Na topie

Wiedźmin 3: realistyczna animacja futra wilka - zobacz prezentację technologii Fur Tech

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Kategoria: Gry komputerowe Tematyka: PhysX Producenci: CD Projekt RED Nvidia

Do sieci trafił materiał wideo prezentujący realistyczną animację futra wilka w grze Wiedźmin 3.

wiedźmin 3 dziki gon demo technologiczne nvidia fur tech animacja futro wilka

AA

Firma NVIDIA nie rezygnuje z rozwoju swojej technologii PhysX i wciąż dodaje do niej nowe efekty. Jeden z nich ma zostać wykorzystany w nadchodzącej grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Chodzi o technikę fizyki i animacji futra wilka, które dzięki temu będzie wyglądało bardzo realistycznie. Wszystko dobrze, lecz jest jedno małe, ale – otóż wspomniany efekt będzie bardzo wymagający dla układów graficznych.

Ekipa CD Projekt RED już jakiś czas temu zapowiedziała, że ich nadchodząca gra będzie wykorzystywała zaawansowane technologie fizyki generowane przez silnik NVIDIA PhysX, stąd nie dziwi więc fakt, że twórcy kart graficznych GeForce promują swoje rozwiązania właśnie na grze Wiedźmin 3.

Mowa o technologii nazywanej obecnie jako Fur Tech, polegającej na generowaniu realistycznie wyglądającej animacji sierści i różnego rodzaju futra zwierząt z uwzględnieniem efektów fizyki. Wspomnianą technologię NVIDIA zaprezentowała już podczas minionych targów E3 2013, wówczas poznaliśmy pierwsze szczegóły oraz krótki materiał wideo z pokazu dema wspomnianej technologii.

wiedźmin 3 dziki gon nvidia physx

Niedawno, na zakończonych już targach PAX 2013 technologia była prezentowana po raz kolejny i tym razem dowiedzieliśmy się kolejnych informacji. Jak się okazuje, wspomniana technologia oferuje możliwość przygotowania bardzo realistycznych animacji futra, tutaj akurat za przykład posłużył wilk. Niestety nie wszystko jest takie kolorowe otóż, aby otrzymać takie efekty, trzeba było do pracy zaprzęgnąć naprawdę mocarny sprzęt.

Demo technologiczne było prezentowane na wydajnym komputerze, który został wyposażony m.in. w szybką kartę graficzną NVIDIA GeForce GTX Titan. Prezentowany materiał był wyświetlany w rozdzielczości 1024 x 768 pikseli i co ważne bez aktywacji technologi Fur Tech, mając na ekranie jednego wilka, liczba klatek na sekundę wynosiła 410 fps. Niestety po włączeniu technologi Fur Tech liczba fps spadła do zaledwie 140, a po dodaniu drugiego wilka spadła do zaledwie 65 klatek na sekundę.

wiedźmin 3 animacja wilka bez technologii fur tech

Strach pomyśleć, jakby wyglądała liczba klatek po dodaniu większej ilości wilków oraz zwiększeniu rozdzielczości ekranu. Ostatni pokaz z pewnością udowodnił, że gra Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie produkcją okraszoną zaawansowanymi technologiami graficznymi, jednak pod dużym znakiem zapytania stoi wydajność samej gry w przypadku ich aktywacji.

wiedźmin 3 animacja z futra wilka z technologią fur tech

Wszakże nie każdy gracz będzie mógł sobie pozwolić na zakup bardzo wydajnej karty graficznej, a patrząc na prezentowane demo i ona radziła sobie dobrze jedynie z jednym wilkiem. W przypadku uruchomienia całej gry i wszystkich efektów z tym związanym nawet duet kart GTX Titan może złapać poważną czkawkę wydajnościową.

wiedźmin 3 animacja dwóch wilków w fur tech

Oczywiście pamiętajmy, że był to jedynie pokaz demonstracyjny technologii Fur Tech, a wersja, która pojawi się w grze, być może dostanie odpowiednie optymalizacje, to jednak mam nieodparte wrażenie, że aby uruchomić Wiedźmina 3 na maksymalnych detalach graficznych, trzeba będzie dysponować bardzo wydajnym komputerem.

Podobnie było z w przypadku gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, gdzie po włączeniu technologii zwanej uberpróbkowaniem nawet bardzo wydajne karty graficzne potrafiły złapać zadyszkę. Czy tak samo będzie i tym razem? Przekonamy się w przyszłości, a tymczasem zachęcamy do zapoznania się z poniższym materiałem wideo z prezentacji wspomnianej technologii.


