Gry komputerowe

MGS V: The Phantom Pain na PC jednak równocześnie z konsolami

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
4 komentarze Dyskutuj z nami

Ale na tym koniec dobrych wieści. Znacznie dłużej poczekamy bowiem na tryb sieciowy.

MGS V motor

Pecetowa edycja gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain miała ukazać się tydzień po debiucie wersji konsolowych. Teraz firma Konami oficjalnie poinformowała, że premiera komputerowej edycji zostanie przyspieszona i odbędzie się tego samego dnia co na PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One i Xbox 360, a więc 1 września bieżącego roku.

Oprócz tej dobrej wiadomości jest też zła. Okazuje się bowiem, że tryb sieciowy – Metal Gear Online – został znacząco opóźniony. Konsolowcy będą musieli poczekać na jego premierę do 6 października, a posiadacze wersji pecetowej aż do stycznia 2016 roku. 

„Do tej pory nie sądziliśmy, że będziemy w stanie wydać tak wspaniałą grą na PC równocześnie z premierą wersji konsolowych, ale wszyscy deweloperzy pracowali w pocie czoła, aby sprostać wymaganiom naszych pecetowych klientów” – powiedział prezes Konami, Tomotada Tashiro.

Przy okazji firma Konami potwierdziła, że osoby, które zdecydują się na przedpremierowe zamówienie gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na platformie Steam otrzymają zupełnie za darmo prolog zatytułowany Ground Zeroes.

Wszyscy posiadacze wersji zakupionej na Steamie otrzymają również materiał wideo zza kulis produkcji, unikalny film dokumentalny oraz rozszerzenie DLC Mother Base Staff wraz z emblematem Venom Snake.

Źródło: VG247

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Ronson
    "„Do tej pory nie sądziliśmy, że będziemy w stanie wydać tak wspaniałą grą na PC równocześnie z premierą wersji konsolowych, ale wszyscy deweloperzy pracowali w pocie czoła, aby sprostać wymaganiom naszych pecetowych klientów” – powiedział prezes Konami, Tomotada Tashiro."

    :)

    Już widzę jak leje się litrami ten pot z czoła człowieka, który kod z pecetowej wersji MGS:GZ używa do reszty gry. Albo jak strasznie się grupa tysiąca osób męczy pracując 24/7 nad konwersją z tych egzotycznych architektur x86 w konsolach. Programista, który dodał kursor myszki w menu pewnie powiesił sobie pamiątkę z tego wydarzenia obok ramki z dowodem ukończenia 50km maratonu.

    No dobra. Dosyć tych żartów, bo mogę się przecież mylić, a w końcu to szef firmy Konami. Przecież trudno o bardziej godną szacunku osobę w branży!
    ;)
  • avatar
    gamerlucas
    Tutaj wymagania systemowe;)
    Wymagania minimalne:

    ● OS: 64-bitowy Windows 7 lub 8;
    ● Procesor: Intel Core i5-4460 3.4GHz;
    ● Pamięć: 4 GB RAM;
    ● Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 650 (obsługa DirectX 11),
    ● Twardy dysk: 28 GB wolnej przestrzeni.

    Wymagania rekomendowane:

    ● OS: 64-bitowy Windows 7 lub 8;
    ● Procesor: Intel Core i7-4790 3.6GHz;
    ● Pamięć: 8 GB RAM;
    ● Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 (obsługa DirectX 11),
    ● Twardy dysk: 28 GB wolnej przestrzeni.
  • avatar
    gamerlucas
    A tutaj Ground zero:
    Minimalna konfiguracja:

    System: Windows Vista 64-bit lub nowszy,
    Procesor: czterordzeniowy Core i5 Sandy Bridge taktowany zegarem 2,7 GHz lub lepszy,
    Pamięć RAM: 4 GB,
    Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 650 lub lepsza, obsługiwane są tylko modele obsługujące DirectX 11.

    Zalecana konfiguracja:

    System: Windows Vista 64-bit lub nowszy,
    Procesor: czterordzeniowy Core i5 Sandy Bridge taktowany zegarem 2,7 GHz lub lepszy,
    Pamięć RAM: 8 GB,
    Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 760 lub lepsza, obsługiwane są tylko modele obsługujące DirectX 11.
    Trochę niby się różnią,mam nadzieję ,że oprawa będzie lepsza niż w GZ...