Karty graficzne

Karty 9600GT OC 512MB od BFG

przeczytasz w 0 min.

W Polsce pojawiły się nowe karty graficzne BFG 9600 GT OC 512MB. ¯ywiołowo rozwijający się rynek gier komputerowych nie znosi przestojów. Gry stają się coraz bardziej fotorealistyczne. Programiści mają do dyspozycji coraz bardziej zaawansowane technologie tworzenia wirtualnego świata. Wszystko to po to, aby gracze mogli nacieszyć oczy coraz bardziej wyszukanymi efektami graficznymi.

Aby sprostać oczekiwaniom użytkowników poszukujących wydajnej karty wspierającej najnowsze standardy, BFG wprowadza na rynek kartę z najnowszych chipem graficznym Nvidia 9600 GT. W przeciwieństwie do serii 8, 9600 GT jest zgodna z  biblioteka OpenGL 2.1. Karta wspiera również sprzętowo odtwarzanie filmów w formach Blu-ray i HD DVD.


Procesor graficzny posiada 64 zunifikowane procesory graficzne oraz 512 MB szybkiej pamięci DDR3. Karta została wyposażona w szeroką 256-bitową szynę pamięci, która współpracując z pamięcią taktowaną zegarem 1800 MHz zapewnia przepustowość rzędu 57.6 GB/s. Taką wysoką przepustowością mogą się poszczycić jedynie najwydajniejsze karty serii 8 – GeForce 8800 GT i 8800 GTS.

Nowa karta z pewnością wprowadzi duże zamieszanie w segmencie middle-end. Jak szacuje BFG jej wydajność jest do 90% wyższa od 8600 GTS - najszybszej dotąd karty middle-end NVIDII. Dodatkowo BFG 9600 GT OC 512MB PCIX została tradycyjnie już fabrycznie podkręcona – rdzeń jest taktowany zegarem 675MHz zaś shadery 1700 MHz (standard to 650/1625). Producent pewny jakości swego produktu udziela 5 letniej gwarancji z wymianą uszkodzonego modelu na nowy egzemplarz.


Dzięki niewygórowanej cenie w porównaniu do osiągów BFG 9600GT OC 512MB PCIX z pewnością znajdzie swoje miejsce w segmencie middle-end.


Specyfikacja:

Procesor graficzny: NVIDIA GeForce 9600 GT
Magistrala: PCI Express® 2.0

Pamięć: 512 MB GDDR3

Taktowanie rdzenia: 675 MHz (vs. 650 MHz standard)
Taktowanie jednostek cieniujących: 1700 MHz (vs. 1625 MHz standard)
Taktowanie pamięci: 1800 MHz

Zunifikowane jednostki cieniujące: 64
Texture Fill Rate: 21.6 Billion/sec.
Szerokość szyny pamięci: 256-bit
Przepustowość pamięci: 57.6 GB/sec.

Zgodność z modelem shaderów: 4.0
Wspierane standardy API: Microsoft DirectX 10, OpenGL 2.1
Złacza: 2 Dual-Link DVI-I, HDTV + TV Out
RAMDAC: 2x 400MHz
Kabel HDCP: Tak

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!