Źródło: Dsogaming, camwilmot, physxinfo

Odsłon: 20058 Skomentuj newsa
Komentarze

54

Udostępnij
    1. xue9999
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-09-10 17:51

      IMO to raczej FurFX albo coś w tym stylu.

      Skomentuj

    2. StartX_pl
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2013-09-10 20:06

      MIIIIIsio :D

      Skomentuj

  1. Kenjiro
    Oceń komentarz:

    26    

    Opublikowano: 2013-09-10 18:11

    A czemu owa technologia wymaga ograniczonego do jednego producenta PhysX, a nie może działać na kartach wszystkich producentów - patrz np. TressFX?

    Skomentuj

      1. Mulciber
        Oceń komentarz:

        36    

        Opublikowano: 2013-09-10 18:24

        To futro też jest gównem wydajnościowym zabierającym 60% klatek na Tytanie. Co ma piernik do wiatraka? Kenjiro chodziło o politykę PhysX

        Skomentuj

          1. Promilus
            Oceń komentarz:

            7    

            Opublikowano: 2013-09-10 20:37

            Optymalizacja będzie misiu pysiu polegać na obcięciu ilości sierści, bo tech dema z definicji są już zoptymalizowane.

            Skomentuj

          2. Rad3c
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2013-09-11 01:09

            A ja popieram ze to cale TressFX to gowno. Nie dosc ze zjada mase zasobow to jeszcze same wlosy nie wygladaly zbyt realistycznie. Za kazdym ruchem Lary np podskakiwaly jak jakas guma.

            Skomentuj

      1. Kenjiro
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2013-09-11 09:05

        Nie zgodzę się. TressFX działa równie dobrze na wszystkich kartach - po wydaniu odpowiednich sterowników przez obu producentów (tak, Radki też miały z tym problemy na niektórych kartach).
        Chciałbym, aby tak samo działał PhysX. Dziwię się nVidii, że zabija w ten sposób całkiem dobrą technologię - liczy się chwilowy zysk, zamiast długofalowej radości i wdzięczności graczy.

        Skomentuj

    1. Eternal1
      Oceń komentarz:

      34    

      Opublikowano: 2013-09-10 18:22

      Bo TressFX jest "OPEN" dla wszystkich a PhysX jest "CLOSE" dla wybranych.

      A dokładniej dla tych "wybranych z wybranych" którzy mają kasę na 4 Tytany i mają tyle szczęścia że w grze Wiedźmin 3 nie spotykają więcej niż 4 wilki na raz - po jednym Tytanie na postać.
      No i mają te 4 tytany by grać w 1024x768...

      Znów to samo - gdy pojawia się PhysX obciążenie morduje wszystkie najwydajniejsze karty.

      Konkurencja potrafi zrobić coś, co nie dość że działa na kartach obu stajni to jeszcze mimo że mocno obciąża sprzęt to mimo wszytko posiadacze mocniejszych Radeonów czy GeForców nie muszą zbijać rozdzielczości ani detali. Coś dla ludzi.

      Skomentuj

        1. Eternal1
          Oceń komentarz:

          22    

          Opublikowano: 2013-09-10 18:46

          (Twoje pytanie w języku angielskim pominę bo ma już swoje lata)

          TressFX jest technologią bardziej "dla ludzi". Mimo wyraźnego obciążenia jest to coś co można zastosować w przypadku posiadania 1 bardzo mocnej karty i bez zmniejszania rozdzielczości.

          Fur tech? Sztuka dla sztuki i nic po za tym - nic co można zastosować/użyć.
          Żeby jedna taka postać (wilk) wymagała Tytana by zachować 60FPS w 1024x768? Kto tego użyje?
          Mając najmocniejszą konfigurację dostępną na rynku za dziesiątki tysięcy złotych - nie masz szans zagrać nawet w 1024x768 bo...
          ... z tego ci widziałem w grze występuje więcej wilków niż 4 na raz.

          Masz rację że to jeszcze mogą poprawić, ale nie liczę na to za bardzo (obym się mylił) z prostego powodu - w ciągu ostatnich kilku lat kilkukrotnie widziałem dema technologiczne PhysX by nVidia i większość z nich miała jedną wspólną cechę - wydajność oderwana od rzeczywistości.

