Płyty główne

Gigabyte oferuje serwis pogwarancyjny płyt głównych - ceny zaczynają się od 30 zł

Awaria płyty głównej po okresie gwarancyjnym? Gigabyte ma na to radę.

Gigabyte logo

Uszkodzenie jakiegokolwiek elementu komputera to zawsze zdarzenie niezbyt przyjemne. Jest ono tym bardziej kłopotliwe, gdy uszkodzone podzespoły nie są objęte już gwarancją. W takim przypadku cieszyć może postępowanie Gigabyte.

Producent ten ma dobrą informację dla wszystkich użytkowników płyt głównych, którzy korzystają ze sprzętu będącego po okresie gwarancyjnym. W przypadku awarii nie trzeba będzie szukać odpowiedniego serwisu.

Uszkodzone płyty główne Gigabyte można wysyłać do naprawy do Wrocławskiego Centrum Serwisowego Gigabyte. Ceny napraw różnią się oczywiście w zależności od rodzaju usterki, ale rozpoczynają się od 30 złotych.

W celu skorzystania z naprawy należy wysłać odpowiednie zgłoszenie e-mailem. W wiadomości podać trzeba:

  • model produktu
  • numer seryjny
  • dokładny opis uszkodzenia
  • ewentualne uwagi

W odpowiedzi na maila zostanie przysłana dokładna procedura serwisowa. Koszty przesyłki produktu na serwis ponosi niestety wysyłający.

Źródło: gigabyte, tunisia-high-tech, inf. prasowa

Komentarze

26
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    baltham
    8
    Fajna sprawa. Koledze padła płyta główna podczas aktualizacji BIOSu, napisał do nich zgłoszenie i chcieli tylko 30 zł za ponowne wgranie lub przelutowanie układów. W tej cenie była zawarta przesyłka zwrotna do klienta.
    • avatar
      chudyzam
      5
      Asus naprawia płyty na gwarancji nawet po ostrzale artyleryjskim :)

      Słowo "wymiana" nie istnieje w ich słowniku :)
      • avatar
        MasterBarti
        1
        A takie pytanie odnośnie serwisu gwarancyjnego. Benchmark (komputronik) chyba blisko współpracuje z gigabyte to może czegoś się tu dowiem.
        Czy da się pominąć sprzedawcę (płyta zakupiona w sklepie internetowym, raczej znanym) i od razu sprzęt wraz z dowodem zakupu wysłać do serwisu ?
        Zależało by mi na przyspieszeniu naprawy (lub wymiany) płyty głównej poprzez ominięcie wysyłki do sklepu i czekanie na realizację wysyłki do serwisu przez sklep ponieważ korzystam z komputera w którym uszkodzona płyta się znajduje. :/

        Z góry dodam że akurat nie przeszkadza mi to aktualnie ale za jakiś czas skończy się gwarancja a lepiej było by mieć sprawny sprzęt bo to zawsze większa jego wartość w razie sprzedaży.

        Pewnego dnia włączam komputer a z głośników wydobywa się buczenie. Po dokładnym zdiagnozowaniu problemu, okazało się że przestały działać dokładnie wszystkie analogowe wejścia/wyjścja audio. Po podłączeniu głośników wydobywa się dźwięk jak by było jakieś zwarcie. Nie działa mikrofon ani pod systemem nie wykrywa podłączenia sprzętu. Przedniego panelu nie dam rady sprawdzić bo nie mam.
        Wyjście cyfrowe, którym mam aktualnie podłączone głośniki działa bez zarzutu.
        • avatar
          SoundsGreat
          1
          O ile kondensator to sobie samemu jeszcze można przelutować, a tyle wprzypadku wspomnianych kości jest to bardzo dobra okazja. 30zł, hmm w komputerowych biorą znacznie więcej.
          • avatar
            thomasott
            1
            Można oddać produkt gigabyte w jakimkolwiek punkcie komputronika albo wysłać do nich tu jest instrukcja: http://www.gigabyte.pl/media/local_news/1435 Np. kiedy sprzedawca już nie istnieje lub produkt został zakupiony za granicą albo po prostu nie ma dowodu zakupu.
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Dobra sprawa, pada kilka kondensatorów to zamiast nowej płyty za 200 zł to wysyłasz na serwis i za 50 zł masz naprawione :)
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Mi sie uszkodziła karta siecowa na płycie po wyładowaniu atmosferycznym... ciekawe ile by mnie to wyniosło?
                • avatar
                  Lukasz28
                  0
                  No to ja sie pochwale przygodami z serwisem Gigabyta. Mialem od nich plyte P67A-UD5,ktora to wymienilem na rev B3. Teraz juz nie wiem czy ja ja uszkodzilem czy taka przyszla a miala uwalone piny w gniezdzie, przez co pamieci nie chcialy dzialac w dualu. Ewidentne uszkodzenie mechaniczne troche zwlekalem za nim ja oddalem do sklepu na gwarancje. Sklep ja przyjal choc nie bez problemow nie bral odpowiedzialnosci za te plyte. Troche sie naczekalem i w tym tygodniu sklep dostal info z serwisu ze nie beda jej naprawiac.Sklep wiec zaproponowal calkiem nowa plyte i tak oto stalem sie posiadaczem Z77X-UD5H.