Gry

Haze bez natywnej rozdzielczości HD

user testowy | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: user testowy
Dyskutuj z nami

Już w tym tygodniu czeka nas premiera długo oczekiwanej gry Haze na konsole Playstation 3. Twórcami tego tytułu są autorzy popularnej serii TimeSplitters, która swego czasu rządziła na PS2. Haze miał być kolejną doskonale grywalną strzelaniną FPS i początkowo kierowany był on do posiadaczy zarówno komputerów PC jak i konsol PS3 i Xbox360. Po pewnym czasie okazało się jednak, że finalny produkt trafi jedynie na najnowszą konsole Sony i tym samym będzie jednym z exclusive'ów na tę właśnie platformę nowej generacji.

Tym samym wypadałoby oczekiwać od twórców, iż zaserwują nam grę rewelacyjną, z dokonała oprawą graficzną i muzyczną godną sprzętu nowej generacji. Udostępniona ponad tydzień temu wersja demonstracyjna zaprezentowała się całkiem dobrze. Jednak coś było nie tak. W sieci pojawiły się bowiem plotki, iż Haze nie pracuje w natywnej rozdzielczości 720p, a jedynie 576p. Co gorsze dziś informacja ta została potwierdzona przez jednego z członków ekipy tworzącej grę - Dereka Littlewood'a, który całym poruszeniem wokół tej sprawy wydaje się być lekko zdumiony. Dał on bowiem do zrozumienia, że obniżenie rozdzielczości do 1024x576 miało na celu zapewnienie płynności rozgrywki i według niego ta kwestia jest bardziej istotna niż grafika w HD. Może i ma racje, lecz trochę trudno pogodzić się z faktem, iż konsole, które szczycą się możliwościami wyświetlania grafiki w wysokich rozdzielczościach coraz częściej dostają gry, które w żaden sposób z tego nie korzystają. Czy to tylko wymówka czy faktycznie sprzęt ten jest już za słaby na takie produkcje?

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!