Tutaj roslinnosc dodali na każdym kroku i wygląda to tak moim zdaniem słabo a przynajmniej nie podoba mi się. Ten klimat gdzies uciekł.

            Żeby nie było to jestem ogolnie fanem Division i w jedynke przegrałem grubo ponad 2000 godzin ale dwójka mi się nie podoba.

            Dzis gdybym miał wybiera to wole by rozwijali jedynke bo pomimo swoich wad jest naprawdę dobrą grą.

            Skomentuj Historia edycji

  3. Dragonik
    Oceń komentarz:

    8    

    Opublikowano: 2019-02-08 10:06

    NA PS4pro nie ma 30 klatek jest cinematic experience czyli 24 klatki :D

    Skomentuj

    1. gameforever
      Oceń komentarz:

      -7    

      Opublikowano: 2019-02-08 10:40

      jest już kilka testów, na prosiaki masz + - 33-35fps także wynik bardzo dobry jak na konsole ze za cene samego 2060 :D

      Skomentuj

      1. JanuszJestem
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2019-02-08 11:21

        Ile by nie było - 30 klatek z padem w dynamicznej strzelance i poziom przyjemności z gry spada do zera. Jedyna zaleta konsoli to jest jej niska cena. Reszta jest bardzo dyskusyjna.

        Skomentuj

        1. raffal81
          Oceń komentarz:

          -4    

          Opublikowano: 2019-02-08 18:23

          Tak trochę przesadzasz z tym zerem, gram w wiele gier na konsoli w 30FPS, nie widzę jakiejś tragedii, no i dla 2 czy 3 gier w roku nie będę kupował RTX2080 by mieć 60fps ;]
          To tylko gra ;]

          Skomentuj

          1. patol1984
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-02-08 23:42

            Właśnie o to chodzi, że nie trzeba kupować rtx 2080, wystarczy niskobudżetowa karta bo ustawisz sobie na minimalne detale i masz te 60 fps, na konsoli nie masz wyboru, graj w zdjęcia albo dowidzenia ;D

            Dla mnie też te 30 klatek z konsoli były nie do zniesienia, jak ktoś się przyzwyczaił do 60-144 fps to na konsole nawet nie spojrzy.

            Do tego na konsoli jest pełno sztuczek aby zwiększyć wydajność, jedna z moich nieulubionych to wąski FOV, między innymi mocno widać ten efekt w horizon, nie wiem jak ludzie mogą grać w takich warunkach ;D

            Skomentuj Historia edycji

          2. Kropeczka
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-02-10 08:17

            Ustawianie gry na minimalne detale to taka sama przyjemność z gry jak po nakryciu monitora firankami....

            Skomentuj

          3. JanuszJestem
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-02-11 09:20

            Wolę niższe detale niż oglądać szczegółowe zdjęcia.

            Skomentuj

        2. kitamo
          Oceń komentarz:

          -3    

          Opublikowano: 2019-02-08 18:53

          Akurat padem w 30fps da się grac, gorzej z myszą - myszka potrzebuje już więcej ramek bo accuracy jest innego poziomu.
          W division w 30fps da się grac całkiem przyzwoicie - jak nie ma framedropow w grze i jest stałe 30fps gdzie jest prawidłowy frame pacing to problem nie istnieje.
          Gorzej jak gra ma locka na 30fps i framepacing 11122111221 itp. wtedy to jest to bardzo mało grywalne a już takie gry na konsoli widziałem (choćby bloodborne na samym początku)

          Skomentuj

  4. BILInek
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2019-02-08 10:11

    Czyli dalej nie warto nawet myslec o dx 12

    Skomentuj

    1. kombajn
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2019-02-08 11:07

      Jak na razie nie spotkałem się z ani jedną grą która by chodziła lub wyglądała lepiej pod DX12. Co więcej np The Division 1 wypluwa błędy graficzne na teksturach dalekich obiektów czego pod DX11 nie ma. Widać w MS od czasu do czasu popełnią wersję DX która jest nikomu do niczego nie potrzebna tak było np DX10

      Skomentuj

      1. BariGT
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2019-02-08 11:38

        Jak to niepotrzebna? Swego czasu, zanim zrobiły się z tego jaja to byl kluczowy oręż w walce z Win7 XD

        Skomentuj

      2. SebastianFM
        Oceń komentarz:

        6    

        Opublikowano: 2019-02-08 12:40

        kombajn, DirectX 12 jest trudniejszy w implementacji jednak pozwala uzyskać wyższą wydajność przy mniejszym obciążeniu CPU. Miej pretensje do deweloperów, że go nie używają a nie do Microsoft'u. Zobacz sobie jak działa np. SotTR albo Forza 4.

