Wydarzenia

Agenda konferencji TMT.Customer Experience '13

przeczytasz w 2 min.

Już jutro na Giełdzie Papierów Wartościowych odbędzie się konferencja TMT.Customer Experience ’13, nad którą nasz serwis objął patronat medialny.

TMT.Customer Experience 2013

Już jutro na Giełdzie Papierów Wartościowych odbędzie się konferencja TMT.Customer Experience ’13, nad którą nasz serwis objął patronat medialny. Wielu zgromadzonych na niej ekspertów poruszy temat konkurowania ze sobą przedsiębiorstw. Jednym z nich będzie Joanna Hirsz-Kropińska, z którą obszerny wywiad publikowaliśmy kilka dni temu.

Konferencja rozpocznie się rejestracją o godzinie 9, a już o 10 dla uczestników został przygotowany mini-panel z Michałem Faberem oraz Joanną Hirsz-Kropińską. Przez kilka kolejnych godzin, poszczególni goście przedstawią przygotowane prezentacje na temat Customer Experience. Całość zakończy się natomiast dyskusją panelową oraz oficjalnym podsumowaniem o godzinie 14.40.

Pełną agendę możecie zobaczyć poniżej:

09.00 - 10.00Rejestracja uczestników i poranna kawa / powitalna herbata 
10.00 - 10.30

Powitanie i przedstawienie agendy dnia.

Próba definicji Customer Experience

"Czy oburzonych da się obłaskawić?"

"Jakie narzędzia mogą wspomóc zarządzanie CX"?

Mini-panel: Michał Faber (moderator)
Joanna Hirsz-Kropińska (ekspert CX)

10.30 - 11.00

Uroczyste powitanie

"Oferta GPW dla emitentów.
Jak finansować doskonalenie
Customer Experience?" (Beata Kacprzyk, GPW)

11.00 - 11.30

Prezentacja:
"Czy CRM rzeczywiście może napędzać
cross-channel customer experience?" (Richard Thomas, Outbox)

11.30 - 11.45Przerwa
11.45 - 12.15

Prezentacja:
"Korporacje wchodzą w świat social media:
dlaczego Oracle zainwestowało w narzędzia
do zarządzania Customer Experience?" (Daniel Burian, Oracle)

12.15 - 12.30Prezentacja:
"Jak przekonać własną organizację i zatrudnionych w niej
o wartości narzędzi komunikacji społecznościowej?
Mierzalność, skalowalność, wartość." (Zbigniew Nowicki, Bluerank)
12.30 - 13.00

Prezentacja:
"Satysfakcja klientów a wycena przedsiębiorstwa
i wartość dla akcjonariuszy" (Damian Atroszczak, Grant Thornton) 

13.00 - 13.30Przerwa
13.30 - 13.40

Wstęp do dyskusji panelowej:
"Jak animować, a jak nie animować internetowych społeczności?
Czy internetowej nienawiści można uniknąć?" (Yuri Drabent, Lubię To)

13.40 - 14.40

Dyskusja panelowa:
"Dyskusja case studies zarządzania emocjami
i customer experience w sytuacjach kryzysowych.
Czy warto inwestować w customer experience? Jakich efektów oczekiwać?"
 

  • „Środki komunikacji (i władza) w ręce ludu.
    Konsekwencje dla biznesu.
  • Skąd się wzięli Oburzeni? Czy internet służy głównie
    do "hejtowania"?
  • Polska specyfika oburzenia - historia, kultura,
    kolejne generacje klientów
  • Skuteczne taktyki Customer eXperience Management (CXM)
  • Jakich narzędzi używać, aby zarządzać emocjami,
    satysfakcją, relacjami?
  • Jakich efektów lub zwrotu można spodziewać się z CXM?”

Goście panelu:

  • Michał Brański, Grupa o2
  • Anna Górnicka, podróżniccy.com
  • Marcin Gruszka, Play
  • Ilona Grzywińska, Webkomunikacja
  • Joanna Hirsz-Kropińska, Ekspert Customer Experience
  • Zbigniew Nowicki, Bluerank
  • Marcin Nowak, Orange

Prowadzenie panelu: Michał Fiber

14.40

Podsumowanie i zakończenie konferencji

Przypomnijmy – konferencja TMT.Customer Experience odbędzie się 13 czerwca bieżącego roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (ul. Książęca 4), w sali NewConnect.

Źródło: TMTevents

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!