
Dzięki technologii 3D Touch reklamy wzniesione zostaną na nowy poziom. Cieszycie się?
Instagram ma się obecnie całkiem dobrze, może pochwalić się systematycznie rosnącą liczba użytkowników, i nie może dziwić, że cały czas pojawiają się w głowach twórców pomysły na nowe funkcje. Kolejna z nich związana jest jednak z elementem mało lubianym przez użytkowników, a niestety coraz powszechniejszym również na Instagramie.
Mowa oczywiście o reklamach. Okazuje się, że Instagram planuje wykorzystanie technologii 3D Touch, która znalazła zastosowanie w smartfonach iPhone 6S i iPhone 6S Plus. Dzięki niej urządzenia są w stanie rozpoznać siłę nacisku na ekran, co daje w wielu aplikach spore możliwości, a korzystającym z mobilnej wersji Instagrama zapewnić ma niespotykane nigdzie indziej reklamy.
Założenia są proste. W reklamie zawierającej kilka produktów można będzie, poprzez mocniejsze naciśnięcie wybranego miejsca na ekranie, wybrać ten najbardziej interesujący i otworzyć sekcję prezentującą więcej informacji, zdjęć czy nawet materiał wideo, o ile takowy zostanie przez reklamodawcę przygotowany. Swoją rolę odgrywać ma tutaj także integracja z Apple Pay, dzięki której możliwe będzie błyskawiczne dokonanie zakupu.
Oficjalnie potwierdzono, że nowe rozwiązanie jest obecnie testowane. Kiedy trafi do aplikacji na iOS? Jeszcze nie wiadomo.
Źródło: theverge, cultofmac
Komentarze
10W Europie jest inaczej bo około 60% internautów używa adblocków i tempo to będzie rosło i za parę lat będzie to już 80-90%.
W Europie za 10-20 lat internet będzie wolny od reklam, bo my jesteśmy bardziej świadomi, a reklamodawcy powrócą do telewizji, prasy, bilbordów itd.