        Skomentuj Historia edycji

        1. kombajn
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2019-02-08 15:57

          Ja mam pretensję o to ze to fatalnie działa, coś co miało lepiej zarządzać zasobami, mieć mniejszy narzut, i generalnie ochom i ahom nie było końca przy premierze DX12 a na dziś większość implementacji jest rozczarowująca

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2019-02-08 20:05

            TO nie chodzi o implementacje - żeby uzyc DX12 to silnik musi być pod DX12 a nie posiadac interfejs i być zaimplementowanym.
            Roznica miedzy DX12 i DX11 jest zbyt duza i w tej roznicy tkwi właśnie cała moc dwunastki. Niestety żeby z niej skorzystać to trzeba odciąć DX11 a tego zrobić żaden wydawca nie może.
            Silniki gier nie sa pisane co 2-3 miesiące od nowa, co najwyżej dodawane sa jakieś dodatki i one mogą z dwunastki skorzystać ale nie przekłada się to na taką wydajność jakiej byśmy oczekiwali.

            Skomentuj

          2. kombajn
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2019-02-09 07:17

            Twoja argumentacja była by sensowna gdyby:
            A)bylibyśmy 3 miesiące a nie blisko 3,5 roku po premierze DX12
            oraz
            B)gdyby nie to że wszystkie karty graficzne Geforce od serii 500 wzwyż i Radeon od serii 7000 wzwyż są kompatybilne z DX12. Także pi razy oko wszystkie karty graficzne z prawdziwego zdarzenia które się do czegokolwiek nadają wspierają DX12.
            Także zarówno od strony hardware jest wsparcie jak i developerzy mieli od diabła i trochę czasu.

            Skomentuj Historia edycji

          3. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2019-02-09 16:58

            @kombajn ale nie bardzo rozumiesz dalej co jest przeszkoda - przeszkodą jest nadal kilka najpopularniejszych silników DX11 na rynku które musiały by byc przepisane od ZERA.

            Nie mozna wydac gry na silniku DX12 bo działała by tylko na DX12. Odcięcie sie od DX11 nie jest narękę żadnego z developerów bo karty które sa kompatybilne z DX12 to jedno a te które korzystają z DX12 to drugie.

            Na GTX 5xx nie zyskują niczego w DX12 bo DX11 działą na tych kartach rewelacyjnie - mają brak narzutu na CPU więc DX12 nie wniesie tu nic więcej.

            Roznica by była na kartach AMD ale dobrze wiesz kto jest liderem jesli chodzi o karty graficzne i sprzedaz.
            Developerzy nie mają powodu by porzucac DX11 w chwili obecnej.

            Ja zapytam może inaczej - gdzie jest vulkan? implementacja vulkana nie wymaga przepisania silnika gry - to jest interfejs API. W przypadku AMD zlikwidował by narzut na CPU (bo tu AMD nie radzi sobie w DX11 tak dobrze). Dlaczego nie dodają tego API?

            To nie jest wina DX12 ze jest mało wydajny - wydajny jest ale tutaj bedzie musiał nastapic przeskok z pozostaieniem za soba starego directX'a.

            Dobrze w tym temacie wypowiedzieli sie ludzie z madOnion którzy nie stworzyli od zera 3dmarka pod dX12 tylko dodali moduły które testują czesciowo biblioteki (sam 3dmark dalej jest w erze DX11).

            Skomentuj

          4. kombajn
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2019-02-09 18:26

            Czyli inaczej mówiąc nie będzie DX12 z prawdziwego zdarzenia dopóki da się robić gry na DX11. Czyli wracając do mojej pierwotnej myśli DX12 jest kolejnym po DX10 wydaniem które nigdy nie zdobędzie popularności. Coś jest w tych parzystych wydaniach DX, klątwa jakaś czy co? Bo zdaje się na DX8 też było niewiele gier i dopiero DX9 zrobił się popularny. No cóż może DX13 wniesie coś rewolucyjnego co wymusi tworzenie nowych silników graficznych.

