Gry

Hitman ma być ładniejszy i trudniejszy

przeczytasz w 1 min.

Dzięki nowej aktualizacji Hitman wzbogaci się o wsparcie dla technologii HDR i profesjonalny poziom trudności.

Decyzja o tym, aby Hitman sprzedawany był w odcinkach/epizodach nie spodobała się każdemu. Zapewne nie brakuje przez to graczy, którzy czekali na kompletne wydanie gry. To zadebiutuje pod koniec miesiąca. Jednocześnie pojawić ma się całkiem spora aktualizacja, która przyniesie znaczące nowości.

Zacznijmy może od tego, czym twórcy pochwalili się kilka dni temu. Wspomniana łatka wprowadzić ma do gry wsparcie dla trybu HDR (High Dynamic Range). W znaczący sposób poprawić ma to oprawę wizualną, korekta oświetlenia będzie wedle obietnic zauważalna.

„Przykładem może być słońce. Bez HDR nie mogliśmy renderować go jaśniej niż do poziomu białej kartki papieru, trzeba było zatem symulować efekt oślepiania bohatera. Z HDR słońce będzie kilka razy jaśniejsze, zdecydowanie bardziej przypominać będzie to co oglądamy w prawdziwym świecie.”

Hitman HDR

Trzeba jednak dodać, że wsparcie dla HDR pojawi się na PC oraz konsolach PS4, PS4 Pro i Xbox One S. Właściciele Xbox One będą musieli obejść się smakiem.

Inaczej ma być z nowością, którą twórcy ujawnili teraz. Określono ją mianem profesjonalnego poziomu trudności, co dość jasno sugeruje założenie całej idei. Skorzystanie z nowej opcji sprawić ma, iż rozgrywka stanie się bardziej wymagająca. Wymienia się tu między innymi poprawioną inteligencję przeciwników, ograniczoną liczbę save'ów, bardziej zaawansowany monitoring czy trudniejsze walki.

Hitman poziom trudności

Kompletne wydanie gry Hitman pojawi się 31 stycznia. Tego samego dnia oczekiwać należy aktualizacji wprowadzającej powyższe nowości.

Źródło: digitaltrends

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    apuk666
    6
    Normalnie czuję się jak dziesięć lat temu "o jaaa. jaka grafa!" xD
    • avatar
      Celdur
      3
      i z czego tu to wow? Crysis z 2007 rok wygląda nadal lepiej na Very High DX10