          Skomentuj

          1. Eternal1
            Oceń komentarz:

            10    

            Opublikowano: 2013-09-10 19:22

            Racja. Tech-demo w 1024x768 na kosmicznie drogim sprzęcie. Hm...
            Niech to konkretnie dopracują to można będzie myśleć o jakimś zastosowaniu bo na takim stadium nie widzę żadnego.

            Skomentuj

        2. pablo11
          Oceń komentarz:

          11    

          Opublikowano: 2013-09-10 18:59

          Włosy Lary brały 30%... tutaj bierze dużo więcej... A włosy Lary były widoczne przez dłuższą częśc gry niż głupi wilk... który bedzie postacią epizodyczną i po wlaczeniu tej opcji na słabszej karcie zabije ją....

          Skomentuj

          1. Lightning
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2013-09-11 12:27

            Nie wiem za co go tak zminusowaliście.
            Jak możecie porównywać (wczesne!) demo do rzeczywistej rozgrywki w Tomb Raiderze?

            Na 100% wilki w Wiedźminie 3 nie będą aż tak obciążać układów graficznych jak ten benchmark.

            Skomentuj

          2. sidwa69
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2013-09-12 20:56

            To nie jest benchmark! To jest render, taki jak w grze, a rozdzielczość 1920x1080 zabiła by titana z 2 wilkami.

            A i jak dobrze pamiętam to PhysX to osobny procesor na karcie Nvidia i do tego mało wydajny. Gdyby udostępnili ten silnik to myślę, że NV mogło by się bać akceleracji ze strony przeciwnej, bo wydajność PX jest cienka ze względu na jej małą popularność.

            A i z PX tworzona jest gra raz moze dwa na rok...

            Skomentuj

          3. gormar
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2013-09-14 14:33

            PhysiX to lata temu był liczony na oddzielnym procesorze. Niedługo po przejęciu firmy, która opracowała tę technologię PhysiX NVidia "przepisała" na CUDA.

            Skomentuj

      1. kelhorn
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-09-11 13:39

        Eternal1 - ty naprawdę myślisz, że CDP RED zostawi wydajność tego efektu na obecnym poziomie? Serio? A skąd wiesz jak TressFX wyglądało na wczesnych etapach? Ludzie, trochę wiary w naszych :)

        Skomentuj

        1. Eternal1
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2013-09-11 15:58

          Ależ ja wierzę w naszych, nawet na planie Duchowym widać jak ogromny potencjał "przewrotowy" ma nasz naród :)

          ...ale nie wierzę w skuteczność nVidii.
          W czasach gdy na rynku obserwowaliśmy bitwę GTX200 i Radeonów HD4000 - AMD prowadziło rozmowy o zakup licencji PhysX. nVidia się zgodziła i do ceny startowej dowaliła 3 zera. (To oczywiście tylko moje spekulacje) ;) ale efekt był taki że cena była tak zaporowa że rozmowy zakończyły się fiaskiem.
          Okazało się że procesory strumieniowe ówczesnych HD4000 szybciej liczyły kod PhysX niż w karty GF i tu upatruje też powodów takiej decyzji.

          Popatrz co się dzieje. Nowe konsole już za rogiem, wszędzie Radeony, gdyby nVidia wtedy odsprzedała licencję, dziś PhysX byłby szeroko stosowany, szybciej rozwijany, bardziej dopracowany, szybszy!
          A tak? to wydajnościowy żart.
          Osobiście nie po to klient wydaje tysiące złotych na super drogie procesory grafiki żeby potem iść jeszcze dalekie ustępstwa.

          1024x768? Tech-demo z definicji ma pokazać blaski technologii. Ciężko im idzie z tymi blaskami, podobnie jak symulacja wody by PhysX jakiś czas temu, średni efekt na małej powierzchni w 1024x768 na najdroższej wtedy GTX580. Widać nie wiele się zmienia.

          Jak to będzie wyglądać w finalnej wersji Wieśka 3? zobaczymy ale jak sobie przypomnę "Uber Sampling" z Wieśka 2 to tutaj w 3-ce PhysX też może być "NASA only user".

          Skomentuj

          1. randallandhopkirk
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2013-09-11 16:32

            Szczerze wątpię aby algorytm PhysX mógł być sporo szybszy, co najwyżej w niewielkim stopniu zoptymalizować, a w zasadzie jedyne co można zrobić to uprościć samą symulację. To są bardzo skomplikowane obliczenia, do podobnych symulacji w końcu wykorzystuje się potężne superkomputery, jedyne co można w praktyce zrobić to podnosić wydajność samego sprzętu wykonującego obliczenia.