            Skomentuj

          5. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-02-09 20:27

            Moze inaczej - DX12 i DX11 są tak bardzo odległe od siebie że żeby czerpac pelnymi garsciami z DX12 to faktycznie trzeba zapomniec o DX11.
            I zgadzam sie, wydaje mi sie ze DX12 bedzie przejsciowy.
            Nie wiadomo tak naprawde kiedy zobaczymy w ogole DX13.

            Po prawdzie to mozna aktualizowac bardzo długo DX11 i go uzywac - w koncu robi to chocby NV uzupelniając swoje biblioteki GW.

            Zobaczymy co czas przyniesie.

            Skomentuj

          6. BariGT
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-02-10 09:05

            O czym wy chlopaki piszecie? CoD jedzie na tym samym silniku od zdaje sie 10+ lat, z lekkimi poprawkami, tak aby do podobnie wygladajacej gry trzeba bylo kupowac coraz mocniejsze podzespoly. W konsolach PS4 i XBO jest R7850, ktory nawet sprzetowo nie obsluguje DX12. Takze czekaj tatka latka XD

            Skomentuj

          7. kombajn
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-02-10 13:34

            Wszystkie układy rodziny GCN obsługują DX12

            Skomentuj

          8. BariGT
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-02-10 19:16

            GCN1.0 tylko DX11.1. Tak swoja drogą jak sobie wyobrażasz aby sprzet wydany w 2012 roku obslugiwał ficzery z roku 2015?

            Skomentuj

  5. JanuszJestem
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2019-02-08 10:22

    To teraz pokażcie ile by było na i9 albo i7.

    A co do samej gry, to pograłem wczoraj parę godzin i jest naprawdę dobrze. Bardzo dużo zmian w stosunku do jedynki. I to wydaje mi się, że tych dobrych. Jeszcze oczywiście to się zweryfikuje jak już będzie dostęp do całości i jak wyjdzie balans tej mnogości rozwiązań. Ale ogólnie jestem pozytywnie nastawiony. Można odnieść wrażenie, że twórcy wyciągnęli bardzo dużo wniosków z rozwoju pierwszej części. Polecam.

    Skomentuj Historia edycji

    1. BariGT
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2019-02-08 11:50

      Zdecydowanie nie zrozumiałes na czym polega problem na tym filmie. Gdyby gość uzył Corei9 28C albo 4770K wynik byłby bardzo podobny

      Skomentuj

      1. JanuszJestem
        Oceń komentarz:

        -4    

        Opublikowano: 2019-02-08 12:23

        Nie to ty nie zrozumiałeś. Te 16 rdzeni z threadrippera nisko taktowanych jest zbędne w tej grze i całość mogłaby zyskać więcej z mniejszej ilości rdzeni ale z mocniejszym wątkiem.

        Widziałem test na i7-9700k i przy FHD 2060 miała średnio 80 klatek. Nie sądzę, że przy zmianie rozdzielczości do QHD wydajność spada prawie dwukrotnie. Więc ten threadripper jest to kiepskim wyborem - już lepszym byłby 2700x.

        Skomentuj

        1. BariGT
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2019-02-08 15:09

          - "całość mogłaby zyskać"- kluczowe słowo MOGŁABY
          - wątki TR są na poziomie Haswella a wiec całkiem mocne, do tego jest ich masa
          - FHD to POŁOWA QHD, a więc spadek klatek o połowę brzmi logicznie
          -"Nie sądzę, że przy zmianie rozdzielczości do QHD wydajność spada prawie dwukrotnie" - kluczowe to NIE SĄDZĘ

          A tu sobie poczytaj o tym jak przy słabej karcie, wydajnosc procesora traci znaczenie, FC5, też od Ubi:

          https://pclab.pl/art79716-11.html

          Skomentuj

          1. JanuszJestem
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2019-02-08 15:28

            - FHD to nie jest połowa QHD

            Napisałem co sądzę a co nie sądzę i co mogłoby być, bo dokładnie takiego testu nie widziałem w sieci. Za to widziałem inne, które taki osąd i takie "mogłobybycie" usprawiedliwiają.

            FC5 i Division jest na dwóch różnych silnikach.

            Skomentuj

    2. kombajn
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2019-02-08 14:51

      Serio? Ja nie zauważyłem żadnych zmian na lepsze, no i kilkanaście razy mnie rozłączało z serwerem

      Skomentuj

      1. JanuszJestem
        Oceń komentarz:

        -4    

        Opublikowano: 2019-02-08 15:22

        To może zacznijmy od tego ile grałeś w Division 1. A potem powiedz mi jeszcze jakich zmian się spodziewałeś?

