Gry na konsole

Porównanie grafiki w inFamous: Second Son i inFamous 2

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
21 komentarzy Dyskutuj z nami

Pod lupę wzięto między innymi wygląd otoczenia czy modele postaci, ale na tym się nie skończyło.

inFamous: Second Son grafika porównanie inFamous 2

Nowe konsole doczekają się wielu tytułów na wyłączność. Wydaje się, że jedną z ciekawszych propozycji jaka trafi tylko na PlayStation 4 będzie inFamous: Second Son. Skoro tak, to warto zapoznać się z nowymi materiałami na jej temat.

Poprzednie części cyklu, które debiutowały na poprzedniej generacji sprzętu Sony okazały się bardzo udane i zaskarbiły sobie sympatię wielu graczy. inFamous: Second Son to nie tylko nowy bohater i wciągająca, przynajmniej wedle obietnic producenta, fabuła, ale również duży skok graficzny.

Wprawdzie zarówno ten element, jak i wszystkie inne dokładnie ocenić można będzie dopiero po premierze, ale mały przedsmak otrzymujemy już teraz. Do sieci trafił ciekawy materiał wideo, na którym to porównano inFamous: Second Son z poprzednią częścią serii - inFamous 2. Pod lupę wzięto między innymi wygląd otoczenia czy modele postaci, ale na tym się nie skończyło. Efekty zestawienia zobaczycie zresztą poniżej.


A skoro już jesteśmy przy inFamous: Second Son to warto wspomnieć o reklamie telewizyjnej gry. Trafiła ona ostatnio do sieci, a z racji tego, że nie mieliśmy okazji o niej wspomnieć, to robimy to właśnie teraz.


Przypominamy na koniec, iż premiera gry odbędzie się 21 marca.

Źródło: vg247, gamesided, youtube

Komentarze

21
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Ehhh, grywalność grywalnością, ale zastanawiam się czy nadejdzie taki dzień jak było to w przypadku Crysisa1 który krztusił wszystkie komputery, może wtedy nastąpiłby jakiś graficzny przełom, ale to tylko moje pobożne życzenie, mafia jaką jest branża rozrywki elektronicznej zbyt szybko do tego nie dopuści.
  • avatar
    Trzeba jeszcze stworzyć więcej różnorodnych obiektów i tekstur, detali które może na pierwszy rzut oka nie są widoczne, ale właśnie dodają realizmu, bo co to za przełom jak oświetlenie będzie hiperrealistyczne a na ulicach czy w pomieszczeniach pustki. Division jest dobrym przykładem jak duża szczegółowość otoczenia poprawia wrażenia graficzne. Technicznie nie jest wiele lepszy(o ile w ogolę) od crysisa 3 ale dzięki dużej ilości zróżnicowanych obiektów i tekstur wygląda genialnie(ciekaw jestem budżetu jaki ma division). Pamiętam jeszcze że taki FEAR w swoich czasach był całkiem niezły technicznie, ładne shadery, cząsteczki, dynamiczne oświetlenie ale ogólnie grafa jak dla mnie wyglądała bardzo sterylnie właśnie przez puste otoczenie.
  • avatar
    mam nadzieje że minusy się nie posypią ale dlaczego ten drugi typek ma jajognioty zamiast spodni?

    a teraz na poważnie. porównanie tych dwóch gier miało chyba tylko pokazać przepaść techniczną między obiema konsolami.
  • avatar
    Dupy nie urywa, różnica głównie w bajerach, a klimat wcześniejszej wersji czuć jak trzeba co w przypadku nowej nie za bardzo widać. I to ma być ten skok technologiczny? Kupię za grosze ps3 bo naprawdę w porównaniu tej gry i jak i tomb raider ps3/ps4 to różnica jest naprawdę mała. Te konsole różni 7 lat, a ja nie widzę tego czasu w porównaniu tych gier.
  • avatar
    Dupy nie urywa, niestety!