Wydarzenia

GIT Kids 2014 – konferencja z cyklu Game Industry Trends

Konferencja poświęcona rynkowi gier dla dzieci i raport rynkowy na temat gier dla dzieci

Już 5 lutego 2014 roku w Warszawie odbędzie się konferencja GIT Kids 2014, która poświęcona będzie zagadnieniom związanym z produkcją i dystrybucją aplikacji i gier dla dzieci. Podczas konferencji zapoznać się będzie można z wynikami pierwszego, dedykowanego badania GitKids 2014, które realizuje na zlecenie NoNoobs firma badawcza SW Research na wielotysięcznej grupie polskich rodziców. Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: w jaki sposób rodzice kupują gry, w jaki sposób ich dzieci grają najczęściej, ile czasu przeznaczają na granie, jakie czynniki zachęcają do gry z dzieckiem oraz ile pieniędzy wydają na gry i gdzie szukają o nich informacji?

Cykl Game Industry Trends zapoczątkowany został w 2011 roku kiedy to zorganizowane zostało pierwsze na polskim rynku wydarzenie prezentujące branżę gier od strony biznesowej. Co roku prezentowane są na nim dokonania i plany czołowych firm, najnowsze raporty i badania, trendy oraz zmiany na tym niezwykle dynamicznym rynku. Na spotkania zapraszani są liderzy, eksperci, twórcy gier, serwisy z Polski i ze świata oraz producenci sprzętu, którzy przedstawiają uczestnikom spotkań aktualną rynkową sytuację i przewidywane w najbliższym czasie zmiany jakie mogą nastąpić.

Najbliższe warszawskie spotkanie przeznaczone jest dla:

  • twórców gier,
  • przedstawicieli dziecięcej branży cyfrowej rozrywki,
  • właścicieli i udziałowców firm z szeroko pojętego segmentu interaktywnej rozrywki,
  • wydawnictw gier edukacyjnych,
  • kadry zarządzającej sklepów i innych podmiotów sprzedających przez Internet,
  • firm płatnościowych umożliwiających granie lub zakup wirtualnych dóbr,
  • agencji reklamowych specjalizujących się w interaktywnej rozrywce,
  • agencji reklamowych specjalizujących się w marketingu dziecięcym,
  • marketerów z firm i organizacji o profilu związanym z biznesem rozrywkowym,    
  • przedstawicieli venture capital,
  • kadry zarządzającej firm socialmedia, eCommerce i mobile,
  • osób zajmujących kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji,
  • pracowników branżowych portali, serwisów internetowych, sklepów, wydawnictw,
  • osób chcących wiedzieć więcej na temat rynku interaktywnej rozrywki i jego wykorzystania biznesowego,
  • twórców start-upów, młodych przedsiębiorców,
  • wszystkich miłośników gier.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!