Laptopy

Problem z powłoką antyrefleksyjną także w MacBook Air? Apple zaprzecza, ale serwis ma inne zdanie

z dnia
Paweł Maziarz | Redaktor serwisu benchmark.pl
21 komentarzy Dyskutuj z nami

Awarie laptopów Apple MacBook to niekończąca się opowieść, a jedną z bardziej znanych usterek jest odklejająca się powłoka antyrefleksyjna. Okazuje się, że problem może dotyczyć również nowych laptopów MacBook Air. Tyle tylko, że producent nie chce przyznać się do błędu.

Problem z powłoką antyrefleksyjną także w modelach MacBook Air?

O sprawie poinformował portal MacRumors, który wszedł w posiadanie tajnej instrukcji dla autoryzowanych dystrybutorów. Producent przyznaje w niej, że problemy z odklejającą się powłoką antyrefleksyjną mogą występować nie tylko w laptopach MacBook i MacBook Pro, ale też w modelach MacBook Air.

Ekrany Retina w niektórych komputerach MacBook, MacBook Air i MacBook Pro mogą wykazywać problemy z powłoką antyrefleksyjną (AR).

Apple MacBook Pro - problem z powłoką antyrefleksyjną
Problem z odklejającą się powłoką antyrefleksyną był zgłaszany przez użytkowników już od 2015 roku

Apple zaprzecza, serwis potwierdza

Po opublikowaniu artykułu, producent skontaktował się z dziennikarzami i zaprzeczył jakoby problem dotyczył modeli MacBook Air z ekranem Retina (lub jakimkolwiek innym). W instrukcji miał wkraść się błąd. Tłumaczyłoby to dlaczego na liście programu naprawczego nadal widnieją tylko modele MacBook i MacBook Pro:

  • MacBook Pro (13-inch, Early 2015)
  • MacBook Pro (15-inch, Mid 2015)
  • MacBook Pro (13-inch, 2016)
  • MacBook Pro (15-inch, 2016)
  • MacBook Pro (13-inch, 2017)
  • MacBook Pro (15-inch, 2017)
  • MacBook (12-inch, Early 2015)
  • MacBook (12-inch, Early 2016)
  • MacBook (12-inch, Early 2017)

Innego zdania jest pracownik autoryzowanego serwisu Apple’a – ujawnił on dziennikarzom, że serwisował kilka modeli MacBook Air z 2018 roku, w których występował problem z powłoką antyrefleksyjną.

Czy to oznacza, że Apple chce utrzymać problem w tajemnicy? Bardzo możliwe. Ciekawe co z użytkownikami, którzy zauważą problem, ale skończy im się roczna gwarancja producenta...

Źródło: MacRumors

Warto przeczytać:

Komentarze

21
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Użytkowników Appla mam w głębokim poważaniu...łupić frajerów.
    22
  • avatar
    Apple, jak Apple zawsze to samo postępowanie z problemami bo w końcu ich produkty są "amejzing".

    Tak samo było z klawiaturami, sypały się jak głupie I dopiero kiedy było o tym głośno dali oświadczenie że "mała liczba" użytkowników miała z nimi problemy.
    18
  • avatar
    To wina użytkowników! Źle patrzyli na ekran.
    18
  • avatar
    Ale ja to przecież to jest najwspanialszy sprzęt za grube pieniądze, a problemy jak u innych,
    11
  • avatar
    Znowu to samo?
  • avatar
    No cóż. Pewnie musieli ograniczyć grubość kleju ze 100 mikronów do 20 aby ich laptopy dalej były najcieńsze na rynku.
  • avatar
    Sprzet najwyzszej jakosci tylko dla elit nie ma co.
  • avatar
    Mając styczność z firmami, które miały dużo sprzętu Appla, wiem że psuje się tak samo często jak innych firm, a warunki gwarancji, gdy kupujesz do firmy są dużo gorsze niż u innych producentów - mam na myśli sam okres gwarancji jak i jej warunki. Przedłużenie gwarancji też kosztuje wielokrotnie więcej niż u innych.
  • avatar
    Przepraszam a gdzie TorrentowyPirat?

    To wina tego że nie mogą usiąść w kawiarni żeby się lansować (bo Covid-19) a przy okazji przewietrzyć powłokę AR, i staropolskim pożegnaniem 'A j#%#$ ich pies'
  • avatar
    Ludzie, luuudzie, do jasnej anielki, qźwa, nauczcie się wreszcie: to jest feature, a nie żadna wada. Fanboje o tym doskonale wiedzą, a przeciwnicy powinni wreszcie zrozumieć. ;)
  • avatar
    Torrentowy piracie - Ahojjjjj! Apla szkalujo
  • avatar
    Kupuj sprzęty Rtv agd, Foto, Sport, Żywność, Chemie oraz wiele Więcej!
    Wygodnie z domu
    http://mall.1k.pl

    Wszystko czego potrzebujesz – bez kolejek, tłumów i nerwów!

    Co dziennie tną ceny nawet o 90%
    -1
  • avatar
    W Apple'u pracują sami de*le.
  • avatar
    Alkohol użyty do dezynfekcji był zbyt mocny.
  • avatar
    z roku na rok coraz więcej wad i problemów - ta firma już dawno przestała być innowacyjna. Jedyna firma która swoje niedoróbstwo i błędy dzięki pijarowi potrafi przekuć w zwycięstwo dzięki swoim ślepo zapatrzonym użytkownikom. Przykład - rok 2007 wyśmiewanie rysika - że to niepotrzebne i w ogóle fuj, 2015 pencil . Obecnie - jedenastki miały obsługiwać ładowanie zwrotne, ale wyłączyli to softwarowo - ale i tak cena pozostała niezmieniona , w ixach czy 10 w wyświetlaczu miał być czytnik linii papilarnych ale znów coś nie wyszło i przerobili to na rewolucję w face ID - ale oczywiście cena rzeczy i technologii która miała być ale jej niema wliczona w cenę . Od samego początku ściemnianie na temat urządzeń tej firmy jest wręcz genialne.
  • avatar
    jak sie komus ten wzor ulozy w postac Jezusa to wygra fortune ;)
  • avatar
    Roczna gwarancja? To oni dają tylko rok gwarancji na te sprzęty??