        Zmian na lepsze jest dużo, ale trzeba wiedzieć coś więcej o grze, niż to że się biega i strzela.

        Ze zmian które definitywnie są na lepsze to choćby zadbanie o sensowne misje poboczne i dodanie nowych ciekawych zadań do wykonania. Coś się w tym świecie teraz dzieje.

        Bardzo mocno się zmienił rozwój postaci, umiejętności i wyposażenia. Co będzie miało ogromny wpływ na end-game (na razie ciężko powiedzieć czy pozytywny, bo zmiany są ogromne). Ale na pierwszy rzut oka ma to ręce i nogi.

        Przemodelowanie trybów PvP (i dark-zone) - mam tu na myśli normalizację postaci, dzięki czemu PvP może będzie dawać większą przyjemność i będzie trochę bardziej sprawiedliwe.

        Większy nacisk na zespołowość, zmiany w mechanikach rozgrywki - tu mam na myśli to jakie teraz są skille oraz jak wygląda leczenie się i innych itd. To wymusi bardziej taktyczne zagrania, flankowanie, używanie skilli, a nie stanie naprzeciwko siebie w odległości pół metra i wywalania magazynka za magazynkiem w głowę i czekaniu komu się skończą się apteczki albo skille będą na przeładowaniu.

        Jeszcze wiele zapewne problemów wyjdzie w praniu, bo możliwości rozwoju postaci i składania sprzętu jest tak dużo, że dopiero z czasem wyjdą różne niezbalansowane opcje.

        Tak, rozłączało wczoraj sporo, były też problemy ze stabilnością gry. Wszak jest to beta. I może to nawet nie być najnowszy build. Zbierając dane z rozgrywki napewno wykryją wiele błędów, których sami nie znaleźli albo nie znali skali, albo mieli problem z odtworzeniem. Zobaczymy jak będzie w kolejne dni i przy open becie.

        Ja wiem, że wiele osób chce brać udział w becie niejako wyrażając chęc do przetestowania produktu, a narzekają, że produkt nie jest skończony i coś nie działa. No po to się robi beta testy, żeby zebrać statystyki i wychwycić błędy.

        A kolejna sprawa to to, że również jestem świadom tego, że wiele osób widzi Division 2 jako kopię Division 1 tylko na innej mapie, bo ponad to, że się biega i strzela nie znają mechanik gry. Nigdy ich nie poznali, byli zwykłymi randomami, bez świadomości tego co robią i dlaczego i czy to ma sens czy nie. Jak ktoś zagłębi się w to co gra daje i jak daje to różnic jest więcej niż podobieństw.

        Skomentuj Historia edycji

        1. kombajn
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2019-02-08 16:11

          W Division 1 grałem 25 godzin/50% kampanii i nie wiem czy będzie więcej bo i szerze mówiąc gra jest nudna jak flaki z olejem. W Division 2 nie byłem zdolny zobaczyć żadnej misji pobocznej bo rozłączało mnie z upiorną częstotliwością w czasie pierwszej walki pod Białym Domem i za każdym razem musiałem ganiać do tej pierwszej walki i ją powtarzać i gdy już już prawie.. to grę wywalało. Za którymś razem razem mi się znudziło i gra wyleciała z dysku. Czego bym oczekiwał ? Ciekawej fabuły, misji pobocznych których rodzajów jest więcej niż 4 . Fajnie było by zobaczyć więcej rodzai uzbrojenia o bardziej zróżnicowanym sposobie rozgrywki. Bo w D1 można je z grubsza podzielić na te z których strzela się przez celownik optyczny w głowę, te z których zasypuję się przeciwnika pociskami i strzelby do walki z bliskiej odległości. Ulepszeń broni też jest tyle co kot napłakał w pierwszej części. Od razu ci powiem zanim się zapowietrzysz że gram wyłącznie singleplayer, nie interesuje mnie rozgrywka zespołowa i mam gdzieś czy "gra rozwija skrzydła w multi", a coś takiego jak end game jest moim zdaniem kompletnie poronionym pomysłem. Dla mnie kończy się linia fabularna kończy się sens gry. Koniec kropka. Aha jedno mogę zauważyć że gra na maksymalnych detalach i w DX12 chodzi płynniej niż pierwsza część.

