Peryferia

Genesis zmienia logo – to efekt 2 lat intensywnych prac

przeczytasz w 2 min.

Firmę Genesis kojarzą chyba wszyscy gracze, którzy preferują dobry i niedrogi sprzęt. Producent jest obecny na rynku od 2011 roku, ale w końcu przyszła pora na zmiany i rebranding marki.

W tym roku marka Genesis obchodzi swój jubileusz – przez ostatnią dekadę, zgodnie z nazwą, stawała się i wzrastała, starając się jak najlepiej odpowiadać na zachodzące zmiany i potrzeby fanów poszukujących opłacalnego sprzętu do gier. Nadszedł jednak czas, by zrobić kolejny krok w kierunku rozwoju firmy.

Genesis zmienia logo - powstawało 2 lata

Producent zdecydował się na rebranding marki, który miał uchwycić zachodzące zmiany, zdefiniować na nowo jej tożsamość i dać projektantom nowe możliwości. Co ważne, w procesie zmiany identyfikacji, istotną rolę odgrywał głos społeczności, która miała szansę wyrazić swoje potrzeby i oczekiwania w przeprowadzonych badaniach.

W końcu doczekaliśmy się… nowego loga – zmieniona tożsamość wizualna to efekt dwóch lat prac nad rebrandingiem.

Rebranding Genesis - stare i nowe logo
Stare i nowe logo Genesis

Nowe logo ma dać projektantom nowe możliwości i podkreślać technologiczny charakter marki. Już niedługo mamy je zobaczyć na sprzęcie.

“To dla nas wielkie wydarzenie. Cieszę się, że dzisiaj finalizujemy ten projekt. Genesis jest obecny na rynku od 10 lat i możemy poszczycić się wieloma sukcesami, które w wielu aspektach współtworzyliśmy z naszą społecznością - za co serdecznie dziękuję! Marka Genesis przez ostatnią dekadę przeszła ogromne zmiany. Realizując wizję rozwoju stworzyliśmy tożsamość marki, która identyfikuje to kim jesteśmy dzisiaj i kim będziemy w przyszłości.” - komentuje Dominik Piętka, Chief Marketing Officer.

Genesis - infografika

Producent planuje wypuścić nowe produkty

Odświeżone logo to nie jedyna nowość, jaką przygotowała dla nas polska marka!

Genesis - bluzy

Genesis planuje też premiery nowych produktów - wiemy, że w ofercie firmy pojawi się specjalna edycja ubrań, limitowane serie urządzeń, a także specjalne nowości z nowych segmentów rynku. Nowe produkty mają być sukcesywnie ujawniane, więc na pewno będziecie mogli o nich przeczytać na łamach benchmark.pl.

Niedawno mieliśmy okazję przetestować m.in. klawiaturę Genesis Thor 401 RGBmyszki Genesis Krypton 550 i obudowę Genesis Irid 505 ARGB.

Źródło: Genesis

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Abigail
    6
    Z tytuły wynika że nad samym logiem pracowali 2 lata... a nie 2 minuty. Twórcy tego logo mogę już wysyłać CV do Microsoftu dla którego przełomem są nowe ikonki i dźwięki w systemie XD
    • avatar
      pawluto
      1
      2 lata ...:))) Mi by to zajeło 2 minuty...hahahahaha
      • avatar
        Elektromonter
        1
        To jest tylko podszlifowanie obecnego loga i dodanie innej czcionki i to zajelo im az dwa lata? Nie wiem, moze sie nie znam, jestem tylko zwyklym elektromonterem-elektrykiem czy elektroinstalotorem ale jest to absurdalne i smieszne.
        Jakby dwa tygodnie to trwalo to co innnego ale 2 lata? Jakby moja firma miala komus w domu robic przez dwa lata instalacje elektryczna, to dlugo na rynku by nie pociagnela!
        Inaczej oczywiscie jest z duzymi inwestycjami jak budowa wielkiego biurowca czy modernizacja calych eletktrofiltrow w elektrowniach weglowych ale nawet takie inwestycje da sie ukonczyc w rok.
        • avatar
          q3aki
          1
          serio? LOGO 2 lata? Uczyli sie od podstaw oblsugi programow aby je zaprojektowac czy co? To juz nie jest nawet smieszne, ja rozumiem ze powstalo kilka projektow/wizji owego logo. Ale przy tej roznicy do starego, ktore niezle wialo sandałem - 2 lata... ide napic sie piwa
          • avatar
            Jimbim
            -1
            Myszka nie jest RGB. Czy nie ma w ofercie RGB?