• benchmark.pl
  • Gry
  • Polscy fani znowu w akcji - drugi rycerski zwiastun Dark Souls 2
Gry

Polscy fani znowu w akcji - drugi rycerski zwiastun Dark Souls 2

Kolejne potyczki Argusa już są.

Dark Souls 2 Argus rycerz

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią polscy fani gry Dark Souls II opublikowali dziś drugi odcinek serii zwiastunów Argus z Astory, przy których powstawaniu udział bierze prawdziwe bractwo rycerskie. Filmik, podobnie jak jego poprzednik, wyróżnia się świetnym klimatem i naprawdę dobrą realizacją.

Tytułowy bohater – Argus z Astory – należy do przymierza Miecz Mrocznego Księżyca, a kolejne filmiki z cyklu prezentują jego pojedynki z wpisanymi do Księgi Winnych grzesznikami. Tym razem Argusowi przyszło walczyć ze sługą Alviny – Garlokiem z Mglistej Kniei należącym do przymierza Leśny Łowca.

Poniżej możecie zobaczyć opisywany, drugi filmik z serii Argus z Astory. Zapowiedziano, że przygotowane zostały jeszcze trzy kolejne części utrzymane w podobnych klimatach. Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o takich pomysłach, a tymczasem już nie przeszkadzamy i zapraszamy do oglądania. A jest co oglądać.

Na koniec przypomnijmy, że premiera gry Dark Souls 2 w wersji na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 odbędzie się już za tydzień – 14 marca. Pecetowcy natomiast na swoją edycję będą musieli poczekać nieco dłużej. Zgodnie z informacjami firmy Cenega – rynkowy debiut planowany jest bowiem na 25 kwietnia.

Źródło: DarkSouls, Cenega

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    2
    "Polscy fani znowu akcji" O_o
    • avatar
      -AssassiN-
      1
      Trochę to bez sensu bo jeden drugiemu uderza przez minutę w tarczę :D Powinno być trochę więcej typów uderzeń, typu odepchnięcie tarczą.
      • avatar
        Luiso
        1
        Tylko, że to jest robione pod Darksouls. Nawet jest pokazane jak zawadza mieczem o ściany tak jak w grze. A odepchnięcie nogą już było w poprzednim filmiku. Oczywiście, że nie jest to dynamiczna walka, ale z pewnością jest tego jakiś powód. Być może te miecze są zbyt niebezpieczne a skill autorów nie jest na tyle wysoki aby robić wyczyny. To ma być raczej hold dla tej gry.
        • avatar
          figer
          -1
          Lypa panie! Takie pitupitu. Owczesni rycerze mieli tyle krzepy, ze przy bezposrednim trafieniu nawet pretem wgniotloby helm konkretnie, nie mowiac o trafieniu mieczem. Poza tym, te ich szabelki to nie z epoki. W takim ciasnym korytarzu to by zasuwali na topory lub pały okute i zamiast tarczy sli by do zwarcia i w ruch poszlyby krotkie ostrza do przebijania pancerzy.
          • avatar
            Rebal
            -1
            A ja myślałem, że tak ładnie będzie wyglądać gra na xboxa :D:D:D
            NA XBOXa ??? Jak mogłem tak pomyśleć ?... Wybaczcie mi, moi bracia pecetowcy.