          Skomentuj Historia edycji

          1. JanuszJestem
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2019-02-08 17:05

            No i wszystko jasne... to nie jest gra dla ciebie. To jest coop shooter z myślą o zarówno PvP jak i PvE a główna oś fabularna to dopiero początek całości. Zapowietrzać się nie będę, bo cała dyskusja właśnie się w tym momencie kończy. Nawet nie trać czasu na tę grę, bo to nie jest to czego oczekujesz. Zachowujesz się trochę jak jakiś nadąsany klient, który wszedł do wegańskiej restauracji i marudzi, że mięsa nie podają.

            Skomentuj

          2. kombajn
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2019-02-09 07:23

            Aha rozumiem że w trybie co-op magicznie fabuła gry przestaje być denna, misje przestają być na jedno kopyto, lokacje przestają być do siebie bliźniaczo podobne (większość tego wielkiego miasta to kopiuj i wklej) a system uzbrojenia i jego modyfikacji nagle staje się interesujący i rozbudowany. No ciekawe.

            Skomentuj

  6. mrdiablin
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2019-02-08 12:23

    Dlaczego DX12 jest tak mało wydajne?

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2019-02-08 19:45

      nie jest mało wydajne.
      Ta gra po prostu ma API DX12 ale nie ma silnika pod DX12

      Ten silnik to dalej poczciwy snowdrop z przed 3 lat. Żeby korzystać z DX12 to silnik musi być od podstaw napisany pod DX12 a tutaj ma tylko interfejs API który przełącza się w DX12 i nie korzysta z niego praktycznie.

      Skomentuj

  7. Ghola
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-02-08 12:23

    Wydajność bety i bugi nie napawają optymizmem, damn it, miesiąc do premiery, oby nie było jak z Buggoutem 76.

    Macie filmik od Marco:
    https://www.youtube.com/watch?v=GajxTFNOMq0

    Skomentuj

  8. tazik21
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-02-08 13:27

    już się pobiera https://zapodaj.net/76c16c0c4b3d5.png.html

    ciekawe jak będzie działać na r5 1600 + rx 580 4GB

    Skomentuj

    1. raffal81
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2019-02-08 15:25

      Musiałeś się fatygować z umieszczeniem zdjęcia ??? by napisać że się pobiera ? czy chciałem się internetem pochwalić ?

      Skomentuj

    2. kombajn
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2019-02-08 16:19

      Pewnie podobnie jak u mnie na Ryzenie 2400G + RX580 8GB czyli 35-50 fps @ 1080p Ultra(plus szczegóły obiektów na 100%)/DX12

      Skomentuj

      1. tazik21
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2019-02-08 18:09

        FHD + high+ DX12 mam 65 klatek(limit fps) z niewielkimi spadkami

        Skomentuj

  9. tazik21
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-02-08 13:27

    dubel

    Skomentuj Historia edycji

  10. LukisK
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-02-08 17:48

    Niby klatek nie najgorzej ~44 ale wam też się wydaje jakoś mało i gra rwie ? szczególnie przy ruchu kamery ? chyba że ktoś ma bardzo czułą myszkę i to tak dziwnie przeskakiwało...

    Skomentuj

  11. chotnik2
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2019-02-08 17:55

    Co jest? Najpierw muszę się przebić za zasypaną reklamami stronę główną, żeby potem nawet nie mieć wyników tylko film na YT? Jakieś jaja sobie robicie.

    Skomentuj

    1. patol1984
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-02-09 00:00

      Też mi się to nie podoba, za dużo "filmikowych" artykułów ostatnio... Ale widać tak wygodnie i szybko :/

      Skomentuj

  12. kombajn
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2019-02-09 11:22

    Ktoś chce klucz do tej bety? Bo jeden dostałem z UPlay a drugi od AMD.
    Kto pierwsze ten lepszy tylko niech w komentarzu napisze ze użył żeby się ludzie nie denerwowali że nie działa:
    BYHM-PD9Q-NCF6-QMWM
    kod do użycia tu:
    https://redeem.ubisoft.com/beta-access/pl-PL

    Skomentuj Historia edycji

    1. Clever92
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-02-09 13:13

      Dzięki za kod :)

      Skomentuj

  13. kombajn
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-02-09 11:22

    dubel

    Skomentuj Historia edycji

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!