Wydarzenia

Nowe rozszerzenia platformy Oracle CX Cloud

Dzięki połączeniu pakietu Oracle CPQ Cloud, z najlepszymi w branży narzędziami wspomagającymi sprzedaż, Oracle pomaga handlowcom sprzedawać więcej i szybciej.

Najnowsza wersja rozwiązania Oracle CPQ Cloud (Configure, Price, Quote) zapewnia specjalistom ds. sprzedaży dostęp do całego pakietu CPQ za pośrednictwem tabletów i smartfonów z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Dzięki temu mogą oni wydajnie pracować również w podróży. Co więcej, najnowsze rozszerzenia zapewniają też pełniejszą integrację z platformami Oracle Sales Cloud i Salesforce.com, co pozwala na automatyzację całego procesu sprzedaży.

Aby zoptymalizować i uprościć administrowanie rozwiązaniem Oracle CPQ Cloud, wprowadzono w nim następujące funkcje i rozszerzenia:

  • Zarządzanie formułami: funkcja ta umożliwia administratorom definiowanie złożonych obliczeń dotyczących cen i upustów za pomocą interfejsu typu „przeciągnij i upuść” (drag-and-drop), bez pisania skryptów i tworzenia zaawansowanych reguł.
  • Przywracanie do poprzedniego stanu po migracji: funkcja pomaga administratorom cofnąć migrację błędnych treści przeniesionych nieumyślnie ze środowiska testowego do produkcyjnego. Pozwala przywrócić serwis produkcyjny do znanego punktu odtwarzania poprzez naciśnięcie jednego przycisku, efektywnie skracając czas przestoju.
  • Wywołania typu „funkcja-funkcja”: pozwalają wdrożeniowcom i administratorom elastycznie optymalizować i wielokrotnie używać modułowe skrypty.
  • Pomoc do produktu w nowej wersji: oferuje administratorom ulepszone funkcje wyszukiwania i współpracy, które ułatwiają wyszukiwanie informacji potrzebnych do efektywnego tworzenia i serwisowania witryn internetowych.

Rozwiązanie Oracle CPQ Cloud można łatwo zintegrować z platformami Oracle Sales Cloud i Salesforce.com.

  • Oferowane przez rozwiązanie Oracle CPQ Cloud możliwości tworzenia ofert, konfigurowania i generowania dokumentów, które można łatwo zintegrować z ekranami do zarządzania klientami i możliwościami sprzedaży udostępnianymi przez system Oracle Sales Cloud CRM, zapewnią użytkownikom znaczne korzyści. To spójne rozwiązanie pomaga działom sprzedaży lepiej zarządzać transakcjami sprzedaży i skuteczniej je finalizować, zapewniając szybszą i inteligentniejszą sprzedaż.
  • Najnowsze rozszerzenia do rozwiązania Oracle CPQ Cloud obejmują aktualizacje możliwości administracyjnych, które zapewniają lepszą synchronizację danych oraz ułatwiają serwisowanie systemu. Wykorzystują też najnowsze interfejsy API umożliwiające integrację z platformą Salesforce.com.

www.oracle.com

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!