            Skomentuj

      2. ChonJi
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-09-13 03:55

        K..rwa, Gościu, gdzie Ci można piwo postawić? Podsumowałeś to lepiej niż najlepiej:))

        Skomentuj

  2. vukmir_vukmir
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2013-09-10 18:34

    Trochę nieświeży ten news..

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-09-11 12:59

      Taki w sumie Olds ;)

      Skomentuj

  3. MasterBarti
    Oceń komentarz:

    10    

    Opublikowano: 2013-09-10 18:40

    "...Demo technologiczne było prezentowane na wydajnym komputerze, który został wyposażony m.in. w ... NVIDIA GeForce GTX Titan. Prezentowany materiał był wyświetlany w rozdzielczości 1024 x 768 pikseli i co ważne bez aktywacji technologi Fur Tech, mając na ekranie jednego wilka, liczba klatek na sekundę wynosiła 410 fps. Niestety po włączeniu technologi Fur Tech liczba fps spadła do zaledwie 140, a po dodaniu drugiego wilka spadła do zaledwie 65..."

    Hahaha i po co komu takie coś. Czyli tak naprawdę nie ma się co chwalić tym zastosowaniem physx w tej grze bo jak się go włączy to i tak nikt nie pogra. Jak doliczyć zwiększenie rozdzielczości do 1080p i włączenie wszystkich innych bajerów graficznych to gra stanie się niegrywalna na takim sprzęcie.

    Miejmy nadzieję że demo było na prawdę bardzo przesycone tym bajerem w celu zaprezentowania możliwości silnika a w samej grze będzie to bardziej okrojone (zoptymalizowane) by można było pograć na kartach średniej klasy (np taki 660ti).

    Skomentuj

    1. mjwhite
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-09-10 20:33

      jakoś nie kojarzę żeby w tej grze wilk był główną postacią tak jak w tym demie także... bez obaw!

      Skomentuj

      1. Pepec9124
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-09-11 13:01

        W filmiku jest wspomniane że nie tylko futro wilka będzie tym wspomagane.

        Skomentuj

    1. Kenjiro
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2013-09-11 09:11

      Techdemo to nie PoF. Nikt nie tworzy dem technologicznych bez uprzedniej optymalizacji. Zakładam więc, że lepiej może być tylko w przypadku, gdy zostaną poczynione pewne uproszczenia, np. mniej włosów, grupowanie tychże, z czego wyniknie mniej obliczeń, z tym że wtedy może okazać się, iż efekt już nie jest taki jak na przedstawionym filmie, a dużo uboższy.
      Jak będzie, to się okaże, w tej chwili technologia 'mało potrzebnego bajeru', która pochłania ponad 70% mocy GPU jest wg mnie bez sensu.

      Skomentuj

  4. hideo
    Oceń komentarz:

    8    

    Opublikowano: 2013-09-10 19:19

    dla mnie to nie wygląda aż tak bardzo prawdziwie, bo te futro zbyt bardzo faluje, pies jak biegnie to wcale aż tak bardzo futro nie faluje, trochę to przesadzony efekt im wyszedł, dobry ale przesadzony

    Skomentuj

    1. raffal81
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-09-10 19:44

      Hideo, zobacz sobie jakis film w SLOW MOTION, jak zachowuje sie futerko wilka czy psa ;] powiem Ci ze nie najgorzej im to wyszlo ;)

      Skomentuj

      1. hideo
        Oceń komentarz:

        6    

        Opublikowano: 2013-09-10 21:07

        popatrz jak się te futro odbija, to nie jest realne a falowanie futra trochę przesadzone jakby włos był bardzo miękki, jak widzę biegające psy to jakoś ani się tak nie błyszczą ani nie falują, jak pisałem efekt dobry ale przesadzony, lekko ten efekty bym ograniczył szczególnie odbicia

        Skomentuj

        1. raffal81
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2013-09-10 21:28

          Nie jest idealny, bo ciezko jest odwzorowac nature ;))) ale naprawde poogladaj filmy w SLOW MOTION ;) zdziwisz sie jak zachowuje sie wlos na naszych ukochanych pupilach ;))) wiec stwierdzam ze jak na poczatek efekt jest naprawde dobry ;)

          Skomentuj

          1. raffal81
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2013-09-10 21:44

            Napisałem jakbym miał wilka hahaha

            Skomentuj

          2. mjwhite
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2013-09-11 14:50

            dokładnie wilk to nie pies, a zimowe futro jest bardzo puszyste, poza tym efekt na pewno był podglądany z natury, tak jak mówiłeś niech sobie obejrzą w slow motion.

