Pamięć flash

Pendrive o pojemności 256 GB

przeczytasz w 1 min.

Kingston Technology poinformował o wprowadzeniu nowej serii przenośnej pamięci flash o największej na świecie pojemności 256 GB.

Kingston Data Traveler 300 jest nie tylko pojemny ale i szybki. Może pomieścić : 365 płyt CD, 54 płyt DVD lub do 10 płyt Blu-ray. Dane na pendrivie będą chronione przez aplikację Password Traveller która szyfrowanie hasłem bez konieczności posiadania uprawnień administratora. Kingston Data Traveler 300 szczególnie powinien być interesujący dla użytkowników mobilnych dążących do zwiększenia pamięci swoich komputerów.

Specyfikacja Kingston DataTraveler 300 :

  • Pojemność- 256 GB
  • Szybkość - Odczyt danych do 20 MB/s, zapis danych do 10 MB/s
  • Ochrona danych - Oprogramowanie Password Traveler dla Windows
  • Wygoda użytkowania - nie wymaga uprawnień administratora
  • Wymiary - 70,68 mm x 16,90 mm x 21,99 mm
  • Temperatura pracy - od 0 st. C do 60 st. C
  • Temperatura przechowywania - od -20 st. C do 85 st. C
  • Interfejs USB - 2.0 Full Speed
  • Obudowa - Wytrzymała (plastik w metalowym płaszczu, złącze USB chowane wewnątrz obudowy)
  • Gwarancja - 5-letnia gwarancja producenta
  • Rozszerzona funkcjonalność - obsługa technologii Windows ReadyBoost(tm) w  systemie MS Windows Vista

 

Cena Kingston Data Traveler 300 256GB to około 2800 zł.

Źródło: Kingston

Komentarze

25
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    "Kingston Data Traveler 300 jest nie tylko pojemny ale i szybki"
    "Szybkość - Odczyt danych do 20 MB/s, zapis danych do 10 MB/s"

    Nie nazwal bym tego szybkoscia, to dzisiejszy low-endowy standard. Sa juz peny na USB 3.0 majace do 100MB/s odczyt.

    256GB z tak malym odczytem jest masakra jezeli chce sie zrobic backupa, zwlaszcza za ta cene powinno byc minimum 60-70 MB/s
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      2800zł nie wiem co bym zrobił jak bym coś za taką kasę zgubił :P
      co do wydajności to masakra zgrać coś konkretnego to cały dzień kopiowania :P
      • avatar
        Bany_krk
        0
        przy tych wielkościach już powinni stosować system usb + esata
        • avatar
          Jagar
          0
          Za taka cene masz mini dysk zewnetrzny o wiekszej pojemnosci i malej cenie. Jesli ktos wydaje kase dzis na pendrajwy o pojemnosci ponad 8gb to juz lekka przesada.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            256 gb na pendrive to dobry pomysł małe i pojemne tylko usb2.0 to troche za wolne do takich pojemności ale każda płyta ma chyba w standardzie gniazdo ESATA więc niewiem dlaczego jeszcze na usb lecą
            • avatar
              Warmonger
              0
              Jakaś patologia. To urządzenie powinno być dyskiem SSD, robienie z niego pendrive'a przyda się tylko osobom o bardzo specyficznych potrzebach. Nie zdziwiłbym się, gdyby taki gadżet występował w następnym Bondzie ;)
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Takie beznadziejne transfery przy takiej pojemnosci to po prostu okrucienstwo. Kariery ten pen nie zrobi nigdy.
                • avatar
                  mehtron
                  0
                  Czy nie lepiej kupić:
                  http://www.komputronik.pl/index.php/product/86882/Podzespo_y_PC/Dyski_twarde/Intel_2_5_SSD_X25_M_MLC_160_GB_Serial_ATA_BOX.html
                  + ew. obudowę usb?
                  Cenowo na pewno.
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    Ten pendrive to żart technologiczny. Zapełnienie go po brzegi zajmie przeszło 7 godzin, nie wspominając już o skopiowaniu ich z powrotem, taka operacja dała by nam przeszło 10h prawie 11 (o ile parametry odczytu i zapisu nie są zawyżone ;).
                    Tak jak napisał mehtron za to mamy dysk SSD i 1000zł w kieszeni xD
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Jaka cena, MEGALOL :D
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        jaki żal z tą ceną , za tyle można dobrego kompa złożyć,
                        a tu 1 pendrive,
                        w dodatku zapis 10MB/s???
                        • avatar
                          Silent83PL
                          0
                          rok temu miałem DT200 - 32GB, zapłaciłem prawie 420pln (przydatne w firmie komp.). W drodze do domu wyjmowałem coś z kieszeni i musiał wylecieć - dobrze, że to nie był ten 2,8k LOL.
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            nie żebym krytykował ale dziś w bibliotece szkolnej czytałem kwietniowy nr CHIPa; słowo w słowo przepisane ;)
                            • avatar
                              ARCANIA4
                              0
                              Nie będę się denerwował i spokojnie powiem że to nie jest przepisane na 100% z żadnego chipa!
                              • avatar
                                mm251
                                0
                                Bez USB 3.0 i odpowiedniego kontrolera to ten pendrive nie ma racji bytu bo 10/20 MB/s to nawet standardu USB 2.0 nie wykorzystuje... Nie chcę nawet myśleć ile zajmuje zrobienie backupu kilkudziesięciu GB np. fotek.