Smartfony

Walentynkowa kampania OnePlus jest co najmniej kontrowersyjna

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2017-02-14

Producent przygotował konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, ale promuje go w sposób, który nie wszystkim się podoba.

Obchodzicie Walentynki? Nawet jeśli nie, trudno o nich dziś nie usłyszeć. OnePlus zdecydował się wykorzystać ten dzień do promocji swoich produktów, ale sposób przekazu jest tu co najmniej kontrowersyjny.

Zaczyna się bardzo obiecująco. Producent wystartował bowiem z konkursem, którego zwycięzca będzie mógł ucieszyć się ze smartfona OnePlus 3T (64 GB). Co więcej, w dwóch egzemplarzach, aby móc obdarować ukochaną osobę.

Aby dać sobie szansę, trzeba udać się na oficjalną stronę producenta. Zamieszczony jest tam stosowny formularz zgłoszeniowy, a ideą konkursu jest zachęcenie do wyrażania uczuć. Jednocześnie znaleźć można tam promujący całą akcję materiał wideo, który odbierany jest już bardzo różnie. Producent zaznacza, że chciał tutaj „szokować i droczyć się” z fanami. Bez wątpienia się udało, chociaż dla niektórych przekroczona została granica dobrego smaku.


Źródło: OnePlus

marketplace

Komentarze

35
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Po prostu obleśna reklama, jak pomyśleć gdzie używa się telefonu..
    Zaloguj się
  • avatar
    Wygrany otrzyma dwa oślinione egzemplarze, które brały udział w/w reklamie :-)
  • avatar
    Wszyscy lizali ten sam xd
    Zaloguj się
  • avatar
    Portale z nowinkami technologicznymi łyknęły haczyk i pręży się reklama :) #profit
  • avatar
    ?
  • avatar
    Obrzydliwe i kropka! Trochę mnie to zniechęciło do produktów tego producenta.
    Zaloguj się
  • avatar
    robicie z igły widły i tyle normalna trochę głupia reklama i tyle
  • avatar
    Czy to jakiś rodzaj porno dla ludzi, których podnieca super elektronika?
  • avatar
    Czy to jakiś rodzaj porno dla ludzi, których podnieca super elektronika?
  • avatar
    Akurat jadlem... Obrzydliwa reklama
  • avatar
    mmm... no to chyba już nie kupię One Plus 3T. Reklama się zapewne udała, bo ciężko będzie usunąć z mojej głowy te obrazy, które już na zawsze będą się identyfikować z One Plus. Marka zostanie w mojej pamięci, ale będzie się jednoznacznie kojarzyć z czymś obrzydliwym. Kiedyś jako człowiek odpowiedzialny za promocję pewnej instytucji - sądziłem, że nie ważne co o nas mówią, ważne żeby mówili. Moja szefowa zrugała mnie za takie myślenie, a teraz przekonałem się dlaczego.
  • avatar
    Po tylu krytycznych komentarzach czuję się jak jakiś po*eb bez emocji, ale ta reklama nie wywarła na mnie żadnego wypływu. Nic mnie nie obrzydziło, ani nie obraziło, reklama bardzo przeciętna i jak ktoś pisał powyżej głupia. Dziwi mnie to, że kogoś może coś takiego ruszać.
  • avatar
    ?
  • avatar
    ?
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    na 40 sekundzie powinni przestać.
  • avatar
    Gratulacje. Daliście się naciągnąć na obejrzenie reklamy.
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    ?
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    Mają nas w garści już od dawna.
  • avatar
    ?
    Zaloguj się
    -4