            Skomentuj

      2. gormar
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-09-14 14:38

        Bardzo wiele zależy czy dane futro jest przesycone
        łojem czy też nie oraz jak grube jest włosie.

        Na moim psie po wykąpaniu szamponem futro jest puszyste i faluje, ale po kilku dniach ten efekt zanika i staje się ono niemal "przyklejone". Raczej wątpię, aby wilki w dziczy brały prysznic z użyciem detergentów codziennie ;).

        Skomentuj

    2. loctor
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2013-09-10 19:57

      @hideo
      Widziałeś ty kiedykolwiek wilka? Szczególnie zimą? Najwyraźniej nie. Polecam się doedukować z Animal Planet i dopiero wtedy komentować realizm efektu.

      Skomentuj

  5. raffal81
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-09-10 19:30

    TO bylo tech demo, za pewne chcieli pokazac jak moze wygladac wilczek z tą włączona technologia.

    I bardzo dobrze, jestem za by pojawialo sie co raz wiecej takich drobiazgow, ktore moga znacznie poprawic wizualna czesc gry.

    Duze obciazenie dla procesora grafiki? owszem, ale przeciez wystarczy by zamiast 100.000 wlosow na wilku, dali 50.000 lub dobrali tak by w miare mozna bylo grac na sredniej klasy kartach grafiki, wszystko jest do dopracowania. A piekny kołnierz na karku wilczka pokazujacy swoje kły, to piekna sprawa.

    Zamiast narzekać to lepiej się cieszyć, bo w połączeniu z tresFX, plus ta technologia co pokazuja tutaj w demie, no i jakis nowy sposob na odwzorowanie w sposob jak najbardziej realny CIECZY, da nowa jakość gier.

    Wiem że to moje życzenia, ale kto wie może w końcu coś sie ruszy w tym kierunku, już najwyzsza pora ;]

    Skomentuj

    1. gormar
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-09-14 14:42

      50 tys. włosów to mogło by być za mało na wilka i wtedy mógłby wyglądać na łysawego ;). Ale ogólnie mogli by łączyć sąsiadujące ze sobą włosie po 2-4 w grupy i liczyć efekty dla nich wspólnie a później renderować za pomocą tesselacji i techniki instant mesh (kopiowanie obiektów z ich minimalną modyfikacją).

      Skomentuj

  6. Mariano_
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2013-09-10 19:35

    Teraz już wiecie, dlaczego gry na kolejnej generacji konsol mają działać w 30 fps wg. ostatnich doniesień. :D

    Skomentuj

  7. gboor
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2013-09-10 19:41

    Nareszcie będzie można w grach wymachiwać różnymi owłosionymi częściami ciała i owłosienie będzie ładnie falować a nie tak brzydko jak teraz. :F

    Skomentuj

  8. kbrbabzbtb
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2013-09-10 19:50

    Wilki golasy słabe, po dodaniu futra... bardzo OK, po dodaniu animacji futra za pomocą PhysX.... mieszane uczucia. Zwłaszcza, że wymaga to aż takiej mocy. Już widzę tych szaleńców jak po odbiorze paczki z titanem lub dwoma kontemplują futro na biegnącym wilku... wow.

    Co można by poprawić w W3 względem W2? Bardziej realistyczna i brutalna walka. Ręce, nogi odcięte, tarcza w drzazgi, zbroja uszkodzona po mocnych ciostach itp... bo póki co Geralt tnie przeciwników trochę jakby ciął powietrze.

    Skomentuj

  9. dovakiin
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-09-10 20:21

    Szkoda tylko, że animacja ruchów jest jakaś dziwna.

    Skomentuj

  10. Kolo97
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-09-10 20:30

    Ludzie spokojnie. Kłócicie się jakby od tego zależało wasze życie. To jest dopiero początek jakiejś "nowej" technologii, która zarzyna dzisiejsze topowe karty. Za kilka lat wydajność będzie tak wielka, że takich wilków na ekranie będziemy mieli pełno w wysokiej rozdzielczości. Początki bywają trudne, ale ważne, że coś kiełkuje w dobrą stronę.

