Gry

Call of Juarez: The Cartel - sporo screenów

z dnia
Jakub Kralka | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Jakub Kralka
14 komentarzy Dyskutuj z nami

To kandydydat na trzeci przebój rodem z Polski tylko w 2011 roku. Call of Juarez: The Cartel to nowe dzieło wrocławskiego studia Techland.

Polacy w pocie czoła pracują nad dwiema produkcjami. Dead Island czyli zombieshooter na sklepowe półki trafi dopiero we wrześniu. Tymczasem trzecia część z serii Call of Juarez jeszcze w tym miesiącu.

Twórcy zdecydowali się odejść nieco od dotychczasowej konwencji z akcją umiejscowioną na Dzikim Zachodzie. Tym razem przenosimy się do teraźniejszości, mierząc przy tym z... teraźniejszymi problemami.
 

Więcej zdjęć i w większej rozdzielczości znajdziecie pod tym adresem.

Nasze materiały z targów E3:

Źródło: gamefront

Komentarze

14
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Amitoza
    Uwielbiam wwręcz te "ultra-high resolution-screens" na benchmarku!
  • avatar
    Paw3l
    grafika na screenach nie zachwyca, może nadrobią to innymi rzeczami.
    hmmm... dziwne ułożenie dłoni, i chyba bronie są ciut za wysoko, albo mi się wydaje ;)
  • avatar
    Sopel86
    Ostatni screen pokazuje graficzne dno...
  • avatar
    nugatt
    Screeny słabe. Nie przypominam sobie, żeby poprzednie CoJ były tak słabe graficznie. Pamiętam, że w ostatnim las i ogólnie widoczki na dzikim zachodzie zachwycały.
    PS. broń nie wydaje mi się za wysoko.
  • avatar
    kopczenko
    jezu chryste toz to COJ 1 lepiej wygladal.... - mam nadzieje ze to screeny z minimum;d
  • avatar
    SoundsGreat
    I pomyśleć że to następca pierwszej gry wykorzystującej DX10
  • avatar
    Lord_NeReVaR
    Przypomina mi to Rainbow Six Vegas.
  • avatar
    Audumla
    Dżizas jak Wy marudzicie... połowa moich znajomych ma konfigi na których taka grafika była by komfortem... jak już wspomniał jeden z przedmówców, nie samą grafiką żyje człowiek, poczekajmy na premierę i testy...