    Skomentuj

  11. Spichris
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2013-09-10 20:30

    Czy to naprawdę takie ważne jak bardzo ta technologia obciąża sprzęt ? Za kilka/kilkanaście lat nie będzie to miało jakiegoś większego znaczenia ale w zamian wzrośnie realność a chyba o to chodzi ?

    Skomentuj

    1. Lord_Drewno
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2013-09-11 14:06

      Chodzi o to aby gry były grywalne, interesujące, miodne. Przykład? Fallout 2, System Shock 2 i wiele, wiele innych gier zrobionych, by cieszyć umysł, nie oczy. No, ale społeczeństwo jest spragnione realizmu... Niech idzie pobiegać do lasu, znajdzie se wilka i go gołymi rękami zatłucze. Będzie miało realizm, leczenie ran w czasie realnym, grafika renderowana w czasie realnym, doznania fizyczne zupełnie jak w rzeczywistości! Szok! :O Można również wybrać się do urzędu załatwić jakieś sprawy albo uzupełnić pit-y. Też realne :)

      Skomentuj

      1. Spichris
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2013-09-11 20:53

        Skoro wygląd nie ma dla Ciebie znaczenia to czemu nie zatrzymałeś się na Mario ? Wszak miodne było...

        Skomentuj

    1. kbrbabzbtb
      Oceń komentarz:

      9    

      Opublikowano: 2013-09-10 20:58

      Udajemy błaznów zebyś poczuł się pewniej. Mili goście z nas.

      Skomentuj

  12. Pepec9124
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-09-10 21:06

    I bardzo się cieszę. Nadchodzi godny następca Crysisa (pierwszego).

    Skomentuj

    1. Pepec9124
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2013-09-10 21:11

      Szkoda tylko że nie na OpenCL tylko zamkniętym PhysX.

      Skomentuj

        1. Pepec9124
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2013-09-10 22:27

          Hmm, przeczytałem artykuł od nowa i wywnioskowałem że będzie to jakiś dodatkowy moduł do silnika gry, nie koniecznie liczony cudakami.

          Skomentuj

  13. vekio
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-09-10 22:04

    Ja tam się ciesze, że gra będzie bardzo wymagająca dla sprzętu, ale za to będzie super grafika, która powali na kolanach Dragon Age 3. To się nazywa postęp i bardzo dobrze. Coś za coś. Trzeba też pamiętać, że jak wyjdzie Wiedźmin 3 na rynku z pewnością będą już karty graficzne oparte na architekturze Maxwell, które zjedzą Titana na śniadanie!
    Postęp może się wtedy zatrzymać jak grafika będzie, taka jak za oknem! Ciekawe nadzieje że będzie też mozliwość grania w rozdzielczości 4K tak jak obecnie Splinter Cell. Na PC 4K w grach musi stać się jak najszybciej standardem aby pokazać nowym konsolom, gdzie jest ich miejsce!

    Skomentuj

  14. arekbrowarek
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-09-11 08:58

    Furmark 2.0

    Skomentuj

  15. randallandhopkirk
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2013-09-11 10:54

    Chyba jednak lepiej aby Wiedźmin 3 nie stał się takim Crysisem 1, w którego gra się tylko dla grafiki (a może raczej ogląda a nie gra). Lepiej jak się skupią przede wszystkim na rozgrywce i fabule, a jak przy okazji będzie dobra grafika to tylko na plus wyjdzie tej produkcji.

    Skomentuj

  16. magnat_flexus
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2013-09-11 14:50

    Rany...Już biegnę do sklepu po dwa,NIE - Po trzy Tytany za 3000 Euro bo muszę mieć lepsze futerko na wilku w grze...... :) Nie przepuszczę żadnego futra ....

    Skomentuj

    1. mjwhite
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2013-09-11 14:52

      weź lepiej 4 do quad sli bo stada wilków liczą do 20tu osobników!

      Skomentuj

  17. DiaBloss
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-09-12 22:44

    Ten wolfik wygląda jakby kulał na tylną łapke;p

    Skomentuj

  18. Dunny
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-09-12 23:46

    ,,Podobnie było z w przypadku gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, gdzie po włączeniu technologii zwanej uberpróbkowaniem nawet bardzo wydajne karty graficzne potrafiły złapać zadyszkę. Czy tak samo będzie i tym razem?''

    O ile uberpróbkowanie g**o dawało to tutaj należą sie duze brawa.

    Skomentuj

  19. SuperDragons
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-11-14 21:19

    testowane na AMD phentom X2 2,5 GHz :D i dlatego malo